Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Brawn potrzebuje czasu na poprawienie F1
Brawn potrzebuje czasu na poprawienie F1

Brawn potrzebuje czasu na poprawienie F1

2017-02-18 - G. Filiks     Tagi: Ross Brawn, Formuła 1
Ross Brawn włączony do nowych władz Formuły Jeden uprzedził, że potrzeba czasu na rozwiązanie problemów najważniejszej serii wyścigowej świata.

Gdy F1 przeszła w ręce amerykańskiej spółki Liberty Media, słynny Brytyjczyk został dyrektorem zarządzającym ds. sportowych w mistrzostwach. Były dyrektor techniczny Benettona i Ferrari oraz były szef własnego teamu Brawn GP i Mercedesa już zadeklarował wielkie dążenie do uproszczenia przepisów królowej sportów motorowych, opowiedział się za odejściem F1 od kierunku rozwoju technologii czerpanego z przemysłu samochodowego - w kontekście silników, wyraził sceptycyzm wobec systemu DRS, czy zasugerował skonność do śmiałej idei wycofania niebieskich flag.

Jednak 62-latek tłumaczy teraz, że na zmiany trzeba będzie poczekać.

„Dostrzegamy pewne oczywiste problemy, ale wypracowanie rozwiązań zajmie trochę czasu". - cytuje Brawna agencja prasowa Reutera.

„Właściciel praw komercyjnych... będzie skupiał się także na zapewnieniu jak najlepszego widowiska, rozrywki i sportu. Każda decyzja, jaka zapadnie w przyszłości... wszystkie będą musiały spełniać określone warunki. Czy poprawi sport? Czy uczyni go ciekawszym? Czy będzie korzystna finansowo?" „(...) Zespoły, z którymi rozmawiałem, wypowiadały się bardzo pozytywnie o zmianach i podchodziły bardzo optymistycznie do przyszłości. To zachęcające".
- dodał.



źródło: uk.reuters.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
4

Komentarze do:

Brawn potrzebuje czasu na poprawienie F1

Brawn potrzebuje czasu na poprawienie F1
polindos 2017-02-18 13:30
Czas pokaże czy się poprawi czy nie. Na pewno podstawą będzie zmiana regulaminu który jest beznadziejny!!. Ja nie wprowadzał bym limitu $ i co więcej pozbył bym się słabeuszy którzy są dublowani na 10 kółku i nie mają kasy na nic tylko zamęt robią sądami. W ich miejsce powinny zostać wprowadzone potęgi motoryzacyjne które włączą się do rywalizacji o podia i zwiększą atrakcyjność. A mercedes ma przechlapane bo ross im nie podaruje że go puścili kantem.
Brawn potrzebuje czasu na poprawienie F1
haha 2017-02-18 20:25
czy ty nie czytasz newsów? Prezesi VW,Forda czy Toyoty już sie wypowiedzieli czemu nie wejdą do F1-Koszty ,którym nie sprostaja nawet oni oraz przykład Hondy ,która od 2 sezonów sie kompromituje i buduje od nowa silnik i od nowa będą awarie itd. A budują tylko silnik ,bez bolidu a i tak nie dają rady.Koncerny chca sukcesu od razu -masz przykład z WEC czy WRC VW wygrywał od pierwszego rajdu,wygrali wszystko i sie zwineli,obecnie Toyota drugi rajd i zwycięstwo.A wF1 ile czekał RedBull czy Mercedes na sukcesy -dobre kilka lat. Właśnie przez koncerny F1 jest w kryzysie,przyjda osiągna sukces lub nie i sie zwijają.A prywatne ekipy jak McLaren ,Williams,Sauber będą zawsze.F1 TO MISTRZOSTWA KIEROWCÓW I KONSTRUKTORÓW , a nie koncernów i właśnie prywatne ekipy takie jak Haas powinny być wspierane
Brawn potrzebuje czasu na poprawienie F1
polindos 2017-02-18 21:43
No nie kolego, toyoty nie stać na f1 a saubera czy manora stać? skąd te wyliczenia ?? Ja rozumie audi, porsche czy toytote że nie chcą się wkręcać, bo z tym regulaminem to mało zachęcające delikatnie mówiąc, setki wytycznych w samym układzie dolotowym a gdzie reszta ! A haas to dziady, myśleli że od ferrari dostaną wszystko najlepsze, i jeszcze się szczycili że ferrari pokonają dzięki temu że są usa . A w gruncie rzeczy zostali wykorzystani bardzo ewidentnie, i taki team co bazuje na czyjejś technologi i osiągnięciach w 80% to jest zespół ambitnych kreatywnych projektantów? NIE ! Biorą czyjeś za $ i pewno za dwa lata będzie głośno o kryzysie finansowym w f1.
Brawn potrzebuje czasu na poprawienie F1
haha 2017-02-19 01:43
w latach 80,90 -tych jedyną fabryczną ekipą było Ferrari,reszta to prywatne ekipy jak McLaren,Williams,Sauber ,czy ekipa z Enstone pod kolejnymi nazwami.Oni cały czas są ,a gdzie były koncerny? Wchodzą na chwilę żeby sie zareklamować,stawiają warunki,szantażują ,zmieniają regulaminy każdy oczywiście pod siebie=bałagan z przepisami,niebotyczne koszty.To koncerny sa winne obecnej sytuacji.Podałem przykład Haas ,bo chodziło mi o sposób finansowania zespołu.Taki zespół jak oni czy ForceIndia z takim budżetem 100-200mln powinny tylko być w F1 a nie fabryczne ekipy za 1 mld lub bez kasy jak Manor