Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem
Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem

Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem

2012-03-16 - G. Filiks     Tagi: Ross Brawn, Mercedes GP
Podczas konferencji prasowej po piątkowych treningach Ross Brawn starał się umniejszać znaczenie specjalnych wlotów powietrza w tylnym skrzydle bolidu Mercedesa, które zostają odsłonięte w momencie aktywowania DRS. Koncept zwiększa prędkość pojazdu na prostych, a bardziej szczegółowo pisaliśmy o nim tutaj.
Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomemBrawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem
„Nie będę się wdawał w szczegóły, ale mamy w samochodzie interesujący system i jest on zupełnie nieskomplikowany, więc rywale na pewno myślą, czy go skopiować". - przyznał szef Srebrnych Strzał. „Jednak to rozwiązanie nie daje tak olbrzymich korzyści, jak podwójne dyfuzory, czy nawet zeszłoroczne poprawianie docisku spalinami z wydechu. Oczywiście jest pomocne, dlatego postanowiliśmy je wykorzystać, lecz nie przyśpiesza bolidu dramatycznie".
Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomemBrawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem
Oprócz wlotów na tylnym skrzydle, Mercedes W03 posiada także specjalny kanał powietrzny w nosie. „Magią Formuły Jeden nie są tylko kierowcy. Mamy wspaniałe technologie, inżynierię, innowacje. To historie o nich wypełniają stronice gazet i portali internetowych". - powiedział Brawn.



źródło: fot. ©XPB

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Brawn: Wloty w tylnym skrzydle przyśpieszają Mercedesa, ale nie są przełomem