Formuła 1 » Aktualności F1 » Super miękkie opony mogą być problemem

Super miękkie opony Bridgestone mogą być poważnym problemem na gorętszym niż się spodziewano Interlagos.
Niemal wszyscy kierowcy narzekali na zbytnie zużywanie się najbardziej miękkich opon i powtarzali, że podczas wyścigu może to stanowić poważny problem.
„Super miękkie opony wszystkim sprawiają problemy, ale przynajmniej wszyscy są w tej samej sytuacji”, przyznał Lewis Hamilton. „Podczas wypalania paliwa użyłem bardziej miękkich opon i zaledwie po pięciu okrążeniach były poważnie zużyte. Myślę, że wyścig może być bardzo interesujący.” „Myślę jednak, że wszyscy kierowcy dadzą z siebie wszystko i odpowiednio będą obchodzić się z super miękkimi oponami, jednak ryzyko jest większe niż zwykle.”
„Myślę, że będzie ciekawie”, dodał Mark Webber. „Ciężko będzie przejechać cały wyścig. Opony są jednak bezpieczne, tylko różnica w czasach może być spora.”
Sytuacja przypomina tą z Montrealu, gdy również zespoły miały do dyspozycji super miękkie opony. Zespoły mają jednak nadzieję, że podobnie jak w Kanadzie po nagumowaniu toru, opony powinny lepiej znieść trudy wyścigu.
„Myślę, że jeśli na torze odłoży się trochę gumy, sytuacja ulegnie polepszeniu”, powiedział Nico Rosberg. „Podejrzewam, że wszyscy zostawią sobie super miękkie opony na ostatnią część wyścigu.”
Niemal wszyscy kierowcy narzekali na zbytnie zużywanie się najbardziej miękkich opon i powtarzali, że podczas wyścigu może to stanowić poważny problem.
„Super miękkie opony wszystkim sprawiają problemy, ale przynajmniej wszyscy są w tej samej sytuacji”, przyznał Lewis Hamilton. „Podczas wypalania paliwa użyłem bardziej miękkich opon i zaledwie po pięciu okrążeniach były poważnie zużyte. Myślę, że wyścig może być bardzo interesujący.” „Myślę jednak, że wszyscy kierowcy dadzą z siebie wszystko i odpowiednio będą obchodzić się z super miękkimi oponami, jednak ryzyko jest większe niż zwykle.”
„Myślę, że będzie ciekawie”, dodał Mark Webber. „Ciężko będzie przejechać cały wyścig. Opony są jednak bezpieczne, tylko różnica w czasach może być spora.”
Sytuacja przypomina tą z Montrealu, gdy również zespoły miały do dyspozycji super miękkie opony. Zespoły mają jednak nadzieję, że podobnie jak w Kanadzie po nagumowaniu toru, opony powinny lepiej znieść trudy wyścigu.
„Myślę, że jeśli na torze odłoży się trochę gumy, sytuacja ulegnie polepszeniu”, powiedział Nico Rosberg. „Podejrzewam, że wszyscy zostawią sobie super miękkie opony na ostatnią część wyścigu.”
źródło: Autosport
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Super miękkie opony mogą być problemem
Podobne: Super miękkie opony mogą być problemem



Podobne galerie: Super miękkie opony mogą być problemem



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter