Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
BMW Sauber F1.09

Theissen wierzy, że BMW wróci do formy

2009-05-25 - W. Guziuk     Tagi: BMW Sauber, Mario Theissen, BMW Sauber F1.09

Dyrektor sportów motorowych BMW, Mario Theissen powiedział, że nadal wierzy w poprawę sytuacji i lepsze wyniki niemieckiej ekipy w bierzącym sezonie.

Nick Heidfeld i Robert Kubica zmagali się w Monako z nieodpowiednią siłą docisku, powodującą słabą przyczepność.

Mimo to, Theissen jest przekonany, że wproadzenie podwójnego dyfuzora oraz powrót do KERS, palnowane na wyścig w Turcji szybko odmienią złą passę BMW Sauber.

''Nasz bolid zostanie wyposażony w podwójny dyfuzor oraz KERS podczas wyścigu w Turcji, co napewno poprawi nasze osiągi. Póki co sytuacja jest ciężka.'' - powiedział Theissen.

''Po trzech latach sukcesów sytuacja w ktorej się znaleźliśmy jest nieoczekiwana, więc jest nam ciężko. Na szczęście nasi inżynierowie są tym silniej zmotywowani, aby znaleźć rozwiązanie.''- dodał.

Na pytania czy BMW może powrócić do czoła stawki jeszcze w tym sezonie, Theissen odpowiada z optymizmem.

''Tak, absolutnie. Trzeba myśleć pozytywnie. Jak już wcześniej mówiłem, nasi ludzie wiedzą jak to zrobić, zrobili to już wcześniej i chcą byśmy znow znaleźli się tam, gdzie byliśmy rok temu.'' - powiedział szef BMW.




źródło: autosport

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
12

Komentarze do:

