Formuła 1 » Aktualności F1 » Pirelli typuje definitywny koniec problemów Mercedesa z oponami

Pirelli typuje definitywny koniec problemów Mercedesa z oponami
Przebieg Grand Prix Węgier przekonał Pirelli, że Mercedes prawdopodobnie znalazł trwałe rozwiązanie swoich kłopotów z nadmierną degradacją ogumienia.
Na torze Hungaroring zużycie opon nie doskwierało ani Lewisowi Hamiltonowi, ani Nico Rosbergowi. Ten pierwszy po starcie z pole position pewnie wygrał. Bolid Mercedesa przestał "pożerać" ogumienie już w GP Monako, czy GP Wielkiej Brytanii, ale potem problem wracał. Jednak na Węgrzech opony nie przegrzewały się niemieckiej stajni przy temperaturze toru przekraczającej 50 stopni Celsjusza i Pirelli dysponujące wieloma informacjami o zachowaniu swojego produktu w modelu W04 przewiduje, że Srebrne Strzały już wiedzą, co robić, aby ogumienie wytrzymywało im nie krócej niż rywalom cały czas. „Lewis Hamilton dominował w GP Węgier od startu do mety". - powiedział Paul Hembery, dyrektor Pirelli ds. sportów motorowych. „Dużą różnicę zrobił fakt, że Mercedes nie miał tutaj wielkich problemów z przegrzewaniem tylnych opon, które towarzyszyły mu od 18 miesięcy. Może przezwyciężyli ten kłopot; jeżeli tak, będą mocni".
Hamilton nie jest pewny na sto procent, czy Hembery ma rację, lecz „głęboko wierzy" w to.
„Zespół wykonał niebywałą robotę". - cieszył się były mistrz świata. „Pracowaliśmy tak ciężko, aby zrozumieć te opony i trafiliśmy dobry balans. Głęboko wierzę, że to może być dla nas prawdziwy punkt zwrotny, skoro sprostaliśmy tak wysokim temperaturom nawierzchni".Dziewięć wyścigów przed końcem sezonu Hamilton zajmuje 4. miejsce w klasyfikacji generalnej kierowców, do pierwszego Sebastiana Vettela tracąc 48 punktów. Mercedes jest wiceliderem tabeli konstruktorów i dystans dzielący go od przewodzącego tej klasyfikacji Red Bull Racing to 69 oczek.
Na torze Hungaroring zużycie opon nie doskwierało ani Lewisowi Hamiltonowi, ani Nico Rosbergowi. Ten pierwszy po starcie z pole position pewnie wygrał. Bolid Mercedesa przestał "pożerać" ogumienie już w GP Monako, czy GP Wielkiej Brytanii, ale potem problem wracał. Jednak na Węgrzech opony nie przegrzewały się niemieckiej stajni przy temperaturze toru przekraczającej 50 stopni Celsjusza i Pirelli dysponujące wieloma informacjami o zachowaniu swojego produktu w modelu W04 przewiduje, że Srebrne Strzały już wiedzą, co robić, aby ogumienie wytrzymywało im nie krócej niż rywalom cały czas. „Lewis Hamilton dominował w GP Węgier od startu do mety". - powiedział Paul Hembery, dyrektor Pirelli ds. sportów motorowych. „Dużą różnicę zrobił fakt, że Mercedes nie miał tutaj wielkich problemów z przegrzewaniem tylnych opon, które towarzyszyły mu od 18 miesięcy. Może przezwyciężyli ten kłopot; jeżeli tak, będą mocni".
„Zespół wykonał niebywałą robotę". - cieszył się były mistrz świata. „Pracowaliśmy tak ciężko, aby zrozumieć te opony i trafiliśmy dobry balans. Głęboko wierzę, że to może być dla nas prawdziwy punkt zwrotny, skoro sprostaliśmy tak wysokim temperaturom nawierzchni".Dziewięć wyścigów przed końcem sezonu Hamilton zajmuje 4. miejsce w klasyfikacji generalnej kierowców, do pierwszego Sebastiana Vettela tracąc 48 punktów. Mercedes jest wiceliderem tabeli konstruktorów i dystans dzielący go od przewodzącego tej klasyfikacji Red Bull Racing to 69 oczek.
źródło: gpupdate.net
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Pirelli typuje definitywny koniec problemów Mercedesa z oponami
Podobne: Pirelli typuje definitywny koniec problemów Mercedesa z oponami



Podobne galerie: Pirelli typuje definitywny koniec problemów Mercedesa z oponami

Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter