Formuła 1 » Aktualności F1 » Mercedes rozważa radykalne rozwiązania do bolidu na sezon 2016
Mercedes rozważa radykalne rozwiązania do bolidu na sezon 2016
Mercedes szykuje radykalne rozwiązania techniczne do bolidu na sezon 2016 Formuły 1, aby obronić się przed ofensywą Ferrari, donosi portal Motorsport.com.
Ferrari tego roku zrobiło duży krok naprzód, jest najbliższym rywalem Mercedesa i zapowiada położenie kresu dominacji mistrzów świata w następnym sezonie. Jako że Srebrne Strzały już wcześniej zapewniły sobie oba tytuły - w klasyfikacji konstruktorów i kierowców - podczas ostatniego GP Brazylii eksperymentowały z nowymi, ciekawymi koncepcjami w modelu W06, przygototywanymi dla jego następcy.
Najwięcej uwagi przyciągnął specjalny otwór na nosie bolidu nazywany przez dziennikarzy "Kanałem S" już znanym z aut Red Bulla, McLarena, czy Force India, jednak szef techniczny ekipy Paddy Lowe zaprzeczył, że nowinka funkcjonowała w ten sam sposób, co wynalazek stosowany w wozach rywali. Według Motorsport.com najważniejszym rozwiązaniem testowanym przez Mercedesa na torze Interlagos było tak naprawdę nowe zawieszenie.
Są podejrzenia, że zespół Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga pracuje nad nową formą zawieszenia hydraulicznego łączącego prawą i lewą stronę bolidu.
Warto pamiętać, iż Mercedes był pionierem już zakazanego systemu FRIC, który łączył hydraulicznie przednie i tylne zawieszenie sprawiając, że bolid podczas przyśpieszania, hamowania czy skręcania, pozostawał w jednakowej odległości od podłoża.
Mercedes podobno również rozważa zawieszenie wyżej przyszłorocznego bolidu, aby wpływało pod niego więcej powietrza, a rozwiązanie nazywane "Kanałem S" może być ważnym elementem całego projektu.
„Cały czas zastanawiamy się, czy postawić na ewolucję, czy rewolucję. Jeszcze nie jest jasne, czy będziemy nieco bardziej innowacyjni, czy nie". - powiedział dowodzący zespołem Toto Wolff.
Ferrari tego roku zrobiło duży krok naprzód, jest najbliższym rywalem Mercedesa i zapowiada położenie kresu dominacji mistrzów świata w następnym sezonie. Jako że Srebrne Strzały już wcześniej zapewniły sobie oba tytuły - w klasyfikacji konstruktorów i kierowców - podczas ostatniego GP Brazylii eksperymentowały z nowymi, ciekawymi koncepcjami w modelu W06, przygototywanymi dla jego następcy.
Najwięcej uwagi przyciągnął specjalny otwór na nosie bolidu nazywany przez dziennikarzy "Kanałem S" już znanym z aut Red Bulla, McLarena, czy Force India, jednak szef techniczny ekipy Paddy Lowe zaprzeczył, że nowinka funkcjonowała w ten sam sposób, co wynalazek stosowany w wozach rywali. Według Motorsport.com najważniejszym rozwiązaniem testowanym przez Mercedesa na torze Interlagos było tak naprawdę nowe zawieszenie.
Są podejrzenia, że zespół Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga pracuje nad nową formą zawieszenia hydraulicznego łączącego prawą i lewą stronę bolidu.
Mercedes podobno również rozważa zawieszenie wyżej przyszłorocznego bolidu, aby wpływało pod niego więcej powietrza, a rozwiązanie nazywane "Kanałem S" może być ważnym elementem całego projektu.
„Cały czas zastanawiamy się, czy postawić na ewolucję, czy rewolucję. Jeszcze nie jest jasne, czy będziemy nieco bardziej innowacyjni, czy nie". - powiedział dowodzący zespołem Toto Wolff.
źródło: motorsport.com, f1.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mercedes rozważa radykalne rozwiązania do bolidu na sezon 2016
Podobne: Mercedes rozważa radykalne rozwiązania do bolidu na sezon 2016




Podobne galerie: Mercedes rozważa radykalne rozwiązania do bolidu na sezon 2016
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter