Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Marussia miała problem z aerodynamiką - mechanika funkcjonowała dobrze
			
			
			
			 
									
					
					Marussia miała problem z aerodynamiką - mechanika funkcjonowała dobrze
							2012-01-23 - G. Filiks     Tagi: Glock, Pat Symonds, Marussia Virgin
						
						
						Pat Symonds nadzorujący prace załogi technicznej Marussii ujawnił, że zeszłoroczny bolid zespołu osiągał słabe wyniki niemal wyłącznie przez katastrofalną aerodynamikę. Od strony mechanicznej model MVR-02 był ponoć całkiem niezły. „O wiele lepszy, niż auto końca stawki". - powiedział Brytyjczyk serwisowi Autosport.
„Tempo w wolnych zakrętach było dużo bliższe normalnemu aniżeli w szybkich. Bolid reagował na zmiany ustawień bardzo dobrze, prowadził się bez zarzutu, zużywał opony w sposób korzystny i prędkości w wolnych łukach były dosyć dobre. Co innego z szybkimi zakrętami, gdzie liczy się aerodynamika. Powiedzmy sobie szczerze; teraz najwięcej zależy właśnie od strony aero, dlatego tak odstawaliśmy". - podkreślił. Auto rosyjskiego teamu na sezon 2011 zostało zaprojektowane tylko w Centrum Obliczeniowej Mechaniki Płynów (CFD). Widząc kiepskie owoce wytężonej pracy, Marussia (niegdyś Virgin) kilka miesięcy temu postanowiła włączyć do swojego programu korzystanie także z tunelu aerodynamicznego, wypożyczanego od McLarena. Samochód na ten rok stajnia konstruowała przy pomocy już zarówno jednego, jak i drugiego urządzenia.
	
	
	
	
						Symonds dodał, że bardzo ważnym atutem Marussii jest również posiadanie w składzie Timo Glocka. Niemiecki zawodnik ma reprezentować swój obecny zespół co najmniej do sezonu 2014. „Timo jest dobry". - stwierdził Symonds. „Potrafi rozmawiać i mocno naciska. Jestem z niego bardzo, bardzo zadowolony.„Gdy próbujesz rozwinąć bolid, rozwinąć zespół, a nie masz jakiegoś pewnika, kontynuacji, wówczas stajesz przed ciężkim zadaniem. Timo jest bardzo ważnym elementem naszego planu rozwoju".
					
„Tempo w wolnych zakrętach było dużo bliższe normalnemu aniżeli w szybkich. Bolid reagował na zmiany ustawień bardzo dobrze, prowadził się bez zarzutu, zużywał opony w sposób korzystny i prędkości w wolnych łukach były dosyć dobre. Co innego z szybkimi zakrętami, gdzie liczy się aerodynamika. Powiedzmy sobie szczerze; teraz najwięcej zależy właśnie od strony aero, dlatego tak odstawaliśmy". - podkreślił. Auto rosyjskiego teamu na sezon 2011 zostało zaprojektowane tylko w Centrum Obliczeniowej Mechaniki Płynów (CFD). Widząc kiepskie owoce wytężonej pracy, Marussia (niegdyś Virgin) kilka miesięcy temu postanowiła włączyć do swojego programu korzystanie także z tunelu aerodynamicznego, wypożyczanego od McLarena. Samochód na ten rok stajnia konstruowała przy pomocy już zarówno jednego, jak i drugiego urządzenia.
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Marussia miała problem z aerodynamiką - mechanika funkcjonowała dobrze
Podobne: Marussia miała problem z aerodynamiką - mechanika funkcjonowała dobrze
				 Pat Symonds wraca na padok F1, Glock zaciera ręce »
Pat Symonds wraca na padok F1, Glock zaciera ręce »
					
					 Glock ubolewa nad opóźnieniami Marussii. Pierwsze wyścigi sezonu będą ciężkie »
Glock ubolewa nad opóźnieniami Marussii. Pierwsze wyścigi sezonu będą ciężkie »
					
					 Marussia wystawi nowy bolid na drugie testy. Przed nami wielkie wyzwanie »
Marussia wystawi nowy bolid na drugie testy. Przed nami wielkie wyzwanie »
					
					 Glock chce pokonać Vettela w wyścigu prawdy »
Glock chce pokonać Vettela w wyścigu prawdy »
					
				Podobne galerie: Marussia miała problem z aerodynamiką - mechanika funkcjonowała dobrze
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć

 Pat Symonds
Pat Symonds


 Timo Glock
Timo Glock


 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder
Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder  Tapety MG
Tapety MG  
 
			
 
 
			