Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1

Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1

2012-10-23 - G. Filiks     Tagi: Andretti, Lotus, Renault R30, Austin, d Ambrosio, Cirucit of the Americas, USA, Wideo
Zeszłej niedzieli dokonano oficjalnego otwarcia nowego toru Circuit of The Americas, na którym za niespełna miesiąc rozegrane zostanie Grand Prix USA. Po teksańskiej trasie bolidami Formuły 1 przejechali się rezerwowy Lotusa - Jerome d'Ambrosio oraz Mario Andretti, mistrz świata z 1978 roku. Do sieci trafiły właśnie nagrania z kamer pokładowych samochodów obu kierowców, ukazujące ich przejazdy. D'Ambrosio poprowadził Renault R30 z sezonu 2010, Andretti Lotusa 79, którym trzydzieści cztery lata temu zdobył swój tytuł. Popatrzcie:
Circuit of the Americas - okrążenie toru z Jerome d'Ambrosio (Renault R30)
 
Circuit of the Americas - okrążenie toru z Mario Andrettim (Lotus 79)
D'Ambrosio i Andretti nie mogli wyjść z podziwu dla pętli Circuit of the Americas. A jak podoba się Wam?



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
10

Komentarze do:

Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1

Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
meamea 2012-10-23 22:41
no i tak jak mowiłem caly pierwszy sektor jak suzuka i nie ma gdzie wyprzedzać, a osoba jadąca z tylu za bolidem prowadzącym nie utrzyma się długo na takich zakretach ze względu na aerodynamikę, a potem jest już za daleko gdy wyjedzie na prostą, a potem znów kręty tor, czyli wyprzedzać bedą tylko i wyłącznie na pierwszym zakręcie, wspaniały tor poprostu
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
Borat 2012-10-23 23:34
Tego się można spodziewać, jedyny ciekawy tor zaprojektowany przez Tilka to malezyjski Sepang reszta jest beznadziejna.
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
riderV8 2012-10-24 11:10
Tilke nie projektował tego toru.
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
meamea 2012-10-24 12:14
mhm to kto w takim razie? poczytaj najpierw a potem komentuj
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
champ 2012-10-24 15:35
Uważam że tor nie jest zły. Chyba najlepszy z ostatnich torów Hermanna. Myślę że kierowcą też się spodoba. (Na Korei i Abu nie da się jeździć. Tam są same zakręty 90 stopniowe. Koszmar) A że ten tor jest "zlepkiem" Suzuki, Silver i Turcji to co w tym złego, że wziął najlepsze sekcje z najlepszych torów?
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
meamea 2012-10-24 16:20
bo tor abudabi i korei to tory uliczne, tylko ze najpierw był projektowany tor a potem infrastruktura i miasto na tym torze, natomiast tutaj tor jest prawdziwym torem do rozgrywania róznych mistrzostw i konkurencji w różnych konfiguracjach toru, nie zmienia to faktu że i tak nie da się na nim wyprzedza
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
champ 2012-10-24 16:28
Będzie dobrze. Cieszmy się że w kalendarzu nie ma kolejnego "super fajnego" toru ulicznego (tak jak chce tego gnida Bernie). Tam dopiero są procesje.
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
riderV8 2012-10-24 18:54
Z tego co jakiś czas temu pisało Top Gear, Tilke tylko współpracował przy projekcie toru, nie był głównym architektem. Więc meamea, Ty najpierw poczytaj.
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
meamea 2012-10-24 20:23
cały czas pytam się kto?, bo to ze ktoś gdzieś pisał ze tilke pomagał to ma wiele znaczeń, z tego co ja wyczytałem głównym inżynierem i projektantem toru jest tilke, natomiast inne przydupasy mu pomgały tak jak z torem w chinach, turcji, korei, czy indii, on jest głównym projektantem (czy też jego firma) jak zwał tak zwał on jest odpowiedzialny za dany tor, a jak uważasz że ktoś inny to proszę podaj mi nazwisko bym mógł się czegoś od ciebie nauczyć
Wideo: Okrążenie toru Circuit of the Americas bolidem F1
riderV8 2012-10-25 15:48
Top Gear, grudzień 2011, artykuł "Kowboje na budowie" ( test Forda F-150 VelociRaptor na budowie toru w Austin). Główny architekt: TAVO HELLMUND, były kierowca wyścigowy jak sam mówi, współpracował z byłym motocyklowym mistrzem świata, KEVINEM SCHWANTZEM, zaznaczając, że 80 procent projektu to ich dzieło, a firma Tilke tylko pomagała. Jak ktoś chce, służę wiernym cytatem co panowie myślą o "dziełach" pana Tilke. I co, meamea, łyso?