Formuła 1 » Aktualności F1 » Ferrari obsługuje DRS "trzecim pedałem"

Jak podaje niemiecki magazyn Auto Motor und Sport, tegroczony bolid Ferrari posiada aktywator regulacji tylnego skrzydła (DRS) nie w postaci przycisku na kierownicy, a "trzeciego pedału" pod nogami kierowcy.
Renomowany ilustrator techniczny Formuły 1 - Giorgio Piola na łamach Auto Motor und Sport ujawnił, że poza pedałami hamulca i przyśpieszenia, wyścigówka Scuderii posiada jeszcze specjalną zapadkę do DRS. Zawodnik aktywuje ją odkładając nogę z hamulca na lewo. Gdy ponownie wciska hamulec, mechanizm DRS wraca do swojej pierwotnej pozycji, "zamykając" tylne skrzydło. Rozwiązanie to jest przydatne zwłaszcza w kwalifikacjach, gdy kierowcy używają DRS niemal na każdej prostej. Reprezentanci Ferrari zamiast "otwierać" skrzydło przyciskiem z kierownicy, robią to za pomocą zwykłego odłożenia nogi z hamulca. Jedna czynność mniej.
Renomowany ilustrator techniczny Formuły 1 - Giorgio Piola na łamach Auto Motor und Sport ujawnił, że poza pedałami hamulca i przyśpieszenia, wyścigówka Scuderii posiada jeszcze specjalną zapadkę do DRS. Zawodnik aktywuje ją odkładając nogę z hamulca na lewo. Gdy ponownie wciska hamulec, mechanizm DRS wraca do swojej pierwotnej pozycji, "zamykając" tylne skrzydło. Rozwiązanie to jest przydatne zwłaszcza w kwalifikacjach, gdy kierowcy używają DRS niemal na każdej prostej. Reprezentanci Ferrari zamiast "otwierać" skrzydło przyciskiem z kierownicy, robią to za pomocą zwykłego odłożenia nogi z hamulca. Jedna czynność mniej.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ferrari obsługuje DRS "trzecim pedałem"
Podobne: Ferrari obsługuje DRS "trzecim pedałem"




Podobne galerie: Ferrari obsługuje DRS "trzecim pedałem"
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Ferrari