Theissen wierzy, że BMW wróci do formy

Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
karol56 2009-05-25 16:37
Niektórzy twierdzą, że wiara czyni cuda. Ja twierdzę, że w przypadku BMW - NIE! Cudem będzie poprawa osiągów tego "bolidu". Takie optymistyczne wypowiedzi padały z ust Theissena wielokrotnie i wszyscy doskonale wiemy jak to w praktyce wygląda. Inne zespoły mniej gadały, a więcej robiły. Zatrudnijcie Brawna w BMW, a zrobi wam autko w miesiąc i Button będzie wąchał spalinki. W nowej sytuacji w F1 wszystko zależy od geniuszu inżynierów.i
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
outlaw 2009-05-25 19:41
Theissen zaklina rzeczywistość. "nasi ludzie wiedzą jak to zrobić, zrobili to już wcześniej" - jak dla mnie to on gada nie o dobrej formie, tylko o ciągłych awariach i niedoróbkach prześladujących zwłaszcza Roberta. Tak, robili to już wiele razy, to akurat umieją. Czemu tylko nie umieją przygotować choć raz bolidu tak, żeby Kubek powiedział: "jest ok, jestem zadowolony"?
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
Bartiou 2009-05-25 19:42
"...Na szczęście nasi inżynierowie są tym silniej zmotywowani, aby znaleźć rozwiązanie.'' Tak, tak. Mimo że jestem wielkim fanem Kubicy i BMW Sauber to poczynania tego zespołu są po prostu bezsensowne i nieprzemyślane. Ciągle coś im nie wychodzi. Jak silnik się nie pali to z kolei hamulce wysiadają. Mechanicy mylą koła które zakładają do bolidu... I co o tym świadczy? Tylko to że miało być różowo a jest bardzo czarno! Oby nadzieje Theissena się sprawdziły... Mam nadzieję że tak będzie i trzymam kciuki na GP Turcji.
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
dorjan 2009-05-25 20:57
witam! dopóki w tym zespole głównym szefem technicznym będzie Wylly Rampf , bedą takie niedoróbki. to jest z pewnością dobry pracowity rzemieslnik , posiadajacy dużą wiedzę techniczną. lecz w tym momencie to nie wystarcza .nalezy być najlepszym z najlepszych .potrzebne jest doswiadczenie ( owszem niezbedne) oraz błyskotliwosc-a może przede wszystkim. a tego w tym zespole nie zauważam.Mario ma swoje zalety , lecz brak mu pozytywnej energii, która zawsze doskonale dopinguje do pracy. jeżeli Rampf będzie szefem, to tytuł mistrza tylko w sferze marzeń
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
McPiter 2009-05-25 21:41
oglądałem program na temat f1 i było właśnie o podwójnych dyfuzorach które nie dają aż tak dużej przewagi na pewno porawiaja docisk ale tak nie daje dużej poprawy aby nagle bmw mogło walczyc z brownem
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
Esond 2009-05-25 21:54
w BMW brak polotu, fantazji i śmiałych rozwiązań i tyle
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
dropps 2009-05-25 22:46
''Tak, absolutnie. Trzeba myśleć pozytywnie." Haha. Co innego moze powiedziec. Musi chociaz stwarzac pozory, bo inaczej sam wyleci.
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
kevin0077 2009-05-25 23:25
Ja staram się zrozumieć inżynierów i mechaników BMW. Sytuacja ich trochę przerosła, bo nigdy w takowej nie byli i właśnie dlatego trzeba dać im szansę na naprawienie sytuacji. Poczekamy zobaczymy a ja jestem dobrej myśli. Przecież ta kicha nie może trwać wiecznie. Jeśli tak to Robert przejdzie do bardziej kompetentnego zespołu np. Ferrari, ale jak sam wiele razy wspominał to nie jest jego największe marzenie. Robert pragnie zdobyć swój pierwszy tytuł przy okazji dająć 1 tytuł swemu zespołowi. W końcu nie jest sztuką zdobywać tytuły z Ferrari czy McLarenem. Tam wystarczy być bardzo dobrym a nie doskonałym kierowcą w bardzo dobrym bolidzie.
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
sympatykf1 2009-05-25 23:58
@kevin0077, zgadzam się z tobą i mimo moich wcześniejszych bardzo krytycznych wypowiedzi wierzę, że znajdą wyjście z tej beznadziejnej sytuacji. Kubek powiedział, że do puki arytmetyka nie przekreśli szans to zawsze jest o co walczyć. Być może ten sezon mają już z głowy a być może nie, ale myślę też że mają nauczkę że nie można odpuszczać kiedy osiągnie jakieś cele wiedząc że można jeszcze więcej i leżeli w tym sezonie im nie pójdzie tak jak oni i my byśmy tego chcieli to wyciągną wnioski na przyszły sezon i ... będzie git.
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
outlaw 2009-05-26 13:26
@kevin0077 - po części się zgadzam. Problem w tym, że w F1 nie ma czasu na dawanie czasu :-) Wszystko szybko zap.....la - i albo zap...sz jak inni, albo cię nie ma - taki to sport. Dlaczego SF i McLaren - skupione do końca zeszłego sezonu na walce o tytuł - potrafią ze słabych początkowo bolidów coś wykrzesać, a BMW wprost przeciwnie? Po nie najgorszym starcie w Australii potem już równia pochyła do dna. Jasne, że w tym sezonie jest trudniej, bo nie ma testów - ale to w końcu dotyczy wszystkich. Jest tak jak pisze Esond - brak polotu i śmiałych rozwiązań. W dodatku te głupie błędy w boksach i niespotykana dotąd awaryjność. Czy ktoś rok temu uwierzyłby, że BMW nie będzie w stanie nawiązać walki z Force India? :-)
rogerus72
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
rogerus72 2009-05-26 18:19
@sympatykf1 - masz rację: "...nie można odpuszczać kiedy osiągnie jakieś cele wiedząc że można jeszcze więcej..." to trochę tak, jak bym próbował poderwać fajną dziewczynę: idzie mi coraz lepiej, już mam jej numer, potem adres, zabieram ją do restauracji, któregoś dnia idziemy do niej (niby: wejdziesz na kawę?)... i co? i nagle uciekam od niej z sofy, zostawiając laskę w samej bieliźnie... no wybaczcie, tak się nie robi, eh...
Theissen wierzy, że BMW wróci do formy
Obeebok 2009-05-26 18:29
A ja widzę jakąś drobną szanse na dobre wyniki w tym zespole. Jakby nie patrzeć Robert w Monako zanim siadły hamulce kręcił naprawdę dobre czasy jadąc mega cysterną. To świadczy, że ten bolid ma możliwości. Pytanie czemu w kwalifikacjach jest takie dno? Robert narzekał, że nie dał rady rozgrzać odpowiednio opon. Dyfuzor spowoduje, że zwiększy się docisk aerodynamiczny, a dzięki temu opony powinny się szybciej rozgrzewać. Może rzeczywiście dyfuzor jest receptą na większość problemów. Okaże się w Turcji.