Formuła 1 » Aktualności F1 » Testy-Jerez: Heidfeld najszybszy na koniec testów

Testy-Jerez: Heidfeld najszybszy na koniec testów
2009-03-05 - P. Stolecki Tagi: BMW Sauber, Heidfeld, Jerez, Wyniki, Testy F1
Podczas ostatniego dnia testów na torze Jerez kierowcy nadal zmagali się z trudnymi warunkami atmosferycznymi. Pomimo tego, że warunki z godziny na godzinę poprawiały się, tor był cały czas mokry.
Najlepszy czas uzyskał Nick Heidfeld w BMW-Sauber, który pokonał łącznie 123 okrążeń. O 0,4 sekundy wolniejszy był Kimi Raikkonen pomimo poślizgu i "zaliczenia pobocza". Tylko ci dwaj kierowcy byli w stanie pokonać większą ilość okrążeń. Reszta zadowoliła się pokonaniem maksimum 60 „kółek”. Kolejny trudny dzień dla McLarena, gdyż rankiem MP-24 ponownie znieruchomiał na torze a Hamilton wylądował na poboczu. Coraz więcej ekspertów zastanawia się dlaczego zespół w Woking testuje komponenty z 2008. Hamilton sprawdzał przepływ powietrza wokół przedniego skrzydła...ale z zeszłego roku.
Czwarte miejsce zajął Mark Webber, który pokonał zaledwie 47 okrążeń. Australijczyk jednak nadal odczuwa skutki wypadku i złamania nogi.
Dzisiejszą klasyfikację zamykają Nakajima i Trulli. Włoch testował opony w specyfikacji 2010 roku. FIA niedawno nakazała firmie Bridgestone poszerzenie tylnych opon, gdyż zgodnie z informacjami od zespołów wprowadzenie zmian aerodynamicznych i zmiana środka ciężkości spowodowała zbytnie zużywanie tylnych opon.
W przyszłym tygodniu rozpoczynają się ostatnie próby przed GP Australii, tym razem na torze Catalunya.
Najlepszy czas uzyskał Nick Heidfeld w BMW-Sauber, który pokonał łącznie 123 okrążeń. O 0,4 sekundy wolniejszy był Kimi Raikkonen pomimo poślizgu i "zaliczenia pobocza". Tylko ci dwaj kierowcy byli w stanie pokonać większą ilość okrążeń. Reszta zadowoliła się pokonaniem maksimum 60 „kółek”. Kolejny trudny dzień dla McLarena, gdyż rankiem MP-24 ponownie znieruchomiał na torze a Hamilton wylądował na poboczu. Coraz więcej ekspertów zastanawia się dlaczego zespół w Woking testuje komponenty z 2008. Hamilton sprawdzał przepływ powietrza wokół przedniego skrzydła...ale z zeszłego roku.
Czwarte miejsce zajął Mark Webber, który pokonał zaledwie 47 okrążeń. Australijczyk jednak nadal odczuwa skutki wypadku i złamania nogi.
Dzisiejszą klasyfikację zamykają Nakajima i Trulli. Włoch testował opony w specyfikacji 2010 roku. FIA niedawno nakazała firmie Bridgestone poszerzenie tylnych opon, gdyż zgodnie z informacjami od zespołów wprowadzenie zmian aerodynamicznych i zmiana środka ciężkości spowodowała zbytnie zużywanie tylnych opon.
Test - Jerez, 05.03.2009 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kierowca | Zespół | Czas | Ilość okrązeń | |||
1. | Heidfeld | BMW-Sauber | 1:20.052 | 123 | ||
2. | Raikkonen | Ferrari | 1:20.414 | 112 | ||
3. | Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:21.272 | 58 | ||
4. | Webber | Red Bull-Renault | 1:22.219 | 47 | ||
5. | Nakajima | Williams-Toyota | 1:22.226 | 54 | ||
6. | Trulli | Toyota | 1:23.119 | 38 |
źródło: autosport.com, f1-live.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Testy-Jerez: Heidfeld najszybszy na koniec testów
Podobne: Testy-Jerez: Heidfeld najszybszy na koniec testów




Podobne galerie: Testy-Jerez: Heidfeld najszybszy na koniec testów
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW