Formuła 1 » Aktualności F1 » Nowe logo Formuły 1 zaprezentowane

Formuła 1 po finale sezonu 2017 w Abu Zabi zaprezentowała swoje nowe logo.Jest nim jeden z trzech symbolów, które przewijały się w ostatnich dniach w mediach. Z tą różnicą, że zmieniono kolor znaczka z czarnego na czerwony.
„Szereg marek, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, stara się uprościć swoje logotypy, aby wejść w przestrzeń cyfrową". - tłumaczy szef F1 ds. komercyjnych Sean Bratches.
Nowe logo symbolizuje dwa bolidy docierające do mety.
Stare odchodzi do lamusa po 23 latach. Nowym właścicielom mistrzostw, amerykańskiej spółce Liberty Media, nie podobało się w nim głównie ukształtowanie numeru 1 z pustej przestrzeni. Liberty Media na sezon 2018 ma zmienić także oprawę graficzną transmisji telewizyjnych i wprowadzić parę podobnych nowości.
„Na nowo uruchomimy markę F1". - mówi Bratches.
Nowe logo symbolizuje dwa bolidy docierające do mety.
Sonda: Podoba Ci się nowe logo Formuły 1
Stare odchodzi do lamusa po 23 latach. Nowym właścicielom mistrzostw, amerykańskiej spółce Liberty Media, nie podobało się w nim głównie ukształtowanie numeru 1 z pustej przestrzeni. Liberty Media na sezon 2018 ma zmienić także oprawę graficzną transmisji telewizyjnych i wprowadzić parę podobnych nowości.
„Na nowo uruchomimy markę F1". - mówi Bratches.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowe logo Formuły 1 zaprezentowane
Podobne: Nowe logo Formuły 1 zaprezentowane


Podobne galerie: Nowe logo Formuły 1 zaprezentowane



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit