Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu

Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu

2018-12-28 - G. Filiks     Tagi: Formuła 1, Webber, Hamilton, Schumacher, Senna
Urzędujący mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton dorównuje jazdą w kwalifikacjach legendarnemu Ayrtonowi Sennie.

Tak uważa Mark Webber, czołowy kierowca F1 z lat 2009-2013.

Senna, który cieszy się wielkim kultem u kibiców, słynął z niesamowitej szybkości na pojedynczym okrążeniu. Podobnie jest w przypadku Hamiltona. Brytyjczyk zresztą śrubuje rekord zdobytych pierwszych pól startowych. Ma ich już 83.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniuWebber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Według Webbera as Mercedesa prezentuje w czasówkach ten sam poziom, co przed laty jego brazylijski idol - i jeździ w soboty lepiej niż robił to statystycznie najlepszy kierowca wszech czasów, Michael Schumacher.

„W kwalifikacjach - już powiedziałem to raz, powiem drugi - (Hamilton) jest najlepszy od czasów Senny". - mówi Webber cytowany przez Speedcafe.com. „Jest lepszy na pojedynczym kółku od Michaela". „(...) Na jednym okrążeniu jest na równi z Ayrtonem".

„Lewis w soboty nie wyjeżdża tak często na tor, ale kiedy trzeba potrafi druzgocąco nabrać szybkości".


Nie ma wyraźnych słabości


Webber, który rywalizował z Hamiltonem przez siedem lat, nie widzi oczywistych wad w rzemiośle wyścigowym pięciokrotnego czempiona globu.

„Nie wiem, jakie są jego prawdziwe słabości, dlatego jest taki groźny".
- tłumaczy.

„Zdecydowanie miał ostatnio Sebastiana
(Vettela) pod kontrolą. Wiemy, że jest tak mocny, jak Fernando (Alonso), dlatego walka z nim była ciężką pracą dla nas wszystkich przez te lata i dlatego ma takie osiągnięcia, jakie ma".
Pobije Schumachera?

Hamilton ma już tylko dwa tytuły mniej niż Schumacher. Webber potrafi sobie wyobrazić, że przebije Niemca.

„Jest jednym z wielkich zawodników, jeszcze nie skończył, więc może być na szczycie wielu statystyk, co jest niesamowicie, niesamowicie imponującym wyczynem".
- stwierdza.

„Może pójść na całość, zwłaszcza jeśli wygra też w przyszłym roku. Myślę, że następny sezon będzie wielkim wskaźnikiem, czy ma motywację, aby spróbować prześcignąć Michaela, czyli oczywiście zostać mistrzem osiem razy".„(...) Ujrzenie, jak osiąga taki rekord, byłoby niewiarygodne, ale musi przejechać jeszcze wiele, wiele wyścigów".
- dodaje.



źródło: speedcafe.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
32

Komentarze do:

Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu

Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Skoczek120 2018-12-28 14:14
Wszystko zależy od postawy jego bolidu i postawy rywali. Nie da się ukryć, że ma niezwykle z górki - kierowcę nr 2 gotowego w każdej chwili na pomoc oraz słabą konkurencję. Ferrari póki co nie potrafi sklecić bezbłędnego sezonu i wyraźnie słabną na przestrzeni sezonu w kontekście rozwijania bolidu. RBR natomiast niedomagał przez kiepskie osiągi hybrydy Renault. ;-) Reszta jest tłem, tak jakby startowała w drugiej lidze. Rewolucja techniczna w 2014 roku i przyjście "na gotowe" do Merca dało mu nie powtarzalną okazję zabłysnąć. Bo w McL za przeproszeniem g* by zrobił. Czy wyniki są imponujące? Tylko statystycznie, bo kiedy się ogląda, to wiadomo że te wyniki przyszły wyjątkowo łatwo. Dlatego też choćby pobił rekordy Schumachera, dla mnie nie będzie nawet w trójce najlepszych w historii. Wyżej stawiam nie tylko Schumiego i Sennę, ale także Prosta, Clarka, Fangio oraz Alonso. Hiszpan to dobitny przykład tego, ile znaczy zawodnik w Formule 1. Masz czym wygrywasz, to wygrywasz... nie, to choćbyś "wychodził z siebie", to nic nie wskórasz... ;-)
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Skoczek120 2018-12-28 14:15
Wyniki w F1 defacto nie mają dużej wartości sportowej, ale to już inna sprawa... :-P
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Mercedes 2018-12-28 14:27
Skoczek Wow co za ekspert, zapisz się do jakieś telewizji bo się marnujesz chłopie. Trzeba mieć wszystko po trochu szczęście oraz talent inaczej g... wskurasz jak wlasnie Alonso ktory jest dobrym kierowcą ale nikt z topowych zespołów go już ostatnio nie chciał, przecież on taki dobry to co jest? To że go osobiście nie lubisz to już akurat mało kogo interesuje. Wyniki mówią same za siebie tyle w temacie.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Co za fachowiec 2018-12-28 15:16
z tego skoczka, te tytuly maja wartosc tamte nie maja. Paplanina laika nic wiecej. Lewis to jeden z najlepszych kierowcow w histori F1, ciagle poprawiajacy swoje osiagniecia. Mozna kogos lubic lub nie, ale nie mozna umniejszac osiagniec glupim pisaniem ze Lewis wygrywa najlepszym bolidem bo Senna czy Schumi tytulow nie zdobywali slabymi. Przypadkiem to mozna zdobyc 1 tytul jak to sie trafilo jednemu I drugiemu Rosbergowi.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Homuongous 2018-12-28 16:41
Webber odleciał hahahaha Gdyby Hamilton miał szczyt swoich miernych możliwości w czasach gdy rządził i dzielił Boski Senna to FIA-milton nie byłby godzien butów mu wiązać hahaha. Wsadzić do aktualnego bolidu takiego samego przeciętniaka jak Przestępca Podatkowy aka FIA-milton czyli Palmera i mamy "nowego och ach super mistrza z niewiarygodnymi umiejętnościami porównywalnymi do Boskiego Senny" hahaha Tytuły mistrza Hamilton aka Płacząca Dziewczynka zawdzięcza: w 1% dzięki sobie, w 99% dzięki bolidowi Mercedesa aka Spalamy Olej. Taki to "mistrz" z FIA-miltona... hahahahahahahahahahahahahahaha
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
lelek@ 2018-12-28 17:03
Homuongous hahahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahhahahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahhahhahahhahhaha i to AKA AKA udławisz się tym w koncu.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@up 2018-12-29 19:43
Pieknie sie przedstawiles jakim prostackim patusem jestes, pieknie 😂😂😂😂
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
fanalonso 2018-12-30 10:24
Ja juz raz pisałem ze na takie gadanie kto jest szybszy to trzeba patrzeć na statystyki: Hamilton i Vettel mają mniej zwyciestw od ilosci PP co sugeruje jedno: Większość swoich karier jezdzili szybkimi, szczególnie w qualu bolidami. Niby Senna też ma mało wygranych w stosunku do PP ale on jezdził w innych czasach i miał bardziej awaryjne auta. Dlatego nie ma sensu porónywać Vettela i Hamiltona do Schumiego, Alonso, Senny czy nawet Raikkonena
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@up 2018-12-30 10:24
Widzisz Kamikadze, nawet nie potrafisz zripostować c!oto. Hahahaha
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
fanalonso 2018-12-30 10:28
A zresztą... Senna zginął na torze już jako legenda i zawsze bedzie legendą natomiast zrozumcie dzieci ze tej "legendzie" FIA-miltona właśnie sędziowie i ludzie z FIA w duzej mierze pomagają. Nie wiem czy był jeszcze w historii F1 taki kierowca który miał takich pomocników. W tym akurat przypadku jego legenda będzie zawsze pamiętana heheheheeheheheheheheheheeh
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
megin 2018-12-30 14:11
bzdura, akurat w kwalifikacjach w tym sezonie Hamilton niewiele razy byl lepszy od Bottasa. Z Rosbergiem tez nie szlo mu tak gladko. Inna sprawa, ze jest bardzo wspierany przez zespol. To co zarzucano Ferrari w stosunku do Vettela, co sie w polowie sezonu okazalo ze jest wrecz przeciwnie...
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
nani 2018-12-30 14:48
Hamilton bez Mercedesa to c1ota i całkowicie się zgadzam z fanalonso.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Werter 2018-12-30 15:22
Choćby Hamilton miał wygrać 100 wyścigów, zdobyć 100 PP, 10 tytułów i pobić wszystkie rekordy Michaela Schumachera, to i tak dla mnie zawsze będzie cienki jak naleśnik. Moim zdaniem on oprócz trzymania kierownicy i ciśnięcia gazu nie posiada żadnych umiejętności. Żaden z niego mistrz, dla mnie to miszcz i tyle. Wszystkie tytuły zawdzięcza fartowi, niefrasobliwości rywali, elektronice i bolidowi. 25 lat temu nie dałby rady bez gościa, który mu podpowiada, że się pogoda zmieni, kto jest za nim, ile ma straty itd. Wtedy były 2 rodzaje opon i była loteria. Wyjeżdżasz na slickach a za pół godziny zaczyna padać deszcz i musisz znowu zjechać żeby zmienić na bieżnikowane. Teraz to paranoja, każdy mu podpowiada co ma robić. Mam nadzieję, że w sezonie 2019 Vettel z Leclerkiem utrą mu nosa i zmażą ten durny uśmieszek z jego brytyjskiego pyska.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@up 2018-12-30 15:41
25 lat temu to Hamilton byłby chłopcem na posyłki i biegałby po gazetę do kiosku dla Senny 😂
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
JJ. 2018-12-30 16:22
Widać kamikadze nam tu się rozbrykał pod kilkoma nickami. Weź się nie ośmieszaj kartoflu.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@werter 2018-12-30 16:48
Leklerk bedzie bezwzgledny i dla wentylow i dla malpek, dobrze ze go ferrari wzielo, chlopak pokaze frajerom jak sie jezdzi.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@SKOCZEK120 2018-12-30 17:27
MASZ RACJĘ. JEŻELI CHODZI O SAM TALENT TO LEWISA NIE DAŁBYM DO TOP10. MOŻE DO TOP20 LUB TOP30 BY SIĘ ZAŁAPAŁ.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Fajne te wasze 2018-12-31 00:09
komentarze, w przypadku Lewisa wyniki nie maja znaczenia bo wygrywał bolid. Schumi i Senna to utalentowani geniusze bo mieli autka na p* i tylko umiejętności pozwoliły im wygrać. Brawa za obiektywne oceny. Ciemnoskóry kierowca zdominował F1 i pokazuje białym geniuszom jak sie jeździ. Ból bedzie co roku większy bo facet ma jeszcze kilka lat kariery przed sobą.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@fanalonso 2018-12-31 01:24
To prawda, Senna to legenda. Hamilton nigdy nie będzie zapamiętany jako legendarny kierowca. Ci którzy nie interesują się F1 to i tak nie obchodzi kto był mistrzem albo ile ma rekordów najszybszych okrążeń itd, a znawcy tematu dobrze wiedzą że Hamilton nie jest godzien by go porównywać do Senny.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Werter 2018-12-31 07:31
Nawet jak Luisek pobije wszystkie rekordy Schumiego to i tak może mu bolidy zapychać i buty czyścić. Luisek ma przewagę to wielki kozak. Ale niech go tylko ktoś uderzy w równej walce to zaraz płacz przez radio "he hit me", nieudzielanie wywiadów po wyścigu i wielkie fochy i łaska jak u jakiejś panienki. Oby małpa na wiecznym farcie nie pobiła rekordów Schumiego! KEEP FIGHTING MICHAEL!
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
do Werter 2018-12-31 07:51
Popieram, sama prawda.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Dhahsucyus 2018-12-31 11:29
@skoczek, kamikadze, czy jak tam to ścierwo się zwie - przestań cymbale pisać pod kilkoma nickami bo się kompromitujesz coraz bardziej, mało tego sam sobie odpisujesz. Masz nieźle zryty beret. Skąd się biorą tacy ludzie...
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@UP 2018-12-31 20:00
LOL XD
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
jupi ja ja ja 2019-01-01 01:24
Werter Zasmuce cie dziecko jeden z dwóch rekordów Schumachera Hamilton już pobił. Porownujesz dwie różne epoki, osmieszając sam siebie prostaku, bo Schumi po powrocie kompletnie nie istniał co pokazuje jak bardzo zmieniła się formuła na przestrzeni kilku lat. To pieprzenie jak to by było itp.... Jest to co jest i każdy widzi kto ogarnia to najlepiej. Jesli uklad sił się mocno nie zmieni to wiadomo ktoś zgarnie mistrza kierowców. Ciekaw natomist jestem tylko jak nasz Robert się spisze po tak długiej przerwie.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
DO jupi ja ja ja 2019-01-01 07:52
Nie obrażaj wyzywając go słowem "prostak", nie zachowuj się jak patologiczny śmieć.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Werter 2019-01-01 08:07
Już pieski wyzywają od prostaków itd. Ale dobra, dalej wielbcie swojego "miszcza". Scuderia Ferrari ma 16 tytułów MŚ Konstruktorów oraz 15 tytułów MŚ Kierowców. A gdzie jest Śmiercedes? Ile ma tytułów, bo jakoś nie mogę nadążyć z liczeniem? Hahaha. 😂
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
To słaby jestes 2019-01-01 14:16
dzieciaku z matmy, policz sezony przejechane przez Ferrari i ich wyniki i ile sezonów zaliczył mercedes z jakimi wynikami. To nie trudne. 1+1, 1+2 itd poradzisz sobie.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
cb 2019-01-01 17:39
Pamiętam , gdy Hamilton jeździł w McLarenie zarzekał się, że będzie jeździł nim do końca kariery. Gdy nadarzyła się szansa jazd dla Mercedesa od razu zapomniał o tym co mówił. Hamilton może i jest kierowca, ale przede wszystkim jest bez jaj do walki w słabszym bolidzie. To mały chłopczyk, który od kariery w kartingu jest prowadzony na smyczy sławy i pieniędzy. Ale sportu w tym mało. Porównanie do Senny jest chyba wymysłem samego Hamiltona , a pasuje on do Senny jak wół do karety.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Werter 2019-01-01 18:47
Dzieciaku? Człowieku, ja od 1985 roku obejrzałem KAŻDĄ GP, a w latach 90 wiele razy miałem być okazję na GP. A ty? Od kiedy śledzisz F1? Pewnie od kiedy Kubica zaczął jeździć. Pewnie nie wiesz że w F1 startowali tacy kierowcy jak: Riccardo Patrese, Nigel Mansell, Andrea de Cesaris, Keke Rosberg, Thierry Boutsen, Jean Alesi, Gerhard Berger, Nicola Larini, Michele Alboreto, Yannick Dalmas, Nelson Piquet, Satoru Nakajima, Martin Brundle, Alessandro Nannini, Damon Hill, Alain Prost, David Coulthard, Mika Hakkinen, Eddie Irvine, Heinz Harald Frentzen czy Mika Salo. Można wymieniać dziesiątki wspaniałych kierowców. To były super czasy w porównaniu z tym co jest teraz. Silniki V12 robiły robotę. Przepiękny dźwięk, aż mi czasami ciary po ciele przechodziły. Nieraz walka koło w koło. Dla takich chwil kochało się ten sport. A teraz ograniczenia. Za to jest też Luisek i o to chodzi bo bez niego nie byłoby F1, nie byłoby tak wielkich emocji w padoku. Miszcz z przypadku. Nic tylko podniecać się jego dominacją.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@cb 2019-01-01 20:35
Bardzo mądrze napisane. Hamilton to mały chłopczyk przy prawdziwym facecie jakim był Senna. Lewis mógłby Ayrtonowi banany z drzewa zrywać dla Ayrtona na deser po obiedzie.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
@Werter 2019-01-01 20:39
Widać po tobie wiedzę prawdziwego fana F1 który interesuje się tą serią od wielu lat. Tak to już jest jak taki znawca jak ty trafia na bandę stulejowatych dzieciaków którzy od paru lat oglądają F1 bo "jest moda na to", tak jak była moda "na skoki i małyszomania". Tamci stulejarze po paru latach "znudzą się F1" bo to puste dzbany a prawdziwi fani jak ty będą oglądać dalej bo oglądasz dla ideii sportu a nie dla "ojej bo mój ulubiony luisek albo robercik" jeździ. Propsuję cię kolego.
Webber: Hamilton dorównuje Sennie na pojedynczym okrążeniu
Lukasz553 2019-01-03 03:27
werter to debesciak