Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
Bernie Ecclestone

Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces

2009-05-22 - W. Guziuk     Tagi: Ferrari, Bernie Ecclestone, Przepisy F1

Szef komercyjny Formuły 1 Bernie Ecclestone nie wyklucza, że jest skłonny wytoczyć proces sądowy Ferrari, jeśli włoska stajnia odejdzie z F1.

Ecclestone zwrócił uwagę na fakt, że odejście Ferrari przed 2012 byłoby złamaniem kontraktu zawartego z FIA w 2005 roku.

Szef F1 w wywiadzie dla gazety The Times, powiedział że Ferrari bez wątpienia zawarło kontrakt, aby pozostać w Formule 1.

''Zawsze respektujemy nasze kontrakty, tak jak tego oczekują wszystkie drużyny które je za nami podpisały. Tego samego wymagamy od Ferrari. Oni mówią że odchodzą, a my odpowiadamy żeby respektowali zawarty z nami kontrakt.'' - powiedział Ecclestone.

Pojawiły się również sugestie, że Ecclestone napisał list do szefa Ferrari, Luca di Montezemolo, w którym zagroził, że w przypadku złamania kontraktu, włoska stajnia będzie musiała zwrócić liczone w milionach funtów zyski z praw telewizyjnych.

Dziś po południu szefowie drużyn spotkają się w Monako na jachcie należącym do Flavio Briatore, aby przedyskutować możliwe alternatywy dla proponowanych przez FIA ograniczeń budżetowych na przyszły sezon. Wieczorem planowane jest też spotkanie z Maxem Mosleyem.




źródło: autosport

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
12

Komentarze do:

Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces

Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
-=tex=- 2009-05-22 14:36
Śmiać mi się chce!! Prawie wszyscy jak idioci wspierali Ferrari, a teraz co? Nikt nic nie napisze? Ludzie F1 to wielka kasa. Ale ta kasa musi się jakoś znaleźć. A takim sposobem są te wszystkie kontrakty. Ferrari gadać to se może dużo, ale zawsze na końcu "wracają". I tak będzie i tym razem. Ja Ferrari NIGDY nie lubiłem. Dlaczego? Bo uważają się za naj... i co jak co mogę jedno naj... przytoczyć: Najwięksi przegrani jak na razie obecnego sezonu. Nawet "odchudzanie" bolidu nic nie dało. Jak się tak "podniecacie" całym szumem wokół Ferrari to najpierw zapoznajcie się z regułami F1.
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
slakoz 2009-05-22 14:57
No ale z drugiej strony coś tu jest nie tak... Ferrari podpisywało kontrakt na udział w F1 w jakimś tam kształcie. Dziś F1 jest zupełnie inna i nie wiem jak kontrakt jest podpisany, ale jeśli wprowadzili tak drakońskie i gruntowne zmiany w przepisach to faktycznie nie dziwię się frustracji i działaniom ferrari, co by tam o nich nie mówić.
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
Jacv 2009-05-22 16:08
ja w dalszym ciagu popieram FIA i uwazam ze bardzo dobrze zarzadzja f1 tu trzeba silnej reki
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
Kolorado_221 2009-05-22 16:20
-=tex=- a ty ten regulamin znasz??To masz tutaj duzo miejsca do popisu napisz go nam.Zapoznaj nas z tym regulaminem cwaniaku.Ferrari sie uwazalo za najlepsze??tak bo bo bylo najlepsze.Nie wiedziales o tym??
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
karol56 2009-05-22 16:49
@ Jacv Skąd Ty się człowieku wziąłeś? Jak do tej pory największym osiągnięciem FIA jest totalny bałagan w przepisach i rozłam wśród teamów F1! Mam coraz poważniejsze przypuszczenia, że konsultowali to z naszymi politykami? @ Jacv - Ty też?
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
doktur_mastach 2009-05-22 18:18
Choc moja wiedza o detalach, kontraktach, zaszlosciach itp miedzy de** Bernim a Ferrari jest mala ... to uwazam ze odejscie ferrari z F1 i oby wiecej fabryk i niefabrycznych druzyn, spowoduje ze POPROSTU ludzie przestana chciec "TO" ogladac. A Ferrari zarobi krocie na uczestnictwie w innej OBY NOWEJ serii wyscigowej. Berni nawet robi duze pole do popisu pod wzgledem doboru torow ... bo pozbywa sie tych najfajniejszych klasycznych obiektow. Uwazam jeszcze ze Ksiaze monaco powinien wypowiedziec uczestnictwo berniego serii ... poniewaz jego tor to czysty prestiz a terazniejsza f1 JUZ NIE. Osobiscie nie mam juz przyjemnosci w ogladaniu F1 ... jak powiedzmy 4-5 lat temu, nie mowiac juz jak pomysle o tym szumie medialnym. ZYCZE FERARCE ZE ODEJDA POCIAGAJAC ZA SOBA INNYCH I ORGANICACJI Z FOT'ą i ZESPOLAMI duzo fajniejszej serii.
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
Kimi_SF 2009-05-22 18:45
-=tex=-, uważaj, żeby ci żyłka nie pękła z tej frustracji! Przytocz jakieś argumenty na to, że uważają się za najlepszych! I opowiedz o tych regułach F1, do których pijesz!
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
outlaw 2009-05-22 19:59
@slakoz - zgadzam się w całej rozciągłości, doktur_mastach też ma trochę racji. Bernie to se może najwyżej torbę nadmuchać i z niej strzelić, a nie ciągnąć Ferrari do sądu. @==tex== i Jacv - no cóż, delikatnie mówiąc, nie tylko nie macie racji, ale najwyraźniej również nawet pojęcia o F1
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
bobo 2009-05-22 20:07
zaraz zaraz! skoro co roku trzeba dostarczyc zgloszenie o checi udzialu teamu w przyszlym sezonie to gdzie tu miejsce na jakies dlugoletnie kontrakty, co??? umawiac to sie bernie moze ze swoja stara przy podpisywaniu intercyzy...
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
sympatykf1 2009-05-22 22:15
Jeśli na tym ma polegać próba zatrzymania Ferrari i ewentualnie innych zespołów "zjednoczonych" to tylko "pogratulować" staruszkom dyplomacji. @bobo, właśnie jak to się ma do corocznych zgłoszeń, więc ktoś tu kręci. Co do @==tex== i Jacv to @outlaw nic dodać nic ująć a poza tym to zgadzam się z resztą przedmówców.
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
czyzyk1802 2009-05-23 08:48
Czym o ich straszy ??? Miliony funtów, co to dla Ferrari patrząc na to jakim dysponują budżetem. Popieram zespoly ktore sie na nowy regulamin nie godzą i mam nadzieje ze Ferrari im pokaze i odejdzie a wtedy to kazdy bedzie mial odwage zeby powiedziec nie i skonczy sie era dwoch dziadkow
Ecclestone może wytoczyć Ferrari proces
Skoczek120 2009-05-23 12:43
Bernie wie co robi i wykorzystał słaby punkt Ferrari. Tak więc może mu się to udać. Teraz chyba nikt nie powie, że nie jest człowiekiem sukcesu.