Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Racing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego
Racing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego

Racing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego

2019-02-13 - G. Filiks     Tagi: Racing Point, Formuła 1, Prezentacje F1
Zespół Racing Point zorganizował na targach motoryzacyjnych w kanadyjskim Toronto prezentację przed sezonem 2019 Formuły 1. Podobnie jak dwa dni temu Williams, ekipa pokazała malowanie bolidu i przedstawiła sponsora tytularnego.
 

Sprawdziły się przecieki, że budżet stajni wesprze afrykański bukmacher SportPesa, a w związku z tym jej samochód będzie różowo-niebieski. Chociaż to nie jedyne kolory. Na pojeździe można dostrzec też biel, szarość i czerń.
Racing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnegoRacing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego
SportPesa narzucił barwę niebieską, natomiast znany z poprzednich lat róż, którego jest najwięcej, to wizytówka innego dużego sponsora teamu - austriackiej firmy BWT specjalizującej się w uzdatnianiu wody.

Racing Point stanowi nowe wcielenie zespołu Force India. Latem ubiegłego roku przejęło go konsorcjum, na czele którego stoi kanadyjski miliarder Lawrence Stroll, ojciec kierowcy F1, Lance'a Strolla.

Stroll senior oczywiście ściągnął syna do swojej ekipy. Lance zastąpił Estebana Ocona i stworzył skład z Sergio Perezem.
Racing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnegoRacing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego
Stajnia chciała przystąpić do nadchodzącego sezonu pod jeszcze inną nazwą. Próbowała stać się nową wersją którejś kultowej ekipy z przeszłości. Prowadzono rozmowy o użyciu tożsamości Brabhama albo Loli, lecz ostatecznie ani jedna ani druga nazwa nie wróci do mistrzostw.

„Wszyscy doszliśmy do wniosku, że w zasadzie jesteśmy teamem wyścigowców i nie ma nic złego w nazwie Racing Point. Ona nas opisuje". - mówi szef zespołu Otmar Szafnauer.
„Uznaliśmy, że to odpowiednia nazwa. Uczyńmy ją wspaniałą, nadajmy jej trochę historii, trochę dziedzictwa".


Racing Point zaprezentował nowe malowanie wykorzystując bolid, który wygląda jak hybryda zeszłorocznego i tegorocznego modelu. Właściwy samochód zespołu na sezonu 2019 ujrzymy zapewne na testach.
Racing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnegoRacing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego
Formuła 1 - prezentacje bolidów na sezon 2019
Zespół
Data prezentacji /
Link do prezentacji
Haas
LINK
Toro Rosso
LINK
Williams LINK (prezentacja malowania)
Renault
LINK
Mercedes
LINK
Red Bull
LINK
Racing Point
LINK (prezentacja malowania)
McLaren14 lutego
Ferrari
15 lutego
Alfa Romeo
18 lutego
Racing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Racing Point zaprezentował malowanie bolidu i sponsora tytularnego