Formuła 1 » Aktualności F1 » Trzy pedały w bolidzie Mercedesa

Ross Brawn wyśmiał możliwość zorganizowania strajku przez kierowców Formuły Jeden. Sebastian Vettel powiedział, iż jednoczesne używanie KERS oraz ruchomego tylnego skrzydła może być niebezpieczne.
"Bo trudno im robić to w jednej chwili! Nasi kierowcy nie mają takich problemów" - powiedział Brawn w rozmowie z niemieckim Auto Motor und Sport. Rozwiązanie te krytykują najbardziej kierowcy Red Bulla, ale Ferrari i McLaren również mają pewne zastrzeżenia.
Na temat tej sprawy wypowiedział się również Gerhard Berger z Toro Rosso: "Sebastian to przebiegły gość. Skarży się dlatego, ponieważ w tym aspekcie Red Bull prawdopodobnie nie jest najlepszy". Ross Brawn potwierdził poniekąd tezę Bergera. "Prawdopodobnie cały zabieg jest zbyt skomplikowany, gdy kierowcy muszą w jednej chwili nacisnąć na dwa przyciski".
Auto Motor und Sport dowiedział się, że McLaren poradził sobie z tym, montując dodatkowe łopatki za kierownicą, podczas gdy w Mercedesach jest dodatkowy pedał.
Według Niemców pedał ten jest umieszczony po lewej stronie pedału hamulca i odpowiada za operowanie systemem ruchomego tylnego skrzydła.
Takie rozwiązanie powoduje, że Michael Schumacher oraz Nico Rosberg nie będą mogli podczas hamowania nacisnąć przypadkiem pedału odpowiadającego za ruchome tylne skrzydło.Podczas przyspieszania łatwo będzie im używać dwóch pedałów w jednej chwili, co będzie kluczowe w kwalifikacjach.
"Bo trudno im robić to w jednej chwili! Nasi kierowcy nie mają takich problemów" - powiedział Brawn w rozmowie z niemieckim Auto Motor und Sport. Rozwiązanie te krytykują najbardziej kierowcy Red Bulla, ale Ferrari i McLaren również mają pewne zastrzeżenia.
Na temat tej sprawy wypowiedział się również Gerhard Berger z Toro Rosso: "Sebastian to przebiegły gość. Skarży się dlatego, ponieważ w tym aspekcie Red Bull prawdopodobnie nie jest najlepszy". Ross Brawn potwierdził poniekąd tezę Bergera. "Prawdopodobnie cały zabieg jest zbyt skomplikowany, gdy kierowcy muszą w jednej chwili nacisnąć na dwa przyciski".
Auto Motor und Sport dowiedział się, że McLaren poradził sobie z tym, montując dodatkowe łopatki za kierownicą, podczas gdy w Mercedesach jest dodatkowy pedał.
Takie rozwiązanie powoduje, że Michael Schumacher oraz Nico Rosberg nie będą mogli podczas hamowania nacisnąć przypadkiem pedału odpowiadającego za ruchome tylne skrzydło.Podczas przyspieszania łatwo będzie im używać dwóch pedałów w jednej chwili, co będzie kluczowe w kwalifikacjach.
źródło: onestopstrategy.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Trzy pedały w bolidzie Mercedesa
Podobne: Trzy pedały w bolidzie Mercedesa




Podobne galerie: Trzy pedały w bolidzie Mercedesa
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter