Formuła 1 » Aktualności F1 » Aktywne zawieszenie sekretem szybkości Mercedesa W04?

Piątkowe treningi GP Australii potwierdziły przypuszczenia z zimowych testów, że Mercedes przystępuje do sezonu 2013 bardzo mocny. Jeszcze zanim Srebrne Strzały wyjechały na tor Albert Park, niemieckie media doniosły, iż za znakomite osiągi modelu W04 w dużej mierze odpowiada system przypominający aktywne zawieszenie.Aktywne zawieszenie pojawiło się w Formule 1 w latach 80. ale od dawna jest zakazane. Jednak Mercedes miał obejść przepisy, utrzymując bolid w stałej odległości od nawierzchni toru nie elektronicznie, a hydraulicznie.
O aktywnym zawieszeniu Mercedesa poinformowała m. in. telewizja RTL, czy magazyn Auto Motor und Sport, według którego ekipa z Brackley pracowała nad wynalazkiem „trzy lata". Według AMuS podobny system tworzy Sauber.
Na początku 2012 roku mechaniczny stabilizator zawieszenia pokazał Lotus, ale FIA go zakazała. W czarno-złotym bolidzie sercem urządzenia były specjalne siłowniki hydrauliczne zamontowane pod wahaczami przedniej osi.
Na początku 2012 roku mechaniczny stabilizator zawieszenia pokazał Lotus, ale FIA go zakazała. W czarno-złotym bolidzie sercem urządzenia były specjalne siłowniki hydrauliczne zamontowane pod wahaczami przedniej osi.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Aktywne zawieszenie sekretem szybkości Mercedesa W04?
Podobne: Aktywne zawieszenie sekretem szybkości Mercedesa W04?




Podobne galerie: Aktywne zawieszenie sekretem szybkości Mercedesa W04?
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć