Formuła 1 » Aktualności F1 » Sutil walczy z hamulcami

Sauber wciąż nie rozwiązał swoich problemów z wprowadzonymi do Formuły 1 na sezon 2014 hamulcami sterowanymi elektronicznie, przyznał Adrian Sutil po piruecie bolidem szwajcarskiej stajni pierwszego dnia testów w Bahrajnie.
Dozwolone na tylną oś hamulce "brake by wire" sprawiają kłopoty większości teamów, jednak Sauber boryka się z nimi chyba najbardziej. Po dużych komplikacjach na styczniowych testach w Jerez, ekipa z Hinwil wprowadziła poprawki do nowej technologii, jednak wczorajszy bączek Sutila pokazał, że na niewiele się to zdało.
Doświadczony Niemiec narzekał dziennikarzom na niestabilne funkcjonowanie hamulców i zdradził, iż wymagają od kierowcy korekt stylu jazdy.
„Muszę trochę zmienić sposób prowadzenia bolidu". - powiedział. „Już nie mogę cisnąć tak mocno, jak wcześniej, bo mam mniej docisku aoerodynamicznego. Dlatego trzeba zachować większą ostrożność. Ale niekiedy i tak jesteś w tarapatach. „Muszę polegać na inżynierach, którzy dostosowywują oprogramowanie. Ważne, aby mieć odpowiednie ustawienia do każdego zakrętu.
„Mamy ustawienia bazowe, jednak jeszcze nie jest na 100 procent dobrze.
„Brakuje mi ręcznego regulowania hamulców, ale kiedy tylko dopracujemy nową technologię od strony inżynieryjnej, będzie mniej kłopotów. Zaczniemy to kontrolować". - dodał.
Dozwolone na tylną oś hamulce "brake by wire" sprawiają kłopoty większości teamów, jednak Sauber boryka się z nimi chyba najbardziej. Po dużych komplikacjach na styczniowych testach w Jerez, ekipa z Hinwil wprowadziła poprawki do nowej technologii, jednak wczorajszy bączek Sutila pokazał, że na niewiele się to zdało.
Doświadczony Niemiec narzekał dziennikarzom na niestabilne funkcjonowanie hamulców i zdradził, iż wymagają od kierowcy korekt stylu jazdy.
„Muszę trochę zmienić sposób prowadzenia bolidu". - powiedział. „Już nie mogę cisnąć tak mocno, jak wcześniej, bo mam mniej docisku aoerodynamicznego. Dlatego trzeba zachować większą ostrożność. Ale niekiedy i tak jesteś w tarapatach. „Muszę polegać na inżynierach, którzy dostosowywują oprogramowanie. Ważne, aby mieć odpowiednie ustawienia do każdego zakrętu.
„Mamy ustawienia bazowe, jednak jeszcze nie jest na 100 procent dobrze.
„Brakuje mi ręcznego regulowania hamulców, ale kiedy tylko dopracujemy nową technologię od strony inżynieryjnej, będzie mniej kłopotów. Zaczniemy to kontrolować". - dodał.
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Sutil walczy z hamulcami
Podobne: Sutil walczy z hamulcami



Podobne galerie: Sutil walczy z hamulcami



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć