Formuła 1 » Aktualności F1 » Wyniki - Malezja - trening 1: Dominacja Ferrari

Wyniki - Malezja - trening 1: Dominacja Ferrari
Felipe Massa zdominował pierwszy trening przed Grand Prix Malezji uzyskując ponad sekundę lepszy czas od Kimiego Raikkonena. Niestety, Ferrari chociaż podobnie jak podczas treningu w Australii było najszybsze i dziś miało problemy z niezawodnością…
Trzeci czas uzyskał Heikki Kovalainen, Lewis Hamilton był piąty, a pomiędzy nich wbił się wciąż bardzo mocny Nico Rosberg. Pierwsza połowa sesji została zdominowana przez Raikkonena, który jednak w podobny sposób jak podczas kwalifikacji w Australii zatrzymał się na torze prowadząc do przerwania treningu.
Dokładnie w tym samym momencie z toru wypadł David Coulthard, który pojechał zdecydowanie zbyt szeroko w zakręcie 12. i gdy chciał wrócić na tor zawieszenie w jego Red Bullu po prostu rozpadło się i Szkot zakończył udział w treningu.
Zaledwie 20 minut później z treningu odpadł Red Bull Marka Webbera - tym razem w związku z awarią silnika.
Pod nieobecność Raikkonena Felipe Massa bez problemów objął prowadzenie uzyskując czas 1:36.387s, który poprawił na każdym z kolejnych pięciu szybkich okrążeń, ostatecznie zatrzymując stoper na 1:35.744s. W ostatnich minutach Brazylijczyk zdołał jeszcze uszczknąć kolejne 0.4 sekundy.
McLareny podczas treningów nie stanowiły zagrożenia dla Ferrari - Kovalainen ostatecznie był 1.164 sekundy wolniejszy niż Massa, a Hamilton po tym jak przerwał swoje ostatnie szybkie okrążenie, w końcówce został zepchnięty na piątą pozycję przez Nico Rosberga.
Fernando Alonso uzyskał szósty, a Nelson Piquet siódmy czas. Brazylijczyka ucieszy jednak nie tylko niewielka strata do Alonso, ale fakt, że w końcu podczas treningu był w stanie przejechać dużą ilość okrążeń, co powinno mu pomóc w przygotowaniach przed kwalifikacjami i wyścigiem.
Robert Kubica uzyskał dopiero ósmy czas pomimo, że pokonał zaledwie dziewięć okrążeń, w tym większość dopiero w ostatnich dziesięciu minutach sesji. Nick Heidfeld po siedemnastu okrążeniach był jedenasty.
Trzeci czas uzyskał Heikki Kovalainen, Lewis Hamilton był piąty, a pomiędzy nich wbił się wciąż bardzo mocny Nico Rosberg. Pierwsza połowa sesji została zdominowana przez Raikkonena, który jednak w podobny sposób jak podczas kwalifikacji w Australii zatrzymał się na torze prowadząc do przerwania treningu.
Dokładnie w tym samym momencie z toru wypadł David Coulthard, który pojechał zdecydowanie zbyt szeroko w zakręcie 12. i gdy chciał wrócić na tor zawieszenie w jego Red Bullu po prostu rozpadło się i Szkot zakończył udział w treningu.
Zaledwie 20 minut później z treningu odpadł Red Bull Marka Webbera - tym razem w związku z awarią silnika.
Pod nieobecność Raikkonena Felipe Massa bez problemów objął prowadzenie uzyskując czas 1:36.387s, który poprawił na każdym z kolejnych pięciu szybkich okrążeń, ostatecznie zatrzymując stoper na 1:35.744s. W ostatnich minutach Brazylijczyk zdołał jeszcze uszczknąć kolejne 0.4 sekundy.
Fernando Alonso uzyskał szósty, a Nelson Piquet siódmy czas. Brazylijczyka ucieszy jednak nie tylko niewielka strata do Alonso, ale fakt, że w końcu podczas treningu był w stanie przejechać dużą ilość okrążeń, co powinno mu pomóc w przygotowaniach przed kwalifikacjami i wyścigiem.
Robert Kubica uzyskał dopiero ósmy czas pomimo, że pokonał zaledwie dziewięć okrążeń, w tym większość dopiero w ostatnich dziesięciu minutach sesji. Nick Heidfeld po siedemnastu okrążeniach był jedenasty.
Grand Prix Malezji - Sepang - 21.03.2008, Trening 1: | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kierowca | Zespół | Czas | Strata | Ilość okrązeń | ||
1. | Massa | Ferrari | 1:35.392 | 20 | ||
2. | Raikkonen | Ferrari | 1:36.459 | +1.067 | 8 | |
3. | Kovalainen | McLaren-Mercedes | 1:36.556 | +1.164 | 21 | |
4. | Rosberg | Williams-Toyota | 1:36.578 | +1.186 | 23 | |
5. | Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:36.626 | +1.234 | 17 | |
6. | Alonso | Renault | 1:37.022 | +1.630 | 18 | |
7. | Piquet | Renault | 1:37.034 | +1.642 | 28 | |
8. | Kubica | BMW Sauber | 1:37.218 | +1.826 | 9 | |
9. | Button | Honda | 1:37.282 | +1.890 | 17 | |
10. | Trulli | Toyota | 1:37.540 | +2.148 | 24 | |
11. | Heidfeld | BMW Sauber | 1:37.649 | +2.257 | 17 | |
12. | Nakajima | Williams-Toyota | 1:37.649 | +2.257 | 18 | |
13. | Barrichello | Honda | 1:37.776 | +2.384 | 20 | |
14. | Glock | Toyota | 1:37.782 | +2.390 | 27 | |
15. | Vettel | Toro Rosso-Ferrari | 1:38.219 | +2.827 | 26 | |
16. | Coulthard | Red Bull-Renault | 1:38.232 | +2.840 | 7 | |
17. | Webber | Red Bull-Renault | 1:38.707 | +3.315 | 12 | |
18. | Bourdais | Toro Rosso-Ferrari | 1:38.798 | +3.406 | 25 | |
19. | Fisichella | Force India-Ferrari | 1:39.046 | +3.654 | 21 | |
20. | Sato | Super Aguri-Honda | 1:40.178 | +4.786 | 11 | |
21. | Davidson | Super Aguri-Honda | 1:40.351 | +4.959 | 14 | |
22. | Sutil | Force India-Ferrari | 1:41.269 | +5.877 | 5 |
Prędkości maksymalne | ||
---|---|---|
Kierowca | Prędkość | |
1 | Felipe Massa | 303.1 |
2 | Kimi Raikkonen | 302.2 |
3 | Heikki Kovalainen | 302.2 |
4 | Lewis Hamilton | 301.5 |
5 | Nelsinho Piquet | 298.0 |
6 | Kazuki Nakajima | 297.6 |
7 | Fernando Alonso | 296.7 |
8 | Giancarlo Fisichella | 296.5 |
9 | Sebastien Bourdais | 295.8 |
10 | Nico Rosberg | 295.6 |
11 | Sebastian Vettel | 294.8 |
12 | David Coulthard | 294.5 |
13 | Jarno Trulli | 293.8 |
14 | Adrian Sutil | 293.0 |
15 | Timo Glock | 293.0 |
16 | Takuma Sato | 292.8 |
17 | Mark Webber | 292.5 |
18 | Rubens Barrichello | 291.4 |
19 | Nick Heidfeld | 290.9 |
20 | Robert Kubica | 290.7 |
21 | Anthony Davidson | 289.2 |
22 | Jenson Button | 288.0 |
Czasy sektorów | ||
---|---|---|
Kierowca | Czas | |
Sektor 1 | ||
1 | Nico Rosberg | 24.628 |
2 | Felipe Massa | 24.714 |
3 | Kimi Räikkönen | 24.822 |
4 | Nelsinho Piquet | 24.876 |
5 | Lewis Hamilton | 24.911 |
6 | Heikki Kovalainen | 24.952 |
7 | Fernando Alonso | 24.997 |
8 | Robert Kubica | 25.006 |
9 | Jarno Trulli | 25.023 |
10 | Kazuki Nakajima | 25.060 |
11 | Jenson Button | 25.082 |
12 | Timo Glock | 25.100 |
13 | Rubens Barrichello | 25.102 |
14 | Nick Heidfeld | 25.127 |
15 | Sebastian Vettel | 25.144 |
16 | David Coulthard | 25.173 |
17 | Mark Webber | 25.282 |
18 | Sebastien Bourdais | 25.297 |
19 | Giancarlo Fisichella | 25.373 |
20 | Takuma Sato | 25.411 |
21 | Anthony Davidson | 25.525 |
22 | Adrian Sutil | 25.683 |
Sektor 2 | ||
1 | Felipe Massa | 31.728 |
2 | Heikki Kovalainen | 32.031 |
3 | Kimi Räikkönen | 32.116 |
4 | Nico Rosberg | 32.123 |
5 | Robert Kubica | 32.135 |
6 | Nelsinho Piquet | 32.197 |
7 | Lewis Hamilton | 32.222 |
8 | Nick Heidfeld | 32.247 |
9 | Jenson Button | 32.277 |
10 | Fernando Alonso | 32.343 |
11 | Kazuki Nakajima | 32.435 |
12 | Rubens Barrichello | 32.518 |
13 | Jarno Trulli | 32.586 |
14 | Timo Glock | 32.825 |
15 | Mark Webber | 32.846 |
16 | David Coulthard | 32.913 |
17 | Sebastian Vettel | 33.010 |
18 | Sebastien Bourdais | 33.064 |
19 | Giancarlo Fisichella | 33.154 |
20 | Anthony Davidson | 33.628 |
21 | Takuma Sato | 33.717 |
22 | Adrian Sutil | 34.395 |
Sektor 3 | ||
1 | Felipe Massa | 38.907 |
2 | Lewis Hamilton | 39.216 |
3 | Heikki Kovalainen | 39.351 |
4 | Kimi Räikkönen | 39.474 |
5 | Fernando Alonso | 39.605 |
6 | Nelsinho Piquet | 39.692 |
7 | Timo Glock | 39.787 |
8 | Jenson Button | 39.817 |
9 | Nico Rosberg | 39.827 |
10 | Nick Heidfeld | 39.834 |
11 | Jarno Trulli | 39.854 |
12 | Robert Kubica | 39.872 |
13 | Kazuki Nakajima | 40.005 |
14 | Rubens Barrichello | 40.012 |
15 | Sebastian Vettel | 40.065 |
16 | David Coulthard | 40.146 |
17 | Sebastien Bourdais | 40.238 |
18 | Mark Webber | 40.276 |
19 | Giancarlo Fisichella | 40.420 |
20 | Takuma Sato | 40.864 |
21 | Anthony Davidson | 41.062 |
22 | Adrian Sutil | 41.162 |

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Wyniki - Malezja - trening 1: Dominacja Ferrari
Podobne: Wyniki - Malezja - trening 1: Dominacja Ferrari




Podobne galerie: Wyniki - Malezja - trening 1: Dominacja Ferrari
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Ferrari
Newsletter
Galerie zdjęć