Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Singapur jak Hollywood
singapur

Singapur jak Hollywood

2009-05-27 - Bartek Kalinowski     Tagi: Singapur, Formuła 1

Promocję singapurskiego Grand Prix wesprze znany twórca zapowiedzi kinowych rodem z Hollywood, Cimmaron Group.
Organizatorzy najbardziej spektakularnego wyścigu Formuły 1 w 2008 zamierzają ponowić swoje starania, by po raz kolejny zaprezentować światu zjawisko wykraczające poza "standard" europejskiej promocji Grand Prix.

Telewizyjna zapowiedź drugiego Grand Prix w Mieście Lwa, jaka w formie 30-sekundowego klipu będzie coraz częściej
gościć na "szklanych" ekranach - zadebiutowała 24 maja w podsumowaniu Grand Prix Monako - nadanym przez ESPN Stars Sports.

Cimarron Group świadczyła usługi takim hollywoodzkim producentom filmowym jak Sony Pictures Entertainment, Universal Studios Hollywood czy Twentieth Century Fox, a ostatnie zlecenia obejmowały realizację zapowiedzi (trailerów) filmowych choćby następujących tytułów: Gran Torino i Potwory kontra Obcy.

Współpraca ciała promocyjnego wrześniowego Grand Prix z Cimarron Group została zawiązana dzięki otworzeniu singapurskiego oddziału Cimarron Group Asia. Tegorocznym hasłem towarzyszącym produkcjom medialnym firmy jest "Nothing Else Comes Close".




źródło: autosport

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Singapur jak Hollywood

Singapur jak Hollywood
beeper 2009-05-27 20:21
Gdzie go można zobaczyć?
Ayrton Senna
Singapur jak Hollywood
Ayrton Senna 2009-05-27 21:38
http://www.singaporegp.sg/gallery/