Formuła 1 » Aktualności F1 » Stłumiony odgłos V6 turbo nie w smak kibicom F1

Stłumiony odgłos V6 turbo nie w smak kibicom F1
Dźwięk bolidów Formuły 1 na sezon 2014 wywołał falę krytyki ze strony fanów.
Podczas trwającego weekendu wyścigowego w Australii kibice przed telewizorami mają pierwszą okazję przekonać się, jak brzmią nowe silniki V6 turbo o pojemności 1.6 litra.
Wprowadzone tego roku "zielone" jednostki napędowe są bardzo stonowane w porównaniu do starych V8. Na trybunach odstawiono już niepotrzebne zatyczki do uszu, a w mediach społecznościowych ruszyła lawina gorzkich komentarzy zirytowanych fanów. Sytuację starali się uspokajać szefowie Mercedesa i Williamsa.
„Taka jest nowoczesna technologia, kierunek, w jakim zmierza motoryzacja". - tłumaczył dyrektor wykonawczy Srebrnych, Christian "Toto" Wolff. „Motto brzmi 'redukcja' i po prostu musimy zaakceptować, że F1 się zmieniła". „Ludzie powinni się szybko przyzwyczaić do dźwięku nowych silników". - przekonywała Claire Williams, szefowa Williamsa. „Przez te wszystkie dekady w motorsporcie było tak wiele zmian i bardzo szybko zapominaliśmy, jak brzmiały wcześniejsze motory.
„Myślę, że kibice chcą przede wszystkim zobaczyć dobry wyścig w niedzielę i jeżeli taki ujrzą, wszelkie poboczne dyskusje mogą zgasnąć".
Wolff dodał: „Obiecuję wam, że za rok nie będziecie pamiętać o jakiejkolwiek różnicy w dźwięku".
Jednak nie wszystkie "grube ryby" F1 bronią odgłosu V6 turbo.
„Ryk Formuły 1 właśnie przeminął". - przyznał bez ogródek Vijay Mallya, boss stajni Force India. „F1 potrzebuje głośnych silników". - apelował.
Kontrowersje ciągle wywołuje również zawiłość nowej ery królowej sportów motorowych - nie tylko dla kibiców, ale i dla samych kierowców.„Teraz zawodnik jest bardziej inżynierem niż kierowcą". - mówił najbardziej doświadczony w stawce Jenson Button z McLarena.
„Jednak taka jest rzeczywistość.
„To nie jest moja ulubiona era i martwię się o atrakcyjność wyścigów, ale nie wrócimy do motorów V10".
Podczas trwającego weekendu wyścigowego w Australii kibice przed telewizorami mają pierwszą okazję przekonać się, jak brzmią nowe silniki V6 turbo o pojemności 1.6 litra.
Wprowadzone tego roku "zielone" jednostki napędowe są bardzo stonowane w porównaniu do starych V8. Na trybunach odstawiono już niepotrzebne zatyczki do uszu, a w mediach społecznościowych ruszyła lawina gorzkich komentarzy zirytowanych fanów. Sytuację starali się uspokajać szefowie Mercedesa i Williamsa.
„Taka jest nowoczesna technologia, kierunek, w jakim zmierza motoryzacja". - tłumaczył dyrektor wykonawczy Srebrnych, Christian "Toto" Wolff. „Motto brzmi 'redukcja' i po prostu musimy zaakceptować, że F1 się zmieniła". „Ludzie powinni się szybko przyzwyczaić do dźwięku nowych silników". - przekonywała Claire Williams, szefowa Williamsa. „Przez te wszystkie dekady w motorsporcie było tak wiele zmian i bardzo szybko zapominaliśmy, jak brzmiały wcześniejsze motory.
„Myślę, że kibice chcą przede wszystkim zobaczyć dobry wyścig w niedzielę i jeżeli taki ujrzą, wszelkie poboczne dyskusje mogą zgasnąć".
Wolff dodał: „Obiecuję wam, że za rok nie będziecie pamiętać o jakiejkolwiek różnicy w dźwięku".
„Ryk Formuły 1 właśnie przeminął". - przyznał bez ogródek Vijay Mallya, boss stajni Force India. „F1 potrzebuje głośnych silników". - apelował.
Kontrowersje ciągle wywołuje również zawiłość nowej ery królowej sportów motorowych - nie tylko dla kibiców, ale i dla samych kierowców.„Teraz zawodnik jest bardziej inżynierem niż kierowcą". - mówił najbardziej doświadczony w stawce Jenson Button z McLarena.
„Jednak taka jest rzeczywistość.
„To nie jest moja ulubiona era i martwię się o atrakcyjność wyścigów, ale nie wrócimy do motorów V10".
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Stłumiony odgłos V6 turbo nie w smak kibicom F1
Podobne: Stłumiony odgłos V6 turbo nie w smak kibicom F1




Podobne galerie: Stłumiony odgłos V6 turbo nie w smak kibicom F1



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter