Formuła 1 » Aktualności F1 » YouTube zainwestuje w Formułę 1

Chad Hurley, założyciel i szef YouTube.com, zostanie strategicznym sponsorem nowego zespołu Formuły 1, US F1 - tak donosi serwis autosport.com. Dyrektor YouTube przyznał, że do zainwestowania skłoniło go unikalne połączenie technologii, stylistyki i sportu, jakie reprezentuje sobą Formuła 1. Dostrzega podobieństwa pomiędzy sposobem, w jaki zrobił swój biznes i celami US F1: "Biznesowy aspekt tego, co przyciągnęło mnie do US F1 to fakt, że to przedsięwzięcie dopiero startuje. I jest to sytuacja bardzo podobna do tej z Doliny Krzemowej".
Zdaniem Hurleya US F1 to zespół mały, ale złożony z utalentowanych osób, próbujących zrobić coś po swojemu i osiągnąć coś, co inni uważają za niemożliwe. Hurley deklaruje wsparcie zespołu nie tylko w walce o czołowe miejsca w Formule 1, czy w kontaktach ze sposorami. Chce on wnieść do zespołu swoje doświadczenie i wiedzę, by wykorzystać potencjał wyścigów F1. "Oczywiste jest, że jestem głęboko zaangażowany w rynek wideo i to właśnie będzie ważną częścią naszej pracy w US F1. Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć treści przyciągające uwagę, które użytkownicy z całego świata będą mogli oglądać i wymieniać się nimi i że poczują się prawdziwymi członkami zespołu" - przekonuje Hurley.
US F1 rozpocznie starty w najbardziej prestiżowej klasie wyścigów samochodowych od przyszłego sezonu jako jeden z trzech nowych zespołów.
źródło: internetstandard.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
YouTube zainwestuje w Formułę 1
Podobne: YouTube zainwestuje w Formułę 1



Podobne galerie: YouTube zainwestuje w Formułę 1



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit