Formuła 1 » Aktualności F1 » Nick Heidfeld testował regulowane przednie skrzydło

Nick Heidfeld testował regulowane przednie skrzydło
2008-11-20 - P. Kątski Tagi: BMW Sauber, Klien, Heidfeld, Testy F1
W dniu wczorajszym BMW Sauber w dalszym ciągu koncentrowało się na testach prototypu F1.08 posiadającego zgodne z przyszłoroczną specyfikacją elementy aerodynamiczne. W sumie obaj kierowcy zespołu - Nick Heidfeld i Christian Klien przejechali 194 okrążenia.
Klien miał za zadanie sprawdzanie systemu KERS. Tuż przed końcem porannej sesji przytrafiła mu się awaria układu napędowego. Jak się okazało później była to niewielka usterka i młody Austriak mógł bez większych przeszkód przystąpić do popołudniowych testów. Najszybszy czas jaki udało mu się osiągnąć wynosił 1:21.534 i w ciągu całego dnia był to szósty rezultat. Tymczasem Nick Heidfeld prowadził bolid pozbawiony KERS, skupiając się na mechanice oraz aerodynamice na przyszły sezon. Po przyzwyczajeniu się do slicków niemiecki kierowca, testował regulowane przednie skrzydło. Jego rezultat był o 0.058 sekundy gorszy od tego uzyskanego przez Kliena i wynosił 1:21.592.
Po testach Niemiec miał powiedzieć: "Slicki dają znacznie większą przyczepność niż opony z rowkami. Musimy się jednak nauczyć w jaki sposób nowe opony się rozgrzewają i przez ile okrążeń udaje im się pozostać w optymalnym dla dużych prędkości stanie."
Klien miał za zadanie sprawdzanie systemu KERS. Tuż przed końcem porannej sesji przytrafiła mu się awaria układu napędowego. Jak się okazało później była to niewielka usterka i młody Austriak mógł bez większych przeszkód przystąpić do popołudniowych testów. Najszybszy czas jaki udało mu się osiągnąć wynosił 1:21.534 i w ciągu całego dnia był to szósty rezultat. Tymczasem Nick Heidfeld prowadził bolid pozbawiony KERS, skupiając się na mechanice oraz aerodynamice na przyszły sezon. Po przyzwyczajeniu się do slicków niemiecki kierowca, testował regulowane przednie skrzydło. Jego rezultat był o 0.058 sekundy gorszy od tego uzyskanego przez Kliena i wynosił 1:21.592.
Po testach Niemiec miał powiedzieć: "Slicki dają znacznie większą przyczepność niż opony z rowkami. Musimy się jednak nauczyć w jaki sposób nowe opony się rozgrzewają i przez ile okrążeń udaje im się pozostać w optymalnym dla dużych prędkości stanie."
źródło: f1-live.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nick Heidfeld testował regulowane przednie skrzydło
Podobne: Nick Heidfeld testował regulowane przednie skrzydło




Podobne galerie: Nick Heidfeld testował regulowane przednie skrzydło
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć