Formuła 1 » Aktualności F1 » Renault już skupione na budowie przyszłorocznej wersji swojego silnika w F1

Renault już skupione na budowie przyszłorocznej wersji swojego silnika w F1
Renault zakończyło tegoroczny program rozwoju swojego hybrydowego silnika V6 turbo w Formule 1 i teraz pracuje nad jego przyszłoroczną wersją.
Jednostka napędowa francuskiego koncernu przed GP Monako została wyposażona w głośną ostatnio technologię Turbulent Jet Ignition, która w nadchodzącym GP Kanady ma pozwolić przyśpieszyć bolidom Red Bulla oraz Renault o około 0,5 sekundy na okrążeniu. Innowacyjne rozwiązanie opiera się na zastosowaniu w silniku benzynowym komory wstępnej spalania dla uzyskania wysokiej wydajności spalania w komorze głównej ubogą mieszanką paliwa. Nie dysponuje nim już tylko Honda.
Renault wciąż posiada 21 talonów na rozwój motoru w sezonie 2016, jednak dyrektor techniczny działu silnikowego firmy Remi Taffin w wywiadzie dla niemieckiego magazynu Auto Motor und Sport wyznał, że pula ta nie zostanie wykorzystana w całości i jeśli jednostka R.E.16 otrzyma jeszcze jakieś ulepszenia w tym roku, to tylko takie, które okażą się przydatne jej obecnej specyfikacji spośród modyfikacji szykowanych na sezon 2017. Pół sekundy straty do Mercedesa
Taffin dodatkowo między innymi stwierdził, że silnik Renault nadal jest gorszy od motoru Mercedesa o 0,5 sekundy na okrążeniu.
W 2017 roku przestanie obowiązywać system talonów i silniki będzie można poprawiać bez ograniczeń. Jednocześnie jednostki poszczególnych producentów mają nie różnić się osiągami więcej niż o 0,3 sekundy na torze Barcelona-Catalunya.
Jednostka napędowa francuskiego koncernu przed GP Monako została wyposażona w głośną ostatnio technologię Turbulent Jet Ignition, która w nadchodzącym GP Kanady ma pozwolić przyśpieszyć bolidom Red Bulla oraz Renault o około 0,5 sekundy na okrążeniu. Innowacyjne rozwiązanie opiera się na zastosowaniu w silniku benzynowym komory wstępnej spalania dla uzyskania wysokiej wydajności spalania w komorze głównej ubogą mieszanką paliwa. Nie dysponuje nim już tylko Honda.
Renault wciąż posiada 21 talonów na rozwój motoru w sezonie 2016, jednak dyrektor techniczny działu silnikowego firmy Remi Taffin w wywiadzie dla niemieckiego magazynu Auto Motor und Sport wyznał, że pula ta nie zostanie wykorzystana w całości i jeśli jednostka R.E.16 otrzyma jeszcze jakieś ulepszenia w tym roku, to tylko takie, które okażą się przydatne jej obecnej specyfikacji spośród modyfikacji szykowanych na sezon 2017. Pół sekundy straty do Mercedesa
Taffin dodatkowo między innymi stwierdził, że silnik Renault nadal jest gorszy od motoru Mercedesa o 0,5 sekundy na okrążeniu.
W 2017 roku przestanie obowiązywać system talonów i silniki będzie można poprawiać bez ograniczeń. Jednocześnie jednostki poszczególnych producentów mają nie różnić się osiągami więcej niż o 0,3 sekundy na torze Barcelona-Catalunya.
źródło: Auto Motor und Sport
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Renault już skupione na budowie przyszłorocznej wersji swojego silnika w F1
Podobne: Renault już skupione na budowie przyszłorocznej wersji swojego silnika w F1




Podobne galerie: Renault już skupione na budowie przyszłorocznej wersji swojego silnika w F1
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć