Formuła 1 » Aktualności F1 » Renault obwinia Red Bulla za awarię silnika w bolidzie Verstappena

Renault obwinia Red Bulla za awarię silnika w bolidzie Verstappena
2018-08-01 - G. Filiks Tagi: Silniki, Hungaroring, Renault, Red Bull, Formuła 1, Węgry, Verstappen
Renault niejako obarcza odpowiedzialnością Red Bulla za awarię silnika w bolidzie Maxa Verstappena podczas ostatniego wyścigu Formuły 1 o GP Węgier.
Verstappen odpadł z zawodów na torze Hungaroring już na szóstym okrążeniu. Stanął na poboczu, ponieważ zepsuło mu się MGU-K, czyli układ odzyskiwania energii kinetycznej z hamowania. Holender rzucał wulgaryzmami przez radio. Jego złość na Renault podzielał szef Red Bulla - Christian Horner.
Renault twierdzi jednak, że Czerwone Byki tak naprawdę w pewnym sensie są same sobie winne.
Francuski koncern wprowadził nowe, wytrzymalsze MGU-K, ale Red Bull nie chce go używać.
„Przeszliśmy w Monako na ulepszone MGU-K. Lecz Red Bull nie korzysta z niego, ponieważ wpływałoby na ułożenie jednostki napędowej w ich bolidzie". - tłumaczy szef Renault w F1, Cyril Abiteboul. Nowe MGU-K efektywniej zarządza i panuje nad temperaturami. W naszych samochodach nie było problemów. Ale nie możemy zmusić Red Bulla, by używał nowej wersji. To ich decyzja".
Dotąd tylko raz w sezonie 2018 awaria silnika wyeliminowała z wyścigu fabryczny bolid Renault. Nico Hulkenberg nie ukończył GP Austrii przez defekt turbosprężarki.
Verstappen odpadł z zawodów na torze Hungaroring już na szóstym okrążeniu. Stanął na poboczu, ponieważ zepsuło mu się MGU-K, czyli układ odzyskiwania energii kinetycznej z hamowania. Holender rzucał wulgaryzmami przez radio. Jego złość na Renault podzielał szef Red Bulla - Christian Horner.
Renault twierdzi jednak, że Czerwone Byki tak naprawdę w pewnym sensie są same sobie winne.
Francuski koncern wprowadził nowe, wytrzymalsze MGU-K, ale Red Bull nie chce go używać.
„Przeszliśmy w Monako na ulepszone MGU-K. Lecz Red Bull nie korzysta z niego, ponieważ wpływałoby na ułożenie jednostki napędowej w ich bolidzie". - tłumaczy szef Renault w F1, Cyril Abiteboul. Nowe MGU-K efektywniej zarządza i panuje nad temperaturami. W naszych samochodach nie było problemów. Ale nie możemy zmusić Red Bulla, by używał nowej wersji. To ich decyzja".
Dotąd tylko raz w sezonie 2018 awaria silnika wyeliminowała z wyścigu fabryczny bolid Renault. Nico Hulkenberg nie ukończył GP Austrii przez defekt turbosprężarki.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Renault obwinia Red Bulla za awarię silnika w bolidzie Verstappena
Renault obwinia Red Bulla za awarię silnika w bolidzie Verstappena
panafinea 2018-08-01 14:30
No i słusznie oranżadkom odpowiedziało Renault. Renault ma swój zespół F1 i trudno, żeby jeszcze projektował cały zespół napędowy z osprzętem pod wymogi RBR. No jeszcze czego, klękajta narody, bo my polokoktowcy mamy problem... Jak im się nie podoba nowe MGU-K, to niech defektują co wyścig. Z Hondą będzie to samo. Na bank ta sama krytyka. Silnika własnego nie mają, megalomani królowej sportów motorowych i muszą pętać po prośbie. Gdzie tam. Dogadać się z producentem...?! Wolne żarty ! Własne wymogi, buta i arogancja wywalone w nadprzestrzeń...?!
Podobne: Renault obwinia Red Bulla za awarię silnika w bolidzie Verstappena




Podobne galerie: Renault obwinia Red Bulla za awarię silnika w bolidzie Verstappena
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć