Formuła 1 » Aktualności F1 » Rosbergowi padło okablowanie w kolumnie kierownicy
Rosbergowi padło okablowanie w kolumnie kierownicy
Przyczyną odpadnięcia Nico Rosberga z wczorajszego wyścigu Formuły 1 o GP Singapuru było uszkodzenie wiązki przewodów w kolumnie kierownicy jego Mercedesa, poinformował zespół.
Zobacz także: Rosberg wzywa Mercedesa do uporania się z awariami bolidu »Rosbergowi wczoraj przestała działać kierownica już przed rozpoczęciem zawodów. Niemiec nie ruszył ze swojego drugiego pola startowego na okrążenie rozgrzewkowe, choć później zdołał wystartować z alei serwisowej, gdy wymieniono mu stery samochodu.
Jednak 29-latek wciąż miał duże problemy z operowaniem bolidem i kiedy po zjeździe na pit-stop nie pomogła druga zmiana kierownicy, wycofał się z wyścigu.
Christian "Toto" Wolff dowodzący Mercedesem zdradził, że za dramatem jego zawodnika stoi wiązka okablowania w kolumnie kierownicy, choć dopiero analiza w fabryce teamu odpowie na pytanie, co się z nią stało konkretnie. „Wygląda to na uszkodzenie wiązki przewodów w kolumnie kierownicy, która jednak nie była na końcu cyklu swojej żywotności". - wyjaśniał.
„To po prostu wyłączyło całe sterowanie bolidem.
„Jedyne co nadal działało, to zmiana biegów. Potem wróciło też radio. Nico nie miał ERS. Gdy zjechał na postój, zmieniliśmy kierownicę jeszcze raz i próbowaliśmy włączyć wszystko od nowa, lecz nie dało rady.
„Nico mógł ruszyć tylko wrzucając jedynkę przy wysokich obrotach, ale nie zgodziłem się. Nie chcemy, aby podnośnik z tyłu auta wyleciał i kogoś zranił.
„Zresztą Nico i tak był już minutę w plecy".
Po zwycięstwie Lewisa Hamiltona, Rosberg oddał zespołowemu partnerowi wydawało się pewnie zajmowany fotel lidera klasyfikacji generalnej sezonu 2014. Już nie ma nad Brytyjczykiem 22-punktowej przewagi, za to traci do niego 3 oczka.
„To był dla mnie najcięższy dzień w roku". - skwitował sam zainteresowany.
Zobacz także: Rosberg wzywa Mercedesa do uporania się z awariami bolidu »
Christian "Toto" Wolff dowodzący Mercedesem zdradził, że za dramatem jego zawodnika stoi wiązka okablowania w kolumnie kierownicy, choć dopiero analiza w fabryce teamu odpowie na pytanie, co się z nią stało konkretnie. „Wygląda to na uszkodzenie wiązki przewodów w kolumnie kierownicy, która jednak nie była na końcu cyklu swojej żywotności". - wyjaśniał.
„To po prostu wyłączyło całe sterowanie bolidem.
„Jedyne co nadal działało, to zmiana biegów. Potem wróciło też radio. Nico nie miał ERS. Gdy zjechał na postój, zmieniliśmy kierownicę jeszcze raz i próbowaliśmy włączyć wszystko od nowa, lecz nie dało rady.
„Zresztą Nico i tak był już minutę w plecy".
Po zwycięstwie Lewisa Hamiltona, Rosberg oddał zespołowemu partnerowi wydawało się pewnie zajmowany fotel lidera klasyfikacji generalnej sezonu 2014. Już nie ma nad Brytyjczykiem 22-punktowej przewagi, za to traci do niego 3 oczka.
„To był dla mnie najcięższy dzień w roku". - skwitował sam zainteresowany.
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rosbergowi padło okablowanie w kolumnie kierownicy
Podobne: Rosbergowi padło okablowanie w kolumnie kierownicy
Szef Mercedesa jeszcze nie widział tak szybkiego Rosberga »
Ricciardo nie przejmuje się brakiem wygranej »
Mercedes: Prawie zsikaliśmy się w spodnie »
GP Singapuru - wyścig: Rosberg nie dał się Ricciardo i wyprzedził Hamiltona w walce o mistrzostwo »
Podobne galerie: Rosbergowi padło okablowanie w kolumnie kierownicy
GP Belgii 2014 - wyścig »
GP Singapuru 2018 - wyścig »
GP Singapuru 2018 - treningi i kwalifikacje »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć