Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Negocjacje ws. złagodzenia "zamrożenia" rozwoju silników w F1 upadły
			
			
			
			Negocjacje ws. złagodzenia "zamrożenia" rozwoju silników w F1 upadły
						Zespoły Formuły 1 zerwały rozmowy na temat umożliwienia modyfikacji nowych silników V6 turbo w trakcie sezonu.
Mercedes mający zdecydowanie mocniejszą jednostkę napędową w F1 od Ferrari oraz Renault, tydzień temu w końcu zgodził się na złagodzenie "zamrożenia" rozwoju motorów podczas sezonu i jednorazową możliwość przebudowania silnika mniej więcej na półmetku mistrzostw. Jednak wczoraj negocjacje w całej sprawie niespodziewanie upadły.
Wcześniej media donosiły, że Ferrari oraz Renault poszli dalej i zaczęli domagać się jeszcze zwiększenia zakresu dozwolonej modyfikacji silnika na 2015 rok z 48 do 67 procent.
Christian "Toto" Wolff dowodzący Mercedesem powiedział bądź co bądź, iż w obawie przed nadmiernym wzrostem kosztów, ostatecznie mógł zaakceptować tylko okno do drobnych zmian w silnikach w połowie sezonu, zamiast modyfikacji w pełnej dozwolonej skali. Ferrari i Renault takie rozwiązanie nie satysfakcjonowało. „Proponowaliśmy niewielki kompromis, (...) bo według nas w obecnej sytuacji w F1 nie trzeba pozwalać na wzrost kosztów dla prywatnych zespołów (kupujących silniki), ani dla nikogo. Jednak nie przyjęto naszej oferty". - cytuje Wolffa brytyjski serwis Autosport.
	
	
	
	
						"Zamrożenie" rozwoju silników zostanie całkowicie zniesione w sezonie 2016?
Pozostało już bardzo mało czasu na porozumienie ws. złagodzenia "zamrożenia" rozwoju silników w F1 na sezon 2015, ponieważ finałowe głosowanie w tej sprawie odbędzie się jeszcze w listopadzie.
Jednak jeśli nie zostanie wypracowany konsensus, w zamian mogą wejść dużo większe zmiany na 2016 rok.Nie będzie bowiem już potrzebna zgoda Mercedesa, a tylko zwykła większość głosów i pojawiły się pogłoski, że Ferrari oraz Renault spróbują przeforsować wtedy nawet zupełne zniesienie zakazu poprawiania motorów podczas sezonu.
					
Mercedes mający zdecydowanie mocniejszą jednostkę napędową w F1 od Ferrari oraz Renault, tydzień temu w końcu zgodził się na złagodzenie "zamrożenia" rozwoju motorów podczas sezonu i jednorazową możliwość przebudowania silnika mniej więcej na półmetku mistrzostw. Jednak wczoraj negocjacje w całej sprawie niespodziewanie upadły.
Wcześniej media donosiły, że Ferrari oraz Renault poszli dalej i zaczęli domagać się jeszcze zwiększenia zakresu dozwolonej modyfikacji silnika na 2015 rok z 48 do 67 procent.
Christian "Toto" Wolff dowodzący Mercedesem powiedział bądź co bądź, iż w obawie przed nadmiernym wzrostem kosztów, ostatecznie mógł zaakceptować tylko okno do drobnych zmian w silnikach w połowie sezonu, zamiast modyfikacji w pełnej dozwolonej skali. Ferrari i Renault takie rozwiązanie nie satysfakcjonowało. „Proponowaliśmy niewielki kompromis, (...) bo według nas w obecnej sytuacji w F1 nie trzeba pozwalać na wzrost kosztów dla prywatnych zespołów (kupujących silniki), ani dla nikogo. Jednak nie przyjęto naszej oferty". - cytuje Wolffa brytyjski serwis Autosport.
Pozostało już bardzo mało czasu na porozumienie ws. złagodzenia "zamrożenia" rozwoju silników w F1 na sezon 2015, ponieważ finałowe głosowanie w tej sprawie odbędzie się jeszcze w listopadzie.
Jednak jeśli nie zostanie wypracowany konsensus, w zamian mogą wejść dużo większe zmiany na 2016 rok.Nie będzie bowiem już potrzebna zgoda Mercedesa, a tylko zwykła większość głosów i pojawiły się pogłoski, że Ferrari oraz Renault spróbują przeforsować wtedy nawet zupełne zniesienie zakazu poprawiania motorów podczas sezonu.
źródło: autosport.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Negocjacje ws. złagodzenia "zamrożenia" rozwoju silników w F1 upadły
Podobne: Negocjacje ws. złagodzenia "zamrożenia" rozwoju silników w F1 upadły
				 Mercedes rozpoczął prace nad hybrydowym V6 turbo już w 2007 roku? »
Mercedes rozpoczął prace nad hybrydowym V6 turbo już w 2007 roku? »
					
					 Silnik Mercedesa w F1 osiągnął pułap 1000 koni mechanicznych? »
Silnik Mercedesa w F1 osiągnął pułap 1000 koni mechanicznych? »
					
					 Silniki Renault i Mercedesa różnią się jeszcze o prawie 50 KM »
Silniki Renault i Mercedesa różnią się jeszcze o prawie 50 KM »
					
				Podobne galerie: Negocjacje ws. złagodzenia "zamrożenia" rozwoju silników w F1 upadły
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			

 Toto Wolff
Toto Wolff



 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Tapety Land Rover
Tapety Land Rover  Oldtimery podczas Woodward Dream Cruise 2010
Oldtimery podczas Woodward Dream Cruise 2010  Grand Prix Bahrajnu - Sakhir - Pitbabes
Grand Prix Bahrajnu - Sakhir - Pitbabes  Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory 
 
			
 
 
			