Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Nick Fry

Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów

2010-03-15 - A. Stepczyk     Tagi: Martin Whitmarsh, Nick Fry, Przepisy F1, Christian Horner
Po wypowiedzi Martina Whitmarsha, krytykującego nowe przepisy w F1, szefowie dwóch kolejnych zespołów zgodzili się, że trzeba podjąć jakieś działania, które wpłyną na poprawę jakości widowiska.

Prasa i kierowcy nie są zadowoleni ze skutków, jakie przyniósł zakaz tankowania. Zespoły przyjmowały podobną, monotonną strategię, a walka między dwoma kierowcami na torze była rzadkością.  Szef McLarena, Martin Whitmarsh, powiedział po wyścigu, że dwa obowiązkowe pit stopy mogłyby w znaczącym stopniu poprawić sytuację. Dodał także, że Bridegstone może odegrać pewną rolę w poprawie jakości wyścigów, tworząc bardziej wrażliwe opony i tym samym zmuszając kierowców do częstszych wizyt u swoich mechaników. "Uważam, że będzie źle jeśli nie zareagujemy już teraz.", powiedział dyrektor wykonawczy Mercedesa, Nick Fry. Stwierdził również, że należy dokonać zarówno zmian sportowych jak i technicznych, przy czym techniczne są znacznie droższe. 

Christian Horner z Red Bulla powiedział agencji Reuters, że on od początku popierał ustanowienie dwóch obowiązkowych postojów w 2010 roku. Zmiana ta nie została jednak uwzględniona, ponieważ przed rozpoczęciem sezonu, większość zespołów sprzeciwiała się temu przepisowi.



źródło: www.motorsport.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów

Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Krysza2 2010-03-16 10:41
proponuje 17 przymusowych pit-stopów, wtedy wyścigi będą jeszcze bardziej widowiskowe.. jeśli wyścig mam odbywać się w boksach, to taniej po prostu zmierzyć czas wymiany opon a wyścig sobie podarować :-D
Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Arrczi 2010-03-16 11:01
Dokładnie, lepiej jak było tankowanie. Teraz nie ma co oglądać, kręcą się w kółko 1,5 godziny i nic chyba, że dzwon lub awaria. Za bardzo kombinują i standaryzują, powinna być dowolność w projekcie bolidu i zmianie opon. Pozdrawiam
eln1no
Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
eln1no 2010-03-16 18:53
dokładnie, rozmrozić rozwój silników, wprowadzić więcej swobody w projekcie, ze 3 dostawców opon, i niech wszyscy mieszczą się w wyznaczonych granicach 100 mln $. kiedyś F1 to było pole do nowych wynalazków, abs, kontrola trakcji, sekwencyjne skrzynie biegów, to wszystko mamy teraz w samochodach. Przez te ograniczenia F1 stała się nieatrakcyjna dla producentów..