Formuła 1 » Aktualności F1 » Sauber przebuduje aerodynamikę bolidu na testy w Bahrajnie

Sauber przebuduje aerodynamikę bolidu na testy w Bahrajnie
2014-02-05 - G. Filiks Tagi: Testy F1, Sauber, Monisha Kaltenborn, Bolid F1
Bolid Saubera otrzyma nowy pakiet aerodynamiczny przed drugą turą zimowych testów Formuły 1 w Bahrajnie, zapowiedziała szefowa szwajcarskiego zespołu Monisha Kaltenborn.
Model C33 na pierwszych testach w Jerez odstawał od najszybszych maszyn o co najmniej kilka sekund i chociaż zeszłotygodniowe zajęcia służyły wypracowywaniu niezawodności nie sprawdzaniu osiągów, tempo samochodu budzi obawy o jego konkurencyjność.
Zobacz także: Testy F1 w Jerez - statystyki »Ale podczas kolejnych testów auto Saubera ma wyraźnie przyśpieszyć.
„Przygotowaliśmy bardzo obszerny pakiet poprawek aerodynamicznych". - powiedziała Kaltenborn. „Większość tych elementów planujemy wdrożyć do bolidu już na pierwsze testy w Bahrajnie.
„Mamy nowe przednie i tylne skrzydło, deflektory przy sekcjach bocznych, a także wiele innych, mniejszych usprawnień". Sauber dodatkowo opracowuje modyfikacje do nowo wprowadzonego w F1 układu elektronicznego wspomagającego funkcjonowanie tylnych hamulców (z ang. brake-by-wire). System ten poważnie szwankował ekipie z Hinwil i przyczynił się do wypadku Adriana Sutila trzeciego dnia zajęć w Jerez.
„Nie tylko kierowcy, również nasi inżynierowie byli niezadowoleni z pracy urządzenia". - mówiła Kaltenborn. „Przede wszystkim zawodziło oprogramowanie. Udało się trochę załagodzić problemy, ale wciąż jest pole do poprawy.
„Nasi inżynierowie są przekonani, że mają wystarczająco czasu na rozwiązanie kłopotów razem z dostawcą silników przed następnymi testami".Zajęcia w Bahrajnie ruszają 19 lutego.
Choć Sauber w Jerez nie powalał na kolana prezentowaną szybkością, szefowa teamu wyraziła „zadowolenie" z debiutu C33.
„Porównywać osiągów poszczególnych bolidów na tym etapie się nie da". - podkreślała. „Samo to, że nasz samochód jeździł od pierwszego dnia, jest niezwykłym osiągnięciem. Ukończyliśmy go w ostatniej chwili".
Model C33 na pierwszych testach w Jerez odstawał od najszybszych maszyn o co najmniej kilka sekund i chociaż zeszłotygodniowe zajęcia służyły wypracowywaniu niezawodności nie sprawdzaniu osiągów, tempo samochodu budzi obawy o jego konkurencyjność.
Zobacz także: Testy F1 w Jerez - statystyki »
„Mamy nowe przednie i tylne skrzydło, deflektory przy sekcjach bocznych, a także wiele innych, mniejszych usprawnień". Sauber dodatkowo opracowuje modyfikacje do nowo wprowadzonego w F1 układu elektronicznego wspomagającego funkcjonowanie tylnych hamulców (z ang. brake-by-wire). System ten poważnie szwankował ekipie z Hinwil i przyczynił się do wypadku Adriana Sutila trzeciego dnia zajęć w Jerez.
„Nasi inżynierowie są przekonani, że mają wystarczająco czasu na rozwiązanie kłopotów razem z dostawcą silników przed następnymi testami".Zajęcia w Bahrajnie ruszają 19 lutego.
Choć Sauber w Jerez nie powalał na kolana prezentowaną szybkością, szefowa teamu wyraziła „zadowolenie" z debiutu C33.
„Porównywać osiągów poszczególnych bolidów na tym etapie się nie da". - podkreślała. „Samo to, że nasz samochód jeździł od pierwszego dnia, jest niezwykłym osiągnięciem. Ukończyliśmy go w ostatniej chwili".
źródło: f1fanatic.co.uk
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Sauber przebuduje aerodynamikę bolidu na testy w Bahrajnie
Podobne: Sauber przebuduje aerodynamikę bolidu na testy w Bahrajnie




Podobne galerie: Sauber przebuduje aerodynamikę bolidu na testy w Bahrajnie
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter