Formuła 1 » Aktualności F1 » Renault wprowadzi długo wyczekiwane nowe MGU-K na GP Austrii

Renault wprowadzi długo wyczekiwane nowe MGU-K na GP Austrii
Renault w końcu wprowadzi do swojego silnika w Formule 1 na najbliższy wyścig o GP Austrii długo wyczekiwaną, nową wersję MGU-K.
Generator/silnik do odzyskiwania energii kinetycznej z hamowania zepsuł się Carlosowi Sainzowi pod koniec ostatnich zawodów we Francji. Hiszpan stracił przez to szóstą pozycję. Na mecie był ósmy. Gdyby nie wirtualna neutralizacja, być może wypadłby z punktowanej dziesiątki. W następnym Grand Prix oba bolidy Renault dostaną nowe, poprawione MGU-K, które francuski koncern dopracowywał w nieskończoność. Pierwotnie planował wdrożyć je na inaugurację sezonu 2017...
Zmodyfikowana wersja urządzenia jest lepsza od dotychczasowej pod wieloma względami. Ma przyspieszyć samochód, a jednocześnie być mniej podatna na awarie. Ale nie użyją jej od razu wszystkie trzy zespoły korzystające z napędu Renault.
Na starym MGU-K pozostaną na razie podobno kierowcy Red Bulla. Gdyby Daniel Ricciardo i Max Verstappen wzięli nowe, otrzymaliby automatyczne kary cofnięcia na starcie wyścigu za przekroczenie limitu podzespołów silnika na sezon. W domowym GP swojego teamu. Wydaje się, że nowego MGU-K może nie użyć w Austrii też Fernando Alonso, będący w podobnej sytuacji.
Generator/silnik do odzyskiwania energii kinetycznej z hamowania zepsuł się Carlosowi Sainzowi pod koniec ostatnich zawodów we Francji. Hiszpan stracił przez to szóstą pozycję. Na mecie był ósmy. Gdyby nie wirtualna neutralizacja, być może wypadłby z punktowanej dziesiątki. W następnym Grand Prix oba bolidy Renault dostaną nowe, poprawione MGU-K, które francuski koncern dopracowywał w nieskończoność. Pierwotnie planował wdrożyć je na inaugurację sezonu 2017...
Zmodyfikowana wersja urządzenia jest lepsza od dotychczasowej pod wieloma względami. Ma przyspieszyć samochód, a jednocześnie być mniej podatna na awarie. Ale nie użyją jej od razu wszystkie trzy zespoły korzystające z napędu Renault.
Na starym MGU-K pozostaną na razie podobno kierowcy Red Bulla. Gdyby Daniel Ricciardo i Max Verstappen wzięli nowe, otrzymaliby automatyczne kary cofnięcia na starcie wyścigu za przekroczenie limitu podzespołów silnika na sezon. W domowym GP swojego teamu. Wydaje się, że nowego MGU-K może nie użyć w Austrii też Fernando Alonso, będący w podobnej sytuacji.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Renault wprowadzi długo wyczekiwane nowe MGU-K na GP Austrii
Podobne: Renault wprowadzi długo wyczekiwane nowe MGU-K na GP Austrii




Podobne galerie: Renault wprowadzi długo wyczekiwane nowe MGU-K na GP Austrii
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć