Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Red Bull użyje KERS w Malezji
Sebastian Vettel - GP Australii

Red Bull użyje KERS w Malezji

2011-03-28 - P. Pokwicki     Tagi: Sepang, Red Bull, Vettel, Christian Horner
Zespół Red Bull użyje systemu KERS podczas najbliższego Grand Prix Malezji, które odbędzie się w dniach 8-10 kwietnia.

Mistrzowie świata nie używali systemu odzyskiwania energii kinetycznej w sobotę oraz niedzielę podczas Grand Prix Australii, ale mimo to Sebastian Vettel wygrał kwalifikacje oraz wyścig. Szef ekipy - Christian Horner, powiedział: "Będziemy jeździć z KERS w Malezji. Decyzja o tym, aby nie używać tego systemu w Australii była krańcowa. W Malezji mamy długi dojazd do pierwszego zakrętu, więc założymy KERS do naszych bolidów".

Mieszane uczucia odnośnie tego systemu ma Sebastian Vettel. W rozmowie z niemieckim Bildem, kierowca Red Bulla powiedział, iż w tym roku KERS jest podstawowym narzędziem i może dać od 0,3 do 0,5 sekundy na okrążeniu. "Pracujemy nad tym, aby zamontować to do naszego bolidu" - powiedział akutalny mistrz świata. Jednakże w rozmowie z innym niemieckim magazynem - Auto Motor und Sport, Vettel stwierdził, że KERS jest "drogi, skomplikowany oraz nieekologiczny".

Aktualnie niemiecki kierowca przebywa na wyspie Bali, gdzie cieszy się krótkim urlopem, jaki zafundował sobie po wygranej w Australii.



źródło: onestopstrategy.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Red Bull użyje KERS w Malezji

Red Bull użyje KERS w Malezji
slakoz 2011-03-28 17:27
"RedBull użyje KERS w Malezji" - dołoży drugiego paluszka :-D albo "RedBull użyje KERS w Malezji" - na starcie i drugim okrążeniu :-D
Red Bull użyje KERS w Malezji
SAPIENS 2011-03-28 18:15
Byli pomysłowi. Są tak szybcy, że jedyne czego potrzebują to nie stracić P1 na starcie i już. Cały KERS jest ciężki i trudno zbalansować bolid, a najbardziej przydaje się własnie na starcie. Być może mają dwie wersje. Wersję kompaktową na tory, gdzie przydać się może tylko na starcie, lub drugą, z faktycznym ODZYSKIWANIEM energii, na takie tory jak Sepang czy SPA :-) Ale to tylko moje przypuszczenia :-)