Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Rosberg rozwiązał ten sam problem z bolidem, który trapił Hamiltona
			
			
			
			 
									
					
					Rosberg rozwiązał ten sam problem z bolidem, który trapił Hamiltona
						Nico Rosberg najlepszy w wyścigu Formuły 1 o GP Europy na nowym torze w Baku miał taki sam problem z Systemami Odzyskiwania Energii w bolidzie Mercedesa co Lewis Hamilton, który nie potrafił ich nastawić.
Hamilton przejechał 12 okrążeń bez pełnej mocy. Niemal rozpaczliwie próbował uzyskać pomoc przez radio, ale przepisy F1 nie pozwalały inżynierom Mercedesa poinstruować mistrza świata, co należy przestawić na kierownicy, aby wszystko wróciło do normy. "Toto" Wolff dowodzący zespołem ujawnił, że w samochodzie Rosberga doszło do identycznej sytuacji, ale Niemiec szybko ją zażegnał.
„Mieliśmy problem w obu bolidach". - powiedział. „Chodziło o konfigurację pewnych przełączników. U Lewisa kłopot wystąpił nieco wcześniej, u Nico parę okrążeń później". „(...) Nico miał trochę więcej szczęścia, ponieważ przełączył to wcześniej i potem tylko przestawił drugi raz".
„Lewis próbował zorientować się o co chodzi i zajęło mu to 12 okrążeń. Później moc wróciła, ale oczywiście było już za późno na cokolwiek".
Hamilton zielony
	
	
	
	
						Piąty na mecie Hamilton szczerze przyznał, że w ogóle nie wie, co działo się z jego ERS i to nie on naprawił doładowanie. Zaczęło z powrotem właściwie funkcjonować samo.
„Jest z 16 różnych trybów pracy silnika, a w każdym z nich kolejne 20, więc nie miałem pojęcia w czym tkwi problem. Po prostu było mało mocy". - mówił.„Nic nie zrobiłem, naprawiło się samo".
Restrykcje radiowe "to żart"
Hamilton spytany o opinię na temat zakazu pomagania kierowcom przez radio w określonych kwestiach technicznych stwierdził, że jest nietrafionym pomysłem.
„Nie widzę korzyści". - powiedział.„FIA uczyniła Formułę 1 tak technicznym sportem. Mamy co najmniej ze sto, dwieście ustawień i nie da się wiedzieć - nieważne jak bardzo bym się tego uczył - w czym tkwił problem".
Pod koniec wyścigu na niemożność uzyskania wskazówek od zespołu złościł się też Kimi Raikkonen.
Restrykcje radiowe skrytykował również Fernando Alonso.
„Od początku nie miałby zbytnio sensu". - stwierdził. „Dają nam do jazdy statek kosmiczny, biorąc pod uwagę technologię, którą obsługujemy, a teraz nie mamy dostępu do informacji".„Czasami trudno pojąć, co dzieje się z autem i co zrobić. Może w przyszłości to naprawimy".
Swoją dezaprobatę wyraził też Sebastian Vettel. Najdobitniej.
„Moja szczera opinia jest taka, że to żart". - wypalił as Ferrari. „(Ograniczenia) Nie zmieniają tak naprawdę wiele. (...) Nie sądzę, byś zyskał na szybkości, gdy zespół powie ci co się dzieje".„(...) Koniec końców jak już powiedziałem nie zmienia to niczego poza tym, że jest mniej komunikatów radiowych do wyemitowania".
					
Hamilton przejechał 12 okrążeń bez pełnej mocy. Niemal rozpaczliwie próbował uzyskać pomoc przez radio, ale przepisy F1 nie pozwalały inżynierom Mercedesa poinstruować mistrza świata, co należy przestawić na kierownicy, aby wszystko wróciło do normy. "Toto" Wolff dowodzący zespołem ujawnił, że w samochodzie Rosberga doszło do identycznej sytuacji, ale Niemiec szybko ją zażegnał.
„Mieliśmy problem w obu bolidach". - powiedział. „Chodziło o konfigurację pewnych przełączników. U Lewisa kłopot wystąpił nieco wcześniej, u Nico parę okrążeń później". „(...) Nico miał trochę więcej szczęścia, ponieważ przełączył to wcześniej i potem tylko przestawił drugi raz".
„Lewis próbował zorientować się o co chodzi i zajęło mu to 12 okrążeń. Później moc wróciła, ale oczywiście było już za późno na cokolwiek".
Hamilton zielony
„Jest z 16 różnych trybów pracy silnika, a w każdym z nich kolejne 20, więc nie miałem pojęcia w czym tkwi problem. Po prostu było mało mocy". - mówił.„Nic nie zrobiłem, naprawiło się samo".
Restrykcje radiowe "to żart"
Hamilton spytany o opinię na temat zakazu pomagania kierowcom przez radio w określonych kwestiach technicznych stwierdził, że jest nietrafionym pomysłem.
„Nie widzę korzyści". - powiedział.„FIA uczyniła Formułę 1 tak technicznym sportem. Mamy co najmniej ze sto, dwieście ustawień i nie da się wiedzieć - nieważne jak bardzo bym się tego uczył - w czym tkwił problem".
Pod koniec wyścigu na niemożność uzyskania wskazówek od zespołu złościł się też Kimi Raikkonen.
Restrykcje radiowe skrytykował również Fernando Alonso.
„Od początku nie miałby zbytnio sensu". - stwierdził. „Dają nam do jazdy statek kosmiczny, biorąc pod uwagę technologię, którą obsługujemy, a teraz nie mamy dostępu do informacji".„Czasami trudno pojąć, co dzieje się z autem i co zrobić. Może w przyszłości to naprawimy".
Swoją dezaprobatę wyraził też Sebastian Vettel. Najdobitniej.
„Moja szczera opinia jest taka, że to żart". - wypalił as Ferrari. „(Ograniczenia) Nie zmieniają tak naprawdę wiele. (...) Nie sądzę, byś zyskał na szybkości, gdy zespół powie ci co się dzieje".„(...) Koniec końców jak już powiedziałem nie zmienia to niczego poza tym, że jest mniej komunikatów radiowych do wyemitowania".
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Rosberg rozwiązał ten sam problem z bolidem, który trapił Hamiltona
Podobne: Rosberg rozwiązał ten sam problem z bolidem, który trapił Hamiltona
				 Alain Prost krytykuje realizację telewizyjną wyścigu F1 w Baku »
Alain Prost krytykuje realizację telewizyjną wyścigu F1 w Baku »
					
					 Kierowcy F1 zaskoczeni swoją spokojną jazdą w Baku »
Kierowcy F1 zaskoczeni swoją spokojną jazdą w Baku »
					
					 Kwalifikacje F1 w Baku - Rosberg na pole position, wypadek Hamiltona »
Kwalifikacje F1 w Baku - Rosberg na pole position, wypadek Hamiltona »
					
					 Rosberg pewny nabrania tempa w Baku »
Rosberg pewny nabrania tempa w Baku »
					
				Podobne galerie: Rosberg rozwiązał ten sam problem z bolidem, który trapił Hamiltona
				 GP Europy 2016 - wyścig »
GP Europy 2016 - wyścig »
					
					 GP Europy 2016 - sobotni trening i kwalifikacje »
GP Europy 2016 - sobotni trening i kwalifikacje »
					
					 GP Europy 2016 - piątkowe treningi »
GP Europy 2016 - piątkowe treningi »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			


 'Toto' Wolff
'Toto' Wolff






 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Tapety Alfa Romeo
Tapety Alfa Romeo  37. Rajd Elmot - Krause: Galeria 1
37. Rajd Elmot - Krause: Galeria 1  
 
			
 
 
			