Formuła 1 » Aktualności F1 » Singapur jak Hollywood

Promocję singapurskiego Grand Prix wesprze znany twórca zapowiedzi kinowych rodem z Hollywood, Cimmaron Group.
Organizatorzy najbardziej spektakularnego wyścigu Formuły 1 w 2008 zamierzają ponowić swoje starania, by po raz kolejny zaprezentować światu zjawisko wykraczające poza "standard" europejskiej promocji Grand Prix.
gościć na "szklanych" ekranach - zadebiutowała 24 maja w podsumowaniu Grand Prix Monako - nadanym przez ESPN Stars Sports.
Cimarron Group świadczyła usługi takim hollywoodzkim producentom filmowym jak Sony Pictures Entertainment, Universal Studios Hollywood czy Twentieth Century Fox, a ostatnie zlecenia obejmowały realizację zapowiedzi (trailerów) filmowych choćby następujących tytułów: Gran Torino i Potwory kontra Obcy.
Współpraca ciała promocyjnego wrześniowego Grand Prix z Cimarron Group została zawiązana dzięki otworzeniu singapurskiego oddziału Cimarron Group Asia. Tegorocznym hasłem towarzyszącym produkcjom medialnym firmy jest "Nothing Else Comes Close".
źródło: autosport
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Singapur jak Hollywood
Podobne: Singapur jak Hollywood



Podobne galerie: Singapur jak Hollywood



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć