Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Kubica i Heidfeld jadą do Japonii odrobić straty
			
			
			
			 
									
					
					Kubica i Heidfeld jadą do Japonii odrobić straty
							2008-10-06 - W. Nogalski     Tagi: Kubica, BMW Sauber, Fuji, Heidfeld
						
						
						Grand Prix Singapuru chociaż było jednym z najbardziej spektakularnych wydarzeń sezonu, dla zespołu BMW Sauber nie było udane: Nick Heidfeld był szósty, a Robert Kubica dopiero jedenasty.
Już w przyszły weekend Formuła 1 po raz drugi z rzędu wróci na japoński tor Fuji, który podobnie jak przed rokiem powinien być sceną jednego z najbardziej emocjonujących Grand Prix sezonu. „Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczne Grand Prix Japonii ze względu na nieprawdopodobne warunki atmosferyczne - było ekstremalnie mokro, a widoczność była fatalna”, powiedział Robert Kubica, którzy przed rokiem stoczył na Fuji nieprawdopodobną walkę na ostatnim okrążeniu z Felipe Massą i minął linię mety na siódmej pozycji.
„Z perspektywy kierowcy to całkiem interesujący tor - zakręty mają różne promienie, a niektóre z nich są niewidoczne. Gdy tor jest suchy, jazda po Fuji sprawia ogromną przyjemność mimo, że ostatni sektor jest stosunkowo wolny i składa się z wielu ciasnych zakrętów.”
	
	
	
	
						„Zawsze lubiłem Japonię - myślę, że dzięki kibicom, którzy tworzą naprawdę unikalną atmosferę.”
Również Nick Heidfeld z wielką przyjemnością udaje się do Japonii, chociaż ma nadzieję, że tym razem pogoda oszczędzi zespoły, kierowców i kibiców.
„Przede wszystkim mam nadzieję, że na Fuji nie doświadczymy tak koszmarnych opadów jak przed rokiem”, powiedział Niemiec. „Co prawda lubię ścigać się w deszczu, ale to co się działo rok temu było po prostu niesamowite. Widoczność była praktycznie zerowa, co było przyczyną wielu kolizji - również mnie się oberwało.”
„Mimo to zmierzałem do mety na szóstej pozycji, jednak w końcówce zostałem wyeliminowany przez awarię silnika.”
„To wspaniały tor składający się z kilku sekcji prowadzących raz pod górę, a raz w dół oraz z kilku ślepych zakrętów. Mimo to ciężko mi go ocenić, ponieważ Suzuka od zawsze była moim ulubionym torem.”
„Jednym z charakterystycznych punktów Fuji jest ekstremalnie długa prosta oraz droga dojazdowa do toru, która jest fantastycznym materiałem na odcinek specjalny. Mam również nadzieję, że będziemy mieć szansę podziwiać górę Fuji.”
„Poza tym w pobliżu nie ma zbyt wielu atrakcji, chociaż miło będzie chwilę wypocząć po spektakularnym weekendzie w Singapurze.”
Dyrektor Techniczny BMW Sauber Willy Rampf stwierdził, że jednym z kluczowych elementów toru jest właśnie bardzo długa prosta startowa, na końcu której znajduje się najlepsze miejsce do wyprzedzania.
„Półtorakilometrowa prosta jest najdłuższą prostą w kalendarzu - jest to więc najczystszej krwi miejsce do wyprzedzania”, powiedział Rampf. „Z drugiej strony średnio-szybkie i szybkie zakręty wymagają sporego docisku - porównywalnego z Walencją. Bridgestone dostarczy nam dwie średnie mieszanki, które jak dotąd nie sprawiały nam problemów.”
„Po turbulentnym wyścigu w Singapurze, podczas którego kluczową rolę odegrał samochód bezpieczeństwa, w Japonii liczymy na sporą zdobycz punktową.”
					
Już w przyszły weekend Formuła 1 po raz drugi z rzędu wróci na japoński tor Fuji, który podobnie jak przed rokiem powinien być sceną jednego z najbardziej emocjonujących Grand Prix sezonu. „Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczne Grand Prix Japonii ze względu na nieprawdopodobne warunki atmosferyczne - było ekstremalnie mokro, a widoczność była fatalna”, powiedział Robert Kubica, którzy przed rokiem stoczył na Fuji nieprawdopodobną walkę na ostatnim okrążeniu z Felipe Massą i minął linię mety na siódmej pozycji.
„Z perspektywy kierowcy to całkiem interesujący tor - zakręty mają różne promienie, a niektóre z nich są niewidoczne. Gdy tor jest suchy, jazda po Fuji sprawia ogromną przyjemność mimo, że ostatni sektor jest stosunkowo wolny i składa się z wielu ciasnych zakrętów.”
Również Nick Heidfeld z wielką przyjemnością udaje się do Japonii, chociaż ma nadzieję, że tym razem pogoda oszczędzi zespoły, kierowców i kibiców.
„Przede wszystkim mam nadzieję, że na Fuji nie doświadczymy tak koszmarnych opadów jak przed rokiem”, powiedział Niemiec. „Co prawda lubię ścigać się w deszczu, ale to co się działo rok temu było po prostu niesamowite. Widoczność była praktycznie zerowa, co było przyczyną wielu kolizji - również mnie się oberwało.”
„Mimo to zmierzałem do mety na szóstej pozycji, jednak w końcówce zostałem wyeliminowany przez awarię silnika.”
„To wspaniały tor składający się z kilku sekcji prowadzących raz pod górę, a raz w dół oraz z kilku ślepych zakrętów. Mimo to ciężko mi go ocenić, ponieważ Suzuka od zawsze była moim ulubionym torem.”
„Jednym z charakterystycznych punktów Fuji jest ekstremalnie długa prosta oraz droga dojazdowa do toru, która jest fantastycznym materiałem na odcinek specjalny. Mam również nadzieję, że będziemy mieć szansę podziwiać górę Fuji.”
„Poza tym w pobliżu nie ma zbyt wielu atrakcji, chociaż miło będzie chwilę wypocząć po spektakularnym weekendzie w Singapurze.”
Dyrektor Techniczny BMW Sauber Willy Rampf stwierdził, że jednym z kluczowych elementów toru jest właśnie bardzo długa prosta startowa, na końcu której znajduje się najlepsze miejsce do wyprzedzania.
„Półtorakilometrowa prosta jest najdłuższą prostą w kalendarzu - jest to więc najczystszej krwi miejsce do wyprzedzania”, powiedział Rampf. „Z drugiej strony średnio-szybkie i szybkie zakręty wymagają sporego docisku - porównywalnego z Walencją. Bridgestone dostarczy nam dwie średnie mieszanki, które jak dotąd nie sprawiały nam problemów.”
„Po turbulentnym wyścigu w Singapurze, podczas którego kluczową rolę odegrał samochód bezpieczeństwa, w Japonii liczymy na sporą zdobycz punktową.”
źródło: BMW Sauber
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Kubica i Heidfeld jadą do Japonii odrobić straty
Podobne: Kubica i Heidfeld jadą do Japonii odrobić straty
				 Kubica: Szóste miejsce w tych okolicznościach nie jest złe »
Kubica: Szóste miejsce w tych okolicznościach nie jest złe »
					
					 Kubica: Świetnie się bawiłem, ale brakuje nam przyczepności »
Kubica: Świetnie się bawiłem, ale brakuje nam przyczepności »
					
					 Heidfeld: W BMW-Sauber Vettel był wolniejszy i ode mnie i od Kubicy »
Heidfeld: W BMW-Sauber Vettel był wolniejszy i ode mnie i od Kubicy »
					
					 Heidfeld: To, co zrobił Alonso było głupie »
Heidfeld: To, co zrobił Alonso było głupie »
					
				Podobne galerie: Kubica i Heidfeld jadą do Japonii odrobić straty
				 Czwartkowe treningi - GP Monako 2010 »
Czwartkowe treningi - GP Monako 2010 »
					
					 Grand Prix Australii 2010 - Treningi »
Grand Prix Australii 2010 - Treningi »
					
					 GP Bahrajnu - Sakhir - Wyścig »
GP Bahrajnu - Sakhir - Wyścig »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit BMW
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			
 Kubica i Heidfeld liczą na lepszą pogodę niż przed rokiem
Kubica i Heidfeld liczą na lepszą pogodę niż przed rokiem 
						
						 
						
						 Tapety BMW
						
						Tapety BMW  Ram 3500 HD Laramie Mega Cab model 2011
Ram 3500 HD Laramie Mega Cab model 2011  BMW Vision EfficientDynamics Concept
BMW Vision EfficientDynamics Concept  Tapety Yamaha
Tapety Yamaha  Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! 
 
			
 
 
			