Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Ocon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogę
Ocon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogę

Ocon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogę

2016-10-18 - G. Filiks     Tagi: Formuła 1, Manor, Ocon
Esteban Ocon przejmujący inicjatywę w wewnątrzzespołowym pojedynku z Pascalem Wehrleinem w Manorze podczas swojego debiutanckiego sezonu w Formule 1 przyznał, że pomogła mu zmiana ułożenia ciała w bolidzie.

Mieżącemu aż 186 centymetrów Francuzowi przez pierwsze trzy Grand Prix nie było wygodnie w samochodzie. Miał tak ciasno, że nawet zaczepiał kierownicą o nogę.
Ocon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogęOcon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogę
Problem został wyeliminowany na GP Malezji, podczas którego Ocon pierwszy raz wygrał z Wehrleinem w kwalifikacjach. Powtórzył to w GP Japonii, w którym też pierwszy raz uplasował się wyżej od kolegi z teamu w wyścigu.

„Lepiej teraz siedzę, mam lepszą pozycję za kierownicą". - powiedział 20-latek cytowany przez portal Motorsport.com.
Ocon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogęOcon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogę
„Zespół wykonał świetną robotę w tym aspekcie".

„Osiągnęliśmy limit, ale jest teraz dużo lepiej, czuję się znacznie bardziej komfortowo w aucie. Po prostu jeździ się łatwiej w trudniejszych fizycznie wyścigach, takich jak GP Malezji".

„Było ważne, aby to uporządkować. Chodzi o komfort, lecz także przestałem mieć kłopot z kierownicą. Wcześniej dotykałem nią nogi. Teraz już nie mam tego problemu".
Junior Mercedesa dodał: „Jest mi łatwiej czuć bolid".

Ocon jest typowany do przejścia na sezon 2017 do Renault lub Force India.
Ocon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogęOcon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogę



źródło: motorsport.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Ocon lepszy, bo przestał zaczepiać kierownicą o nogę