Formuła 1 » Aktualności F1 » Williams zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego na sezon 2019

Williams zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego na sezon 2019
2019-02-11 - G. Filiks Tagi: Williams, Prezentacje F1, Formuła 1, Kubica
Zespół Williams zaprezentował swoje nowe malowanie bolidu i nowego sponsora tytularnego na sezon 2019 Formuły 1.
Ekipa Roberta Kubicy pokazała tegoroczny schemat kolorystyczny na starym bolidzie. Motywem przewodnim tak jak w poprzednich latach są barwy biała i niebieska, ale samochód wygląda inaczej. Zwłaszcza z reklamami firmy ROKiT. To właśnie ona została sponsorem tytularnym stajni. Zastąpiła w tej roli Martini.
ROKiT jest wschodzącym, globalnym przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym, z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Logotypy nowego partnera pojawiły się w najbardziej widocznych miejscach.
Na bolidzie nie zabrakło też oczywiście logotypów polskiego sponsora zespołu - koncernu naftowego PKN Orlen. Pozyskanie wsparcia ROKiT i PKN Orlen to świetny rozwój wydarzeń dla Williamsa, który potrzebował nowych partnerów, aby spiąć budżet.
Zobacz także: Williams zmienił wszystko oprócz silnika »Zespół dokonał dzisiejszej prezentacji w swojej siedzibie w Grove. W imprezie uczestniczył Kubica, który wraca do startów w Formule Jeden po ośmiu sezonach przerwy. Nasz rodak pokazał się przy samochodzie wspólnie z zarządzającą teamem Claire Williams, drugim kierowcą ekipy George'em Russellem oraz współzałożycielem ROKiT, Jonathanem Kendrickiem. Na marginesie, ten ostatni dawno temu pracował w F1 jako inżynier firmy oponiarskiej Goodyear.
Kiedy zobaczymy sam bolid Williamsa na nadchodzący sezon? Prawdopodobnie dopiero w dniu inauguracji zimowych testów, czyli za tydzień, 18 lutego.
Ekipa Roberta Kubicy pokazała tegoroczny schemat kolorystyczny na starym bolidzie. Motywem przewodnim tak jak w poprzednich latach są barwy biała i niebieska, ale samochód wygląda inaczej. Zwłaszcza z reklamami firmy ROKiT. To właśnie ona została sponsorem tytularnym stajni. Zastąpiła w tej roli Martini.
ROKiT jest wschodzącym, globalnym przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym, z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Logotypy nowego partnera pojawiły się w najbardziej widocznych miejscach.
Na bolidzie nie zabrakło też oczywiście logotypów polskiego sponsora zespołu - koncernu naftowego PKN Orlen. Pozyskanie wsparcia ROKiT i PKN Orlen to świetny rozwój wydarzeń dla Williamsa, który potrzebował nowych partnerów, aby spiąć budżet.
Zobacz także: Williams zmienił wszystko oprócz silnika »
Formuła 1 - prezentacje bolidów na sezon 2019 | ||
---|---|---|
Zespół | Data prezentacji / Link do prezentacji | |
Haas | LINK | |
Toro Rosso | LINK | |
Williams | LINK (prezentacja malowania) | |
Renault | 12 lutego | |
Mercedes | 13 lutego (jazda próbna) | |
Racing Point | 13 lutego (prezentacja zespołu) | |
Red Bull | 13 lutego | |
McLaren | 14 lutego | |
Ferrari | 15 lutego | |
Alfa Romeo | 18 lutego |
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Williams zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego na sezon 2019
Podobne: Williams zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego na sezon 2019




Podobne galerie: Williams zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego na sezon 2019
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć