Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Verstappen i Ricciardo zaprzeczają, że Red Bull jest wolny przez modyfikację zawieszenia
			
			
			
			 
									
					
					Verstappen i Ricciardo zaprzeczają, że Red Bull jest wolny przez modyfikację zawieszenia
							2017-03-26 - G. Filiks     Tagi: Verstappen, Ricciardo, Red Bull, Mercedes, Renault, Formuła 1, Albert Park, Australia, Melbourne, Zawieszenie, MGU-K, ERS
						
						
						Max Verstappen i Daniel Ricciardo oddalili sugestie, jakoby Red Bull rozczarowywał na starcie nowego sezonu Formuły 1 przez utratę sprytnego rozwiązania w zawieszeniu.
Red Bull podobnie jak Mercedes był podejrzewany o stosowanie w zawieszeniu technologii łamiącej przepisy. Chodzi o układy hydrauliczne imitujące działanie aktywnego zawieszenia. Przed GP Australii obydwa zespoły wprowadziły zmiany do zawieszeń swoich bolidów i oba poniosły porażkę w Melbourne. Mercedes wygrał kwalifikacje, ale przegrał wyścig. Red Bull natomiast odstawał tempem bardziej niż oczekiwano. W czasówce stracił do pole position aż 1,297 sekundy, choć Daniel Ricciardo wcześniej oszacował, że na zimowych testach Czerwone Byki były w tyle za Mercedesem o mniej niż pół sekundy.
Zwłaszcza w odniesieniu do austriackiej ekipy spekuluje się, na ile kosztowna mogła być modyfikacja zawieszenia.
Verstappen przekonuje, że nie miała znaczenia.
„Nie sądzę, by było to związane z zawieszeniem czy coś takiego". - powiedział Holender po kwalifikacjach o gorszej formie swojego teamu.
„Musimy po prostu przyjrzeć się wszystkiemu i próbować poprawić każdy obszar".
Podobne stanowisko zajął Ricciardo.
„Gdyby Ferrari dominowało, a Mercedes trochę został w tyle, może moglibyśmy powiedzieć »tak, spójrz, straciliśmy kluczowy element«. Ale jako że Mercedes jest nadal szybki, prawdopodobnie nie łączyłbym tych dwóch spraw (zmian w zawieszeniu i słabszej konkurencyjności bolidu - red.). Nie mówi się o tym w zespole". - wyjaśniał Australijczyk.
	
	
	
	
						Spytany, skąd zatem biorą się kłopoty Red Bulla z szybkością, Verstappen odparł: „Nie wiem w tym momencie. Gdybyśmy wiedzieli, wyeliminowalibyśmy je. Przyglądamy się wszystkiemu w tej chwili".
Bądź co bądź 19-latek potwierdził trudności z ustawieniem bolidu, spowodowane jego wielką czułością na jakiekolwiek zmiany.
Renault wróciło do starego MGU-K
Tymczasem Renault dostarczające silnik Red Bullowi wyznało, że zaradziło na GP Australii awariom MGU-K, które występowały w trakcie zimowych testów, zwyczajnie wracając do zeszłorocznej wersji tego elementu. Oznacza to podobno nie tylko mniejszą moc ERS, lecz także większą wagę, o około 5 kilogramów.Francuski koncern nie zdążył na inaugurację sezonu z naprawieniem swojego nowego generatora/silnika do odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania.
					
Red Bull podobnie jak Mercedes był podejrzewany o stosowanie w zawieszeniu technologii łamiącej przepisy. Chodzi o układy hydrauliczne imitujące działanie aktywnego zawieszenia. Przed GP Australii obydwa zespoły wprowadziły zmiany do zawieszeń swoich bolidów i oba poniosły porażkę w Melbourne. Mercedes wygrał kwalifikacje, ale przegrał wyścig. Red Bull natomiast odstawał tempem bardziej niż oczekiwano. W czasówce stracił do pole position aż 1,297 sekundy, choć Daniel Ricciardo wcześniej oszacował, że na zimowych testach Czerwone Byki były w tyle za Mercedesem o mniej niż pół sekundy.
Zwłaszcza w odniesieniu do austriackiej ekipy spekuluje się, na ile kosztowna mogła być modyfikacja zawieszenia.
Verstappen przekonuje, że nie miała znaczenia.
„Nie sądzę, by było to związane z zawieszeniem czy coś takiego". - powiedział Holender po kwalifikacjach o gorszej formie swojego teamu.
„Musimy po prostu przyjrzeć się wszystkiemu i próbować poprawić każdy obszar".
Podobne stanowisko zajął Ricciardo.
„Gdyby Ferrari dominowało, a Mercedes trochę został w tyle, może moglibyśmy powiedzieć »tak, spójrz, straciliśmy kluczowy element«. Ale jako że Mercedes jest nadal szybki, prawdopodobnie nie łączyłbym tych dwóch spraw (zmian w zawieszeniu i słabszej konkurencyjności bolidu - red.). Nie mówi się o tym w zespole". - wyjaśniał Australijczyk.
Bądź co bądź 19-latek potwierdził trudności z ustawieniem bolidu, spowodowane jego wielką czułością na jakiekolwiek zmiany.
Renault wróciło do starego MGU-K
Tymczasem Renault dostarczające silnik Red Bullowi wyznało, że zaradziło na GP Australii awariom MGU-K, które występowały w trakcie zimowych testów, zwyczajnie wracając do zeszłorocznej wersji tego elementu. Oznacza to podobno nie tylko mniejszą moc ERS, lecz także większą wagę, o około 5 kilogramów.Francuski koncern nie zdążył na inaugurację sezonu z naprawieniem swojego nowego generatora/silnika do odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania.
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Verstappen i Ricciardo zaprzeczają, że Red Bull jest wolny przez modyfikację zawieszenia
Podobne: Verstappen i Ricciardo zaprzeczają, że Red Bull jest wolny przez modyfikację zawieszenia
				 Liga Typerów - rusza sezon 2018! »
Liga Typerów - rusza sezon 2018! »
					
					 Liga Typerów - zaczynamy sezon 2017! »
Liga Typerów - zaczynamy sezon 2017! »
					
					 Liga Typerów F1 - sezon 2015 otwarty! »
Liga Typerów F1 - sezon 2015 otwarty! »
					
				Podobne galerie: Verstappen i Ricciardo zaprzeczają, że Red Bull jest wolny przez modyfikację zawieszenia
				 GP Australii 2019 - wyścig »
GP Australii 2019 - wyścig »
					
					 GP Australii 2019 - treningi i kwalifikacje »
GP Australii 2019 - treningi i kwalifikacje »
					
					 GP Australii 2018 - wyścig »
GP Australii 2018 - wyścig »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit Renault
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			






 
						
						 
						
						 Tapety Renault
						
						Tapety Renault  Tapety Peugeot
Tapety Peugeot  Seksowne dziewczyny z Suzuki Rizla pokazują swoje wdzięki
Seksowne dziewczyny z Suzuki Rizla pokazują swoje wdzięki  Lexus CT 200h
Lexus CT 200h  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk 
 
			
 
 
			