Formuła 1 » Aktualności F1 » Grand Prix Kanady w liczbach od strony technicznej
Już w piątek po południu odbędą się pierwsze treningi przed Grand Prix Kanady na torze imienia Gillesa Villenueve'a w Montrealu.
Przedstawimy jak prezentuje się Kanada w liczbach - od strony technicznej, czyli jaka jest na przykład prędkość maksymalna, albo ile wynosi najdłuższa prosta.
Okrążenie toru w Montrealu z Robertem Kubicą
Procent czasu okrążenia pokonywany z maksymalną prędkością (z maksymalnie otwartą przepustnicą) wynosi 58,4 procent.
Najdłuższy odcinek w metrach pokonywany z maksymalną prędkością (z maksymalnie otwartą przepustnicą) wynosi 950 metrów i mieści się pomiędzy 10, a 12 zakrętem. Maksymalne przeciążenie boczne występuje w zakręcie numer 5 i wynosi 3G. Siła działa na kierowcę z taką mocą przez 0,5 sekundy.
Procent czasu okrążenia pokonywany z nogą na hamulcu wynosi 18 procent.
Największa prędkość rozwijana u szczytu zakrętu to 270 km/h w zakręcie numer 11, który jest pokonywany z otwartą przepustnicą.
Najwolniej pokonywany zakręt to zakręt numer 10 (nawrót). Najniższa prędkość w tym miejscu to 55 km/h.
Maksymalna prędkość na torze w Montrealu oscyluje w granicach 325 km/h, w zależności od ustawień bolidu.
Podczas jednego okrążenia na torze w Montrealu kierowca zmienia biegi aż 50 razy.
Przedstawimy jak prezentuje się Kanada w liczbach - od strony technicznej, czyli jaka jest na przykład prędkość maksymalna, albo ile wynosi najdłuższa prosta.
Okrążenie toru w Montrealu z Robertem Kubicą
Najdłuższy odcinek w metrach pokonywany z maksymalną prędkością (z maksymalnie otwartą przepustnicą) wynosi 950 metrów i mieści się pomiędzy 10, a 12 zakrętem. Maksymalne przeciążenie boczne występuje w zakręcie numer 5 i wynosi 3G. Siła działa na kierowcę z taką mocą przez 0,5 sekundy.
Procent czasu okrążenia pokonywany z nogą na hamulcu wynosi 18 procent.
Największa prędkość rozwijana u szczytu zakrętu to 270 km/h w zakręcie numer 11, który jest pokonywany z otwartą przepustnicą.
Maksymalna prędkość na torze w Montrealu oscyluje w granicach 325 km/h, w zależności od ustawień bolidu.
Podczas jednego okrążenia na torze w Montrealu kierowca zmienia biegi aż 50 razy.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Grand Prix Kanady w liczbach od strony technicznej
Podobne: Grand Prix Kanady w liczbach od strony technicznej
Liga Typerów - GP Kanady 2018 »
Liga Typerów - GP Kanady 2017 »
Liga Typerów - GP Kanady 2016 »
Liga Typerów - GP Kanady 2015 »
Podobne galerie: Grand Prix Kanady w liczbach od strony technicznej
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter