Formuła 1 » Aktualności F1 » Zespół F1 Audi zyskał sponsora tytularnego. Na miejsce kasyna wchodzi Revolut

Zespół F1 Audi zyskał sponsora tytularnego. Na miejsce kasyna wchodzi Revolut
Audi oficjalnie ogłosiło, że od sezonu 2026 Revolut stanie się sponsorem tytularnym ich zespołu Formuły 1, który przekształca się z Saubera w projekt Audi F1 Team. To wieloletnie partnerstwo jest określane jako "strategiczne" i "wizjonerskie" - ma łączyć fintechową rewolucję z ambicją sportu motorowego.
Projekt Audi F1 to inicjatywa, która już w następnym sezonie zastąpi zespół Kick Sauber. Stery w nim objął Mattia Binotto - były szef Ferrari, który ma poprowadzić niemiecką markę w nową erę motorsportu. Funkcję szefa zespołu powierzono doświadczonemu Jonathanowi Wheatleyowi, wieloletniemu dyrektorowi operacyjnemu Red Bulla.
Wspólny cel Audi i Revoluta
Głównym celem tej współpracy jest zbudowanie nowej kultury F1, opartej na innowacyjnych interakcjach z kibicami i zaangażowaniu cyfrowym - również przez technologie finansowe oferowane przez Revolut Business, które zostaną zintegrowane z operacjami zespołu (zarówno płatności, sklep, jak i backend finansowy).
Revolut chce wykorzystać globalną widownię Formuły 1 do przyciągnięcia nowych użytkowników - firma planuje osiągnięcie 100 milionów klientów do 2027 roku i uważa F1 za idealną platformę marketingową.
- To przełomowe partnerstwo dla Revolut i przyszłego zespołu Audi F1. Zbliżamy się do granicy 100 milionów klientów i zamierzamy wprowadzić ich w świat Formuły 1 poprzez niezapomniane doświadczenia w kluczowym momencie dla tego sportu. Revolut nadal kwestionuje status quo w globalnych finansach, a przyszły zespół Audi F1 ma zamiar robić to samo w motorsporcie. Dzięki wspólnej wizji, globalnym ambicjom i nieustającemu dążeniu do postępu, to partnerstwo zdefiniuje, co jest możliwe w Formule 1 - Nik Storonsky, CEO Revolut.
Dla Audi to ważny krok - w F1 Ingolstadt wchodzi jako zespół fabryczny równocześnie z nową erą silników o podwyższonej elektryfikacji i kosztami operacyjnymi zależnymi od limitów budżetowych. Według dyrektora Audi Gernota Döllnera, partnerstwo z Revolutem wpisuje się w długofalową strategię budowy wizerunku marki opartej na technologicznym i ekonomicznym zaangażowaniu w sport wyczynowy.
- Audi wchodzi do Formuły 1 z jasną ambicją: wykorzystać tę platformę jako technologicznie istotną i ekonomicznie zrównoważoną inwestycję w przyszłość marki Audi. Głęboko wierzymy w sukces naszego projektu, do którego podchodzimy z realistycznym nastawieniem i mentalnością ciągłego doskonalenia. W Revolut znaleźliśmy partnera, który podziela nasze ambicje i postawę. Formuła 1 to globalna scena, która daje nam możliwość wspólnego dotarcia do nowych grup odbiorców i wzbudzenia entuzjazmu dla naszych produktów - Gernot Döllner, CEO AUDI AG i przewodniczący rady nadzorczej Sauber Motorsport AG.
Więcej niż tylko napis na skrzydle
Revolut Business zostanie głęboko zintegrowany z działaniami zespołu - od rozliczeń wewnętrznych po sklep internetowy. Ma to zapewnić płynność operacyjną oraz nowe formy doświadczenia kibiców - np. dedykowane systemy mobilnego zakupu gadżetów czy dostęp do ekskluzywnych treści dla klientów Revolut.
Szef zespołu F1 Audi Team Jonathan Wheatley zaznaczył z kolei, że Revolut to coś więcej niż logo - to partner, który dzieli "ambicję i etos innowacyjności". - W Revolut znaleźliśmy prawdziwego partnera, który podziela nasze fundamentalne wartości: innowacyjność i nieposkromione ambicje. To coś więcej niż dopasowanie marek - to strategiczny sojusz stworzony z myślą o przełamywaniu schematów w motorsporcie. Od 2026 roku cyfrowe rozwiązania Revolut będą wspierać kluczowe obszary naszej działalności operacyjnej, a także na nowo zdefiniują sposób, w jaki kibice i społeczności będą się angażować w życie naszego zespołu - dostarczając spójne i angażujące doświadczenie na torze i poza nim - mówi w komunikacie prasowym. Plan zakłada więc redefinicję interakcji z fanami, z naciskiem na doświadczenie premium zarówno na torze, jak i poza nim.
Audi zyskuje sponsora o sile marki fintechowej, gotowy wspierać wejście w F1 globalnie i cyfrowo. Revolut natomiast korzysta z obecności w jednym z najsilniejszych globalnych widowisk sportowych i możliwość dotarcia do nowych demografii, w tym klientów biznesowych i detalicznych (usługa Revolut Business ma znaleźć się w osi operacyjnej teamu).
Revolut zastępuje tym samym wirtualne kasyno Stake, które figuruje na pozycji partnera tytułowego zespołu Kick Sauber w tym sezonie. Była to współpraca, która wzbudzała mieszane uczucia wobec zespołu z Hinwil - Stake ma na swoim koncie kontrowersje, przez które dostęp do jego platformy został zablokowany w niektórych krajach na świecie, w tym w USA.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Zespół F1 Audi zyskał sponsora tytularnego. Na miejsce kasyna wchodzi Revolut
Podobne: Zespół F1 Audi zyskał sponsora tytularnego. Na miejsce kasyna wchodzi Revolut




Podobne galerie: Zespół F1 Audi zyskał sponsora tytularnego. Na miejsce kasyna wchodzi Revolut
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter