Formuła 1 » Aktualności F1 » Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
2010-03-15 - A. Stepczyk Tagi: Martin Whitmarsh, Nick Fry, Przepisy F1, Christian Horner
Po wypowiedzi Martina Whitmarsha, krytykującego nowe przepisy w F1, szefowie dwóch kolejnych zespołów zgodzili się, że trzeba podjąć jakieś działania, które wpłyną na poprawę jakości widowiska.
Prasa i kierowcy nie są zadowoleni ze skutków, jakie przyniósł zakaz tankowania. Zespoły przyjmowały podobną, monotonną strategię, a walka między dwoma kierowcami na torze była rzadkością. Szef McLarena, Martin Whitmarsh, powiedział po wyścigu, że dwa obowiązkowe pit stopy mogłyby w znaczącym stopniu poprawić sytuację. Dodał także, że Bridegstone może odegrać pewną rolę w poprawie jakości wyścigów, tworząc bardziej wrażliwe opony i tym samym zmuszając kierowców do częstszych wizyt u swoich mechaników. "Uważam, że będzie źle jeśli nie zareagujemy już teraz.", powiedział dyrektor wykonawczy Mercedesa, Nick Fry. Stwierdził również, że należy dokonać zarówno zmian sportowych jak i technicznych, przy czym techniczne są znacznie droższe.
Christian Horner z Red Bulla powiedział agencji Reuters, że on od początku popierał ustanowienie dwóch obowiązkowych postojów w 2010 roku. Zmiana ta nie została jednak uwzględniona, ponieważ przed rozpoczęciem sezonu, większość zespołów sprzeciwiała się temu przepisowi.
Prasa i kierowcy nie są zadowoleni ze skutków, jakie przyniósł zakaz tankowania. Zespoły przyjmowały podobną, monotonną strategię, a walka między dwoma kierowcami na torze była rzadkością. Szef McLarena, Martin Whitmarsh, powiedział po wyścigu, że dwa obowiązkowe pit stopy mogłyby w znaczącym stopniu poprawić sytuację. Dodał także, że Bridegstone może odegrać pewną rolę w poprawie jakości wyścigów, tworząc bardziej wrażliwe opony i tym samym zmuszając kierowców do częstszych wizyt u swoich mechaników. "Uważam, że będzie źle jeśli nie zareagujemy już teraz.", powiedział dyrektor wykonawczy Mercedesa, Nick Fry. Stwierdził również, że należy dokonać zarówno zmian sportowych jak i technicznych, przy czym techniczne są znacznie droższe.
Christian Horner z Red Bulla powiedział agencji Reuters, że on od początku popierał ustanowienie dwóch obowiązkowych postojów w 2010 roku. Zmiana ta nie została jednak uwzględniona, ponieważ przed rozpoczęciem sezonu, większość zespołów sprzeciwiała się temu przepisowi.
źródło: www.motorsport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Krysza2 2010-03-16 10:41
proponuje 17 przymusowych pit-stopów, wtedy wyścigi będą jeszcze bardziej widowiskowe.. jeśli wyścig mam odbywać się w boksach, to taniej po prostu zmierzyć czas wymiany opon a wyścig sobie podarować :-D
Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Arrczi 2010-03-16 11:01
Dokładnie, lepiej jak było tankowanie. Teraz nie ma co oglądać, kręcą się w kółko 1,5 godziny i nic chyba, że dzwon lub awaria. Za bardzo kombinują i standaryzują, powinna być dowolność w projekcie bolidu i zmianie opon. Pozdrawiam
Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
eln1no 2010-03-16 18:53
dokładnie, rozmrozić rozwój silników, wprowadzić więcej swobody w projekcie, ze 3 dostawców opon, i niech wszyscy mieszczą się w wyznaczonych granicach 100 mln $. kiedyś F1 to było pole do nowych wynalazków, abs, kontrola trakcji, sekwencyjne skrzynie biegów, to wszystko mamy teraz w samochodach. Przez te ograniczenia F1 stała się nieatrakcyjna dla producentów..
Podobne: Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Zmiany w regulaminie F1 na rok 2019 »
Zmiany w regulaminie F1 na rok 2018 »
Wybory na prezydenta FIA: Szefowie czołowych zespołów F1 popierają Todta »
Kierowcy i zespoły F1 popierają decyzję o przełożeniu kwalifikacji GP Australii »
Podobne galerie: Fry i Horner chcą dwóch obowiązkowych postojów
Prezentacja nowego Red Bulla RB6 na torze Jerez »
GP Bahrajnu 2019 - wyścig »
GP Bahrajnu 2019 - treningi i kwalifikacje »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter