Formuła 1 » Aktualności F1 » Były właściciel zespołu BAR nowym sponsorem McLarena

Były właściciel zespołu BAR nowym sponsorem McLarena
Przedsiębiorstwo tytoniowe British American Tobacco wraca do Formuły 1. Zostało nowym sponsorem McLarena.
BAT to firma, która kryła się za niewątpliwie znanym wielu starszym fanom zespołem British American Racing (w skrócie BAR), powstałym pod koniec lat 90. ubiegłego stulecia na bazie Tyrrella. W barwach tej ekipy jeździł m. in. Jenson Button. W 2004 roku team wywalczył wicemistrzostwo konstruktorów. Potem istniał w takim wcieleniu jeszcze jeden sezon, następnie został sprzedany Hondzie. Teraz British American Tobacco zjawiło się w F1 ponownie mimo, że od 2006 roku w mistrzostwach obowiązuje zakaz reklamowania wyrobów tytoniowych.
Przedsiębiorstwo ma przyozdobić bolidy McLarena takim brandingiem, który nie łamie przepisów. Zespół z Woking określił nowe partnerstwo jako "skoncentrowane wyłącznie na produktach BAT o potencjalnie zmniejszonym ryzyku oraz osadzone w technologii i innowacji". Dodatkowo w informacji prasowej ekipy zamiast logo BAT widnieje symbol prezentujący napis "a better tomorrow" (lepsze jutro). Podobną strategię stosuje koncern Philip Morris sponsorujący Ferrari. Od pewnego czasu promuje na czerwonych samochodach swój projekt "Mission Winnow", poświęcony "nauce technologii i innowacji". Chociaż inicjatywa ostatnio wzbudziła kontrowersje w Australii, gdzie za nieco ponad miesiąc ruszy sezon. W logotypie "Mission Winnow" niektórzy dostrzegają bowiem nawiązanie do papierosów Marlboro. Tamtejsze instytucje państwowe badają sprawę.
BAT to firma, która kryła się za niewątpliwie znanym wielu starszym fanom zespołem British American Racing (w skrócie BAR), powstałym pod koniec lat 90. ubiegłego stulecia na bazie Tyrrella. W barwach tej ekipy jeździł m. in. Jenson Button. W 2004 roku team wywalczył wicemistrzostwo konstruktorów. Potem istniał w takim wcieleniu jeszcze jeden sezon, następnie został sprzedany Hondzie. Teraz British American Tobacco zjawiło się w F1 ponownie mimo, że od 2006 roku w mistrzostwach obowiązuje zakaz reklamowania wyrobów tytoniowych.
Przedsiębiorstwo ma przyozdobić bolidy McLarena takim brandingiem, który nie łamie przepisów. Zespół z Woking określił nowe partnerstwo jako "skoncentrowane wyłącznie na produktach BAT o potencjalnie zmniejszonym ryzyku oraz osadzone w technologii i innowacji". Dodatkowo w informacji prasowej ekipy zamiast logo BAT widnieje symbol prezentujący napis "a better tomorrow" (lepsze jutro). Podobną strategię stosuje koncern Philip Morris sponsorujący Ferrari. Od pewnego czasu promuje na czerwonych samochodach swój projekt "Mission Winnow", poświęcony "nauce technologii i innowacji". Chociaż inicjatywa ostatnio wzbudziła kontrowersje w Australii, gdzie za nieco ponad miesiąc ruszy sezon. W logotypie "Mission Winnow" niektórzy dostrzegają bowiem nawiązanie do papierosów Marlboro. Tamtejsze instytucje państwowe badają sprawę.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Były właściciel zespołu BAR nowym sponsorem McLarena
Podobne: Były właściciel zespołu BAR nowym sponsorem McLarena




Podobne galerie: Były właściciel zespołu BAR nowym sponsorem McLarena
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć
Newsletter