Formuła 1 » Aktualności F1 » Honda zmodyfikowała swój silnik na GP Bahrajnu

Honda zmodyfikowała swój silnik na GP Bahrajnu
Honda wprowadziła zmiany do swojego silnika w Formule 1 przed GP Bahrajnu, aby nie powtórzyła się awaria, która wyeliminowała Pierre'a Gasly'ego z inauguracyjnych zawodów sezonu 2018 w Australii.
Jednostka napędowa Japończyków imponowała niezawodnością w bolidzie Toro Rosso na zimowych testach, ale podczas pierwszego wyścigu wróciły stare demony. Już na 15. okrążeniu Gasly'emu zaczął dymić tył samochodu. Francuz zjechał do garażu i nie wrócił na tor. Początkowo informowano o problemie z układem MGU-H odzyskującym energię cieplną ze spalin, teraz okazało się, że była to usterka również turbosprężarki. Na drugie zawody Honda zmodyfikowała oba elementy.
Ich poprawione wersje trafią zarówno do bolidu Gasly'ego, jak i do auta drugiego kierowcy teamu Brendona Hartleya. Gasly dodatkowo otrzyma nowy silnik spalinowy, ponieważ ten użyty w Australii uległ uszkodzeniu.
Przypomnijmy, że w tegorocznym sezonie każdemu zawodnikowi przysługują tylko trzy silniki spalinowe, turbosprężarki i układy MGU-H oraz zaledwie dwa układy MGU-K, baterie i ECU. Każde przekroczenie limitu oznacza automatyczną karę cofnięcia na starcie wyścigu.
Jednostka napędowa Japończyków imponowała niezawodnością w bolidzie Toro Rosso na zimowych testach, ale podczas pierwszego wyścigu wróciły stare demony. Już na 15. okrążeniu Gasly'emu zaczął dymić tył samochodu. Francuz zjechał do garażu i nie wrócił na tor. Początkowo informowano o problemie z układem MGU-H odzyskującym energię cieplną ze spalin, teraz okazało się, że była to usterka również turbosprężarki. Na drugie zawody Honda zmodyfikowała oba elementy.
Ich poprawione wersje trafią zarówno do bolidu Gasly'ego, jak i do auta drugiego kierowcy teamu Brendona Hartleya. Gasly dodatkowo otrzyma nowy silnik spalinowy, ponieważ ten użyty w Australii uległ uszkodzeniu.
Przypomnijmy, że w tegorocznym sezonie każdemu zawodnikowi przysługują tylko trzy silniki spalinowe, turbosprężarki i układy MGU-H oraz zaledwie dwa układy MGU-K, baterie i ECU. Każde przekroczenie limitu oznacza automatyczną karę cofnięcia na starcie wyścigu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Honda zmodyfikowała swój silnik na GP Bahrajnu
Podobne: Honda zmodyfikowała swój silnik na GP Bahrajnu




Podobne galerie: Honda zmodyfikowała swój silnik na GP Bahrajnu
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Honda
Galerie zdjęć
Newsletter