Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Kubica przeciwko regulowanym tylnim skrzydłom
			
			
			
			
						Robert Kubica jako jedyny kierowca ze stawki F1 sprzeciwił się wprowadzeniu regulowanego tylnego skrzydła od przyszłego sezonu.
Podczas weekendu wyścigowego w Kanadzie zespoły doszły do porozumienia, co do możliwości regulacji tylnego skrzydła. Miałoby to poprawić możliwości wyprzedzania.
Zobacz także: Kubica spodziewa się lepszego rezultatu w Walencji »"Wydaje mi się to całkiem niezłym pomysłem" - stwierdził szef FOTA Martin Whitmarsh.
						Tylne skrzydło miałoby być integralną częścią kanału powietrznego, stosowanego od tego roku przez niektóre zespoły.
Zdaniem Polaka wyścigi są już i tak wystarczająco emocjonujące i nie potrzeba nowych rozwiązań by je uatrakcyjnić.
Zobacz także: Kubica nie spieszy się z przedłużeniem kontraktu z Renault »"Od kiedy ludzie zaczęli narzekać na brak wyprzedzania?" - pytał się Kubica w wywiadzie dla Auto Motor und Sport.
	
	
	
	
						"Swój pierwszy wyścig F1 obejrzałem w 1997 roku i było tam znacznie mniej wyprzedzania niż jest teraz."
					
					
Podczas weekendu wyścigowego w Kanadzie zespoły doszły do porozumienia, co do możliwości regulacji tylnego skrzydła. Miałoby to poprawić możliwości wyprzedzania.
Zobacz także: Kubica spodziewa się lepszego rezultatu w Walencji »
Zdaniem Polaka wyścigi są już i tak wystarczająco emocjonujące i nie potrzeba nowych rozwiązań by je uatrakcyjnić.
Zobacz także: Kubica nie spieszy się z przedłużeniem kontraktu z Renault »
źródło: worldcarfans.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Kubica przeciwko regulowanym tylnim skrzydłom
Podobne: Kubica przeciwko regulowanym tylnim skrzydłom
				Podobne galerie: Kubica przeciwko regulowanym tylnim skrzydłom
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit Renault
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Galerie zdjęć
 
			
 
			