Formuła 1 » Aktualności F1 » Red Bull wytyka Renault naciskanie na hybrydowe V6 turbo w F1

Red Bull wytyka Renault naciskanie na hybrydowe V6 turbo w F1
Renault zrobiło "poważny błąd" namawiając na wprowadzenie obecnych silników w Formule 1, stwierdził szef Red Bulla - Christian Horner.
Francuski koncern przygotował Czerwonym Bykom niekonkurencyjną i awaryjną hybrydową jednostkę napędową V6 turbo, przez którą producent popularnego napoju energetyzującego nie tylko stracił długo utrzymywane mistrzowskie tytuły, ale tego roku nawet już zaczął wypadać z czołówki F1. Horner nie może wybaczyć Renault, że było jednym z najmocniej naciskających na aktualną formułę silnikową.
„Renault upierało się przy V6 turbo i groziło, że może opuścić Formułę 1, jeżeli ten motor nie wejdzie". - mówił Brytyjczyk w wywiadzie dla francuskiego magazynu Auto Hebdo. „Wygrywamy i przegrywamy razem, ale Renault popełniło poważny błąd w ocenie tego, co powinno zostać zrobione. Ciężko zaakceptować, że zlekceważyli tę formułę silnikową, choć byli w pierwszym rzędzie forsujących ją".
Red Bull niecierpliwy
Horner przyznał się do niecierpliwości w oczekiwaniu na następne poprawki do silnika Renault, które zostały niedawno przetestowane w fabryce i spekuluje się, że mogą przynieść przełom.
„Jak każdy konkurencyjny zespół chcemy lepszych osiągów na wczoraj, a zmian w jednostce napędowej dokonuje się niestety dużo dłużej niż w samym bolidzie". - tłumaczył oficjalnej stronie internetowej F1.
„Cierpliwość nie jest naszą mocną stroną. Chcemy poprawy konkurencyjności jak najszybciej to możliwe..."Poproszony o wskazanie kiedy konkretnie, boss Red Bulla odparł: „Patrząc na jakim etapie znajdują się obecnie szykowane usprawnienia, prawdopodobnie będzie trzeba czekać na nie 2-3 miesiące.
„Musimy użyć ich jeszcze w tym sezonie. Pomoże nam to na przyszły rok". - dodał.
Francuski koncern przygotował Czerwonym Bykom niekonkurencyjną i awaryjną hybrydową jednostkę napędową V6 turbo, przez którą producent popularnego napoju energetyzującego nie tylko stracił długo utrzymywane mistrzowskie tytuły, ale tego roku nawet już zaczął wypadać z czołówki F1. Horner nie może wybaczyć Renault, że było jednym z najmocniej naciskających na aktualną formułę silnikową.
„Renault upierało się przy V6 turbo i groziło, że może opuścić Formułę 1, jeżeli ten motor nie wejdzie". - mówił Brytyjczyk w wywiadzie dla francuskiego magazynu Auto Hebdo. „Wygrywamy i przegrywamy razem, ale Renault popełniło poważny błąd w ocenie tego, co powinno zostać zrobione. Ciężko zaakceptować, że zlekceważyli tę formułę silnikową, choć byli w pierwszym rzędzie forsujących ją".
Red Bull niecierpliwy
Horner przyznał się do niecierpliwości w oczekiwaniu na następne poprawki do silnika Renault, które zostały niedawno przetestowane w fabryce i spekuluje się, że mogą przynieść przełom.
„Cierpliwość nie jest naszą mocną stroną. Chcemy poprawy konkurencyjności jak najszybciej to możliwe..."Poproszony o wskazanie kiedy konkretnie, boss Red Bulla odparł: „Patrząc na jakim etapie znajdują się obecnie szykowane usprawnienia, prawdopodobnie będzie trzeba czekać na nie 2-3 miesiące.
„Musimy użyć ich jeszcze w tym sezonie. Pomoże nam to na przyszły rok". - dodał.
źródło: Auto Hebdo
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Red Bull wytyka Renault naciskanie na hybrydowe V6 turbo w F1
Podobne: Red Bull wytyka Renault naciskanie na hybrydowe V6 turbo w F1




Podobne galerie: Red Bull wytyka Renault naciskanie na hybrydowe V6 turbo w F1
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć