Formuła 1 » Aktualności F1 » Okrążenie toru w Monako z Robertem Kubicą

"Jestem wielkim fanem toru w Monako, gdyż tak jak inne tory uliczne pokazuje ile tak naprawdę wart jest kierowca" - rozpoczyna swoją opowieść Robert Kubica.
"Zdobyłem tutaj podium w sezonie 2008 i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się równie dobrze pojechać, bo charakterystyka toru odpowiada bolidowi Renault R30." "Dobry balans auta ma kluczowe znaczenie w Monako. Bolid musi być dobrze ustawiony, gdyż tor jest bardzo kręty a nawierzchnia wyboista. Zbalansowane auto pozwala ci jechać w odległości kilku centymetrów od bandy."
"W przeciwieństwie do nowoczesnych torów, nie ma tu miejsca na błędy. Cały czas musisz być skoncentrowany na jeździe. Inne obiekty mają jakąś długą prostą, która pozwala na chwilę oddechu, ale tutaj tego nie uświadczysz."
"Jak na większości torów ulicznych wyprzedzanie w Monako jest prawie niemożliwe. Jednym z powodów jest niska przyczepność, drugim jest jego wyboistość. Jeżeli nie popełnisz błędu nie ma szans, aby ktoś cię wyprzedził."
"Pierwszy zakręt jest miejsce gdzie można wcisnąć gaz do dechy. Trzeba uważać, gdyż zakręt jest bardzo zdradliwy, zwłaszcza podczas pierwszego okrążenia kiedy tworzy się korek."
Pole lap Jensona Buttona - Monaco 2009"Odcinek z tunelem jest najszybszą sekcją toru. Wielu kierowców przejeżdża go z otwartą przepustnicą, ale w tym sezonie pokonanie go ciężkim bolidem może być nie lada wyzwaniem."
"Zakręty przy basenie wymagają dobrze wyważonego auta. To bardzo szybka sekcja, którą przejeżdża się na 5. biegu, wjeżdża na krawężniki i błyskawicznie zmienia kierunki. Przejechanie tego odcinka jest bardzo ekscytujące, ale nawet niewielki błąd i lądujemy na barierach."
"Zdobyłem tutaj podium w sezonie 2008 i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się równie dobrze pojechać, bo charakterystyka toru odpowiada bolidowi Renault R30." "Dobry balans auta ma kluczowe znaczenie w Monako. Bolid musi być dobrze ustawiony, gdyż tor jest bardzo kręty a nawierzchnia wyboista. Zbalansowane auto pozwala ci jechać w odległości kilku centymetrów od bandy."
"Jak na większości torów ulicznych wyprzedzanie w Monako jest prawie niemożliwe. Jednym z powodów jest niska przyczepność, drugim jest jego wyboistość. Jeżeli nie popełnisz błędu nie ma szans, aby ktoś cię wyprzedził."
Pole lap Jensona Buttona - Monaco 2009
"Zakręty przy basenie wymagają dobrze wyważonego auta. To bardzo szybka sekcja, którą przejeżdża się na 5. biegu, wjeżdża na krawężniki i błyskawicznie zmienia kierunki. Przejechanie tego odcinka jest bardzo ekscytujące, ale nawet niewielki błąd i lądujemy na barierach."
źródło: confidential-renault.fr
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Okrążenie toru w Monako z Robertem Kubicą
Podobne: Okrążenie toru w Monako z Robertem Kubicą




Podobne galerie: Okrążenie toru w Monako z Robertem Kubicą



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć