Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Hamilton narzeka na tegoroczne opony Pirelli dla F1. "Są trochę twarde"
			
			
			
			 
									
					
					Hamilton narzeka na tegoroczne opony Pirelli dla F1. "Są trochę twarde"
						Mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton kręci nosem na tegoroczne opony Pirelli. Jak stwierdził, są zbyt twarde.
Kierowca Mercedesa żartobliwie poparł swoją tezę publikacją filmiku, na którym opona okazuje się za twarda... dla jego psa "Roscoe". Buldog nie jest w stanie jej ugryźć.
„Dlatego powiedziałem, że się ze mną zgadza. Są trochę twarde". - tłumaczył.
„Co chcecie wiedzieć, czy opony są dobre pod jakimś względem? Niezupełnie mam do powiedzenia o nich dużo korzystnych rzeczy, więc prawdopodobnie najlepiej będzie nie mówić nic". „Będą wyzwaniem. Tegoroczne są bardziej wymagające od zeszłorocznych".
Brytyjczyk dodatkowo krytykował nowe oznakowanie poszczególnych mieszanek slicków.
„Mamy te wszystkie różne nazwy - C5, C4, C3, C2, C1. Dla mnie osobiście są jeszcze bardziej dezorientujące niż kolory, które były wcześniej". - powiedział.
	
	
	
	
						Przypomnijmy, że nomenklatura od C1 do C5 jest tylko dla dociekliwych. Podczas weekendu wyścigowego najtwardsza z dostarczonych mieszanek za każdym razem będzie określana jako twarda i oznaczana kolorem białym, dla mieszanki średniej zarezerowano nazwę pośrednia i kolor żółty, a dla najbardziej miękkiej nazwę miękka i kolor czerwony.Jeśli chodzi o twardość, to Pirelli pod koniec ubiegłego roku sygnalizowało chęć przygotowania wytrzymalszego ogumienia, aby kierowcy nie musieli go oszczędzać. Jednak szef firmy z Mediolanu w F1 Mario Isola oświadczył teraz, że nowe opony mają mniej więcej taką samą twardość jak zeszłoroczne. Mieszanka C3 odpowiada mieszance miękkiej w poprzedniej nomenklaturze.
Pirelli za to na pewno zmniejszyło na stałe grubość bieżnika - o 4 milimetry.
„Rozwiązanie to chroni przed pęcherzykowaniem i przegrzewaniem sie opon, może natomiast powodować łuszczenie się ogumienia, zwłaszcza w chłodniejszych warunkach, wczesnym rankiem i późnym popołudniem". - wyjaśniał Isola.„Sytuacja wyglądała lepiej w środku dnia".
„Muszę porozmawiać z nim (Hamiltonem - red.), aby zrozumieć lepiej, bardziej szczegółowo, dlaczego nie jest zadowolony". - dodał.
					
Kierowca Mercedesa żartobliwie poparł swoją tezę publikacją filmiku, na którym opona okazuje się za twarda... dla jego psa "Roscoe". Buldog nie jest w stanie jej ugryźć.
„Dlatego powiedziałem, że się ze mną zgadza. Są trochę twarde". - tłumaczył.
„Co chcecie wiedzieć, czy opony są dobre pod jakimś względem? Niezupełnie mam do powiedzenia o nich dużo korzystnych rzeczy, więc prawdopodobnie najlepiej będzie nie mówić nic". „Będą wyzwaniem. Tegoroczne są bardziej wymagające od zeszłorocznych".
Brytyjczyk dodatkowo krytykował nowe oznakowanie poszczególnych mieszanek slicków.
„Mamy te wszystkie różne nazwy - C5, C4, C3, C2, C1. Dla mnie osobiście są jeszcze bardziej dezorientujące niż kolory, które były wcześniej". - powiedział.
Pirelli za to na pewno zmniejszyło na stałe grubość bieżnika - o 4 milimetry.
„Rozwiązanie to chroni przed pęcherzykowaniem i przegrzewaniem sie opon, może natomiast powodować łuszczenie się ogumienia, zwłaszcza w chłodniejszych warunkach, wczesnym rankiem i późnym popołudniem". - wyjaśniał Isola.„Sytuacja wyglądała lepiej w środku dnia".
„Muszę porozmawiać z nim (Hamiltonem - red.), aby zrozumieć lepiej, bardziej szczegółowo, dlaczego nie jest zadowolony". - dodał.
źródło: motorsport.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Hamilton narzeka na tegoroczne opony Pirelli dla F1. "Są trochę twarde"
Podobne: Hamilton narzeka na tegoroczne opony Pirelli dla F1. "Są trochę twarde"
				 Hamilton domaga się znacznie bardziej miękkich opon, bo ma dość wyścigów na jeden pit-stop »
Hamilton domaga się znacznie bardziej miękkich opon, bo ma dość wyścigów na jeden pit-stop »
					
					 Hamilton jechał na pół gazu po awariach opon u Ferrari »
Hamilton jechał na pół gazu po awariach opon u Ferrari »
					
					 Vettel nie załamuje rąk »
Vettel nie załamuje rąk »
					
				Podobne galerie: Hamilton narzeka na tegoroczne opony Pirelli dla F1. "Są trochę twarde"
				 Opony Pirelli dla F1 na sezon 2013 »
Opony Pirelli dla F1 na sezon 2013 »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			





 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   GP Malezji - Sepang: wyścig
GP Malezji - Sepang: wyścig  Richard Burns Rally - Tapety, Screeny Hi-Res
Richard Burns Rally - Tapety, Screeny Hi-Res  Tapety Skoda
Tapety Skoda  Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk 
 
			
 
 
			