Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Hamilton broni informacji radiowych w F1
			
			
			
			Hamilton broni informacji radiowych w F1
							2015-06-30 - G. Filiks     Tagi: Hamilton, Formuła 1, Team Radio
						
						
						Mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton sprzeciwia się pomysłom odebrania kierowcom pomocy w jeździe przekazywanych przez inżynierów drogą radiową.
Prezydent FIA - Jean Todt i szef F1 - Bernie Ecclestone ostatnio jednocześnie zapowiedzieli dążenie do ograniczenia zawodnikom możliwie najbardziej asyst w kokpicie, by więcej zależało od nich samych podczas wyścigów.
Zobacz także: Kierowcy F1 mają dostawać mniej pomocy w jeździe »Najmłodszy w historii mistrzostw Max Verstappen powiedział, że od natłoku otrzymywanych informacji zdarza mu się wyłączać wyświetlacz na kierownicy, jednak Hamilton stwierdził teraz, iż kierowcy tak naprawdę dostają mniej wskazówek niż kiedyś i to nie one są przyczyną spadku atrakcyjności serii.
						„Jak myślisz, co się stanie, jeśli nie zostanę powiadomiony o stanie opon?" - pytał as Mercedesa. „Nadal będę jechał tak samo.
„Jeżeli nie będzie informacji o poziomie paliwa, może więcej bolidów nie dotrze do mety. Jeśli to byłoby bardziej ekscytujące, można tak zrobić. „Ale otrzymujemy mniej informacji niż kilka lat temu. Kiedyś była ich masa.
„Ludzie po prostu chcą złożyć winę na coś, ponieważ nie są z czegoś zadowoleni".
Według Brytyjczyka, w dzisiejszej F1 asysta radiowa inżyniera jest niezbędna.
„Biorąc pod uwagę obecne opony, kierowca nie może wiedzieć, jaki będzie optymalny sposób na pokonanie dystansu danego wyścigu". - tłumaczył. „Nie wiesz też, ile paliwa zużyłeś, przez większość czasu jedziesz jak najszybciej możesz. Więc potrzebujesz pewnych rad.
	
	
	
	
						„Ogumienie niekiedy zaczyna się zużywać i ciężko to wyczuć, zmiany są subtelne.
„Nie wiesz, kiedy spadną temperatury. W tych sprawach wskazówski są nam potrzebne".
					
Prezydent FIA - Jean Todt i szef F1 - Bernie Ecclestone ostatnio jednocześnie zapowiedzieli dążenie do ograniczenia zawodnikom możliwie najbardziej asyst w kokpicie, by więcej zależało od nich samych podczas wyścigów.
Zobacz także: Kierowcy F1 mają dostawać mniej pomocy w jeździe »
„Jeżeli nie będzie informacji o poziomie paliwa, może więcej bolidów nie dotrze do mety. Jeśli to byłoby bardziej ekscytujące, można tak zrobić. „Ale otrzymujemy mniej informacji niż kilka lat temu. Kiedyś była ich masa.
„Ludzie po prostu chcą złożyć winę na coś, ponieważ nie są z czegoś zadowoleni".
Według Brytyjczyka, w dzisiejszej F1 asysta radiowa inżyniera jest niezbędna.
„Biorąc pod uwagę obecne opony, kierowca nie może wiedzieć, jaki będzie optymalny sposób na pokonanie dystansu danego wyścigu". - tłumaczył. „Nie wiesz też, ile paliwa zużyłeś, przez większość czasu jedziesz jak najszybciej możesz. Więc potrzebujesz pewnych rad.
„Nie wiesz, kiedy spadną temperatury. W tych sprawach wskazówski są nam potrzebne".
źródło: autosport.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Hamilton broni informacji radiowych w F1
Podobne: Hamilton broni informacji radiowych w F1
				 Hamilton boi się o bezpieczeństwo samodzielnie nastawiając bolid w trakcie jazdy »
Hamilton boi się o bezpieczeństwo samodzielnie nastawiając bolid w trakcie jazdy »
					
					 Hamilton: Ograniczenie rozmów radiowych nie zrobiło różnicy »
Hamilton: Ograniczenie rozmów radiowych nie zrobiło różnicy »
					
					 Rosberg i Hamilton zadowoleni z ograniczenia team radio w F1 »
Rosberg i Hamilton zadowoleni z ograniczenia team radio w F1 »
					
				Podobne galerie: Hamilton broni informacji radiowych w F1
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć






 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk GP Węgier - Hungaroring - Wyścig
GP Węgier - Hungaroring - Wyścig  Arash AF-10
Arash AF-10  Tapety Toyota
Tapety Toyota  
 
			
 
 
			