Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Marko: Vettel tracił zapał
			
			
			
			
						Red Bull musiał zaaplikować Sebastianowi Vettelowi zimny prysznic, aby wziął się w garść w świetle swoich problemów podczas sezonu 2014 Formuły 1, zdradził konsultant zespołu Helmut Marko.
Czterokrotny mistrz świata dysponując słabym oraz awaryjnym silnikiem V6 turbo od Renault tego roku przestał wygrywać i jest dopiero piąty w klasyfikacji generalnej. Vettel nawet ustępuje nowemu zespołowemu partnerowi Danielowi Ricciardo - na siedem dotąd rozegranych wyścigów, pokonał 24-letniego Australijczyka tylko raz.
Poważnym problemem Niemca poza kiepską jednostką napędową jest jeszcze niezgranie z tegorocznym bolidem Red Bulla i Marko ujawnił, że obrońca tytułu zaczynał już tracić zapał do ścigania. „Sebastian narzekał, że ma tak zły samochód". - mówił Austriak. „On chce, aby wszystko działało absolutnie jak powinno.
„Największym kłopotem Seba była destabilizacja tyłu wozu przy zbijaniu biegów. Nie mógł zrozumieć, że nie potrafimy się z tym uporać.
	
	
	
	
						„Dodatkowo nie podoba mu się kierunek, w jakim zmierza F1 - bolidy powinny być potworami, nie powinny się stosunkowo łatwo prowadzić.
„Wobec całej tej sytuacji Sebastian może nie był tak zaangażowany jak powinien.
„Ale to się już zmieniło". - zapewniał Marko. „Od GP Hiszpanii dostrzegliśmy inne podejście u tego faceta".
Vettel jednak jeszcze po GP Kanady miał dać upust swojej frustracji modelem RB10 i w wywiadzie dla rodzimych mediów nazwać go "ogórkiem".Chociaż Marko bronił jazdy Vettela w sezonie 2014 przed dziennikarzami, podobno jak dyrektor techniczny Red Bulla - Adrian Newey, wezwał go do podkręcenia tempa.„Powiedziałem Sebastianowi: Nad silnikiem Renault pracuje 50 inżynierów i nie mogą zrobić, żeby był porządny. Jesteś topowym kierowcą, więc musisz sam zadbać o dobry wynik". - relacjonował 70-latek.
„(...) Sebastian musi radzić sobie lepiej". - dodał Marko, który kiedyś też był kierowcą wyścigowym.
					
Czterokrotny mistrz świata dysponując słabym oraz awaryjnym silnikiem V6 turbo od Renault tego roku przestał wygrywać i jest dopiero piąty w klasyfikacji generalnej. Vettel nawet ustępuje nowemu zespołowemu partnerowi Danielowi Ricciardo - na siedem dotąd rozegranych wyścigów, pokonał 24-letniego Australijczyka tylko raz.
Poważnym problemem Niemca poza kiepską jednostką napędową jest jeszcze niezgranie z tegorocznym bolidem Red Bulla i Marko ujawnił, że obrońca tytułu zaczynał już tracić zapał do ścigania. „Sebastian narzekał, że ma tak zły samochód". - mówił Austriak. „On chce, aby wszystko działało absolutnie jak powinno.
„Największym kłopotem Seba była destabilizacja tyłu wozu przy zbijaniu biegów. Nie mógł zrozumieć, że nie potrafimy się z tym uporać.
„Wobec całej tej sytuacji Sebastian może nie był tak zaangażowany jak powinien.
„Ale to się już zmieniło". - zapewniał Marko. „Od GP Hiszpanii dostrzegliśmy inne podejście u tego faceta".
Vettel jednak jeszcze po GP Kanady miał dać upust swojej frustracji modelem RB10 i w wywiadzie dla rodzimych mediów nazwać go "ogórkiem".Chociaż Marko bronił jazdy Vettela w sezonie 2014 przed dziennikarzami, podobno jak dyrektor techniczny Red Bulla - Adrian Newey, wezwał go do podkręcenia tempa.„Powiedziałem Sebastianowi: Nad silnikiem Renault pracuje 50 inżynierów i nie mogą zrobić, żeby był porządny. Jesteś topowym kierowcą, więc musisz sam zadbać o dobry wynik". - relacjonował 70-latek.
„(...) Sebastian musi radzić sobie lepiej". - dodał Marko, który kiedyś też był kierowcą wyścigowym.
źródło: BBC Sport
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Marko: Vettel tracił zapał
Podobne: Marko: Vettel tracił zapał
				Podobne galerie: Marko: Vettel tracił zapał
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit KTM
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
 
			
 
			