Formuła 1 » Aktualności F1 » Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem

Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem
2012-03-16 - G. Filiks Tagi: Ross Brawn, Mercedes GP
Podczas konferencji prasowej po piątkowych treningach Ross Brawn starał się umniejszać znaczenie specjalnych wlotów powietrza w tylnym skrzydle bolidu Mercedesa, które zostają odsłonięte w momencie aktywowania DRS. Koncept zwiększa prędkość pojazdu na prostych, a bardziej szczegółowo pisaliśmy o nim tutaj.
„Nie będę się wdawał w szczegóły, ale mamy w samochodzie interesujący system i jest on zupełnie nieskomplikowany, więc rywale na pewno myślą, czy go skopiować". - przyznał szef Srebrnych Strzał. „Jednak to rozwiązanie nie daje tak olbrzymich korzyści, jak podwójne dyfuzory, czy nawet zeszłoroczne poprawianie docisku spalinami z wydechu. Oczywiście jest pomocne, dlatego postanowiliśmy je wykorzystać, lecz nie przyśpiesza bolidu dramatycznie".
Oprócz wlotów na tylnym skrzydle, Mercedes W03 posiada także specjalny kanał powietrzny w nosie. „Magią Formuły Jeden nie są tylko kierowcy. Mamy wspaniałe technologie, inżynierię, innowacje. To historie o nich wypełniają stronice gazet i portali internetowych". - powiedział Brawn.
źródło: fot. ©XPB
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem
Podobne: Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem




Podobne galerie: Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter