Formuła 1 » Aktualności F1 » Kovalainen: "Hungaroring to prawdziwe wyzwanie"
Kovalainen: "Hungaroring to prawdziwe wyzwanie"
2007-08-02 - W. Nogalski Tagi: Kovalainen, Renault, Hungaroring
Chociaż węgierski Hungaroring jest jednym z najwolniejszych torów w kalendarzu Formuły 1, dla kierowców tor ten stanowi jedno z największych wyzwań sezonu.
„Hungaroring jest dla kierowców bardzo wymagającym torem ze względu na bardzo wysokie temperatury i brak prostych, na których możesz odsapnąć”, powiedział Heikki Kovalainen. „Jeden zakręt przechodzi w drugi, a nawierzchnia toru jest bardzo nierówna - musimy więc utrzymać maksymalną koncentrację przez 70 okrążeń.”
„Na Hungaroring nie ma żadnych szybkich zakrętów, co oznacza, że musisz się skoncentrować na przyczepności i balansie mechanicznym. Pożądany jest również bolid, który jest stabilny podczas hamowania oraz taki, który dobrze radzi sobie przy szybkich zmianach kierunku jazdy. Ważna jest również dobra trakcja, ale ona zawsze była mocnym punktem Renault R27.”
Również Dyrektor Techniczny Renault Pat Symonds przyznał, że zespół może być pełen optymizmu przed Grand Prix Węgier.
„Jedziemy do Budapesztu pełni optymizmu”, powiedział Symonds. „Nasz bolid był szybki w Monaco, a od tego czasu bardzo go ulepszyliśmy.”
„Niestety, z różnych powodów nie byliśmy w stanie w pełni wykorzystać nowych elementów podczas Grand Prix Europy, ale ciężko pracowaliśmy podczas testu na Jerez i myślę, że na Hungaroring powinniśmy być w stanie zdecydowanie lepiej wykorzystać nowe przednie skrzydło.”
„Hungaroring jest dla kierowców bardzo wymagającym torem ze względu na bardzo wysokie temperatury i brak prostych, na których możesz odsapnąć”, powiedział Heikki Kovalainen. „Jeden zakręt przechodzi w drugi, a nawierzchnia toru jest bardzo nierówna - musimy więc utrzymać maksymalną koncentrację przez 70 okrążeń.”
Heikki Kovalainen na Hungaroring pokaże, na co go stać!Nowy przedni spojler nie został w pełni wykorzystany na Nurburgring...
„Jednak kierowcy uwielbiają takie wyzwania - kochamy czuć, że bolid jest na absolutnym limicie i kochamy w dalszym ciągu próbować jechać jeszcze szybciej. Myślę, że to jeden z niewielu torów, na którym kierowca faktycznie się liczy i może właśnie dlatego tak lubię Hungaroring!”
Wizytę Kovalainena i zespołu ING Renault F1 na Węgrzech powinien umilić coraz lepszy bolid Renault R27, który szczególnie dobrze spisuje się na wolnych, krętych torach.„Na Hungaroring nie ma żadnych szybkich zakrętów, co oznacza, że musisz się skoncentrować na przyczepności i balansie mechanicznym. Pożądany jest również bolid, który jest stabilny podczas hamowania oraz taki, który dobrze radzi sobie przy szybkich zmianach kierunku jazdy. Ważna jest również dobra trakcja, ale ona zawsze była mocnym punktem Renault R27.”
„Jedziemy do Budapesztu pełni optymizmu”, powiedział Symonds. „Nasz bolid był szybki w Monaco, a od tego czasu bardzo go ulepszyliśmy.”
„Niestety, z różnych powodów nie byliśmy w stanie w pełni wykorzystać nowych elementów podczas Grand Prix Europy, ale ciężko pracowaliśmy podczas testu na Jerez i myślę, że na Hungaroring powinniśmy być w stanie zdecydowanie lepiej wykorzystać nowe przednie skrzydło.”
źródło: ING Renault F1
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Kovalainen: "Hungaroring to prawdziwe wyzwanie"
Podobne: Kovalainen: "Hungaroring to prawdziwe wyzwanie"
Renault obwinia Red Bulla za awarię silnika w bolidzie Verstappena »
Verstappen stracił nerwy po awarii silnika Renault w GP Węgier »
Renault pomieszało opony Hulkenberga »
Liga Typerów - GP Węgier 2018 »
Podobne galerie: Kovalainen: "Hungaroring to prawdziwe wyzwanie"
Grand Prix Węgier 2010 - Kwalifikacje »
Grand Prix Węgier 2010 - Treningi »
Czwartkowe treningi - GP Monako 2010 »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć