Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Ferrari zmienia swoje logo
Ferrari

Ferrari zmienia swoje logo

2010-07-09 - P. Kątski     Tagi: Ferrari, Stefano Domenicali
Ferrari zmieniło wywołujące wiele kontrowersji logo zespołu. Nowe logo zadebiutuje 1 stycznia 2011.

W ostatnich tygodniach zespół został poddany krytyce za wykorzystanie kodu kreskowego, kojarzącego się z marką Marlboro, należącą do firmy tytoniowej Philip Morris sponsorującej zespół. Protesty zmusiły Ferrari do usunięcia kodu kreskowego z bolidów na Grand Prix Hiszpanii.

Nowe logo w dalszym ciągu będzie zawierać nazwę stajni Scuderia Ferrari oraz czarnego konia na żółtej tarczy. "Wszystkie rzeczy związane z wyścigami będą nosiły nowe logo. Pojawi się ono na zarówno na samochodach jak i na kombinezonach kierowców." Czy wobec takiego kroku miał zastrzeżenia Philip Morris?

"Wszystkie nasze działania marketingowe podejmujemy ze współpracy z naszymi sponsorami. Tak było i tym razem."

"W dalszym ciągu nazywamy się Scuderia Ferrari Marlboro."

Dla poszukujących kolejnych podtekstów w nowym logo Ferrari mamy pewną wskazówkę. Logo może przypominać górny bok paczki papierosów.



źródło: planetf1.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Ferrari zmienia swoje logo

Ferrari zmienia swoje logo
Kolorado__ 2010-07-11 11:13
Co sie z tymi baranami dzieje?szkoda ze konia na barana nie zamienili.
barni114
Ferrari zmienia swoje logo
barni114 2010-07-11 12:08
Bo glupi zakaz jest i tyle. Brak reklamy papierosow i piwa zniszczyl WRC w polskich rajdach. Piwo i fajki powinny byc normalnie reklamowane jak np w Niemczech i powinny kosztowac tanio !