Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Przebudowa Donington Park rozpoczęta
Donington Park

Przebudowa Donington Park rozpoczęta

2009-01-12 - P. Kątski     Tagi: Donington Park
Przygotowania do Grand Prix Wielkiej Brytanii na sezon 2010 ruszyły pełną parą po tym jak Rada Okręgu Południowego Derbyshire zatwierdziła projekt wsparcia finansowego dla toru Donington Park. Na przebudowę obiektu zostały przeznaczone fundusze w wysokości 100 mln funtów.

Gruntownej modyfikacji zostanie poddany padok, równolegle będą prowadzone prace nad dodatkową pętlą wewnątrz toru. Cała reszta trasy zostanie przeprofilowana oraz przystosowana do obowiązujących w Formule 1 standardów bezpieczeństwa. We wcześniejszych udzielonych wywiadach kierownik obiektu Simon Gillett obiecał, że jak tylko tor dostanie dofinansowanie, prace nad jego przebudową ruszą z kopyta.

"Nowe budynki będą niemal rosły w oczach" - emocjonował się Gillett w wywiadzie dla Autosportu.

"W pierwszej kolejności zajmiemy się pracami naziemnymi. Pierwszą większą zmianą będzie tunel pomiędzy zakrętami Coppice a McLeans. Jego budowa zakończy się w okolicach 20. lutego."

"Następnie prace przeniosą się na padok oraz aleję serwisową. Postaramy się, aby były one gotowe na lipcowe zawody MotoGP."
Bernie Ecclestone sprawdzi postępy prac we wrześniu, a następnie w marcu przyszłego roku, aby upewnić się, że obiekt będzie gotowy na lato 2010.

Donington ma podpisany 10-letni kontrakt na organizowane wyścigów Formuły 1.



źródło: Autosport

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Przebudowa Donington Park rozpoczęta

Przebudowa Donington Park rozpoczęta
Skoczek120 2009-01-13 18:06
Żeby tylko się wyrobili.
Przebudowa Donington Park rozpoczęta
BMW16 2009-01-13 19:29
Powinni zdążyć, aby to tylko nie był następny Singapur
Przebudowa Donington Park rozpoczęta
Skoczek120 2009-01-13 21:50
Oto się nie martw, gdyż jest to klasyczny tor, a nie uliczny. Tam nawierzchnia nie będzie tak nierówna itp.