Formuła 1 » Aktualności F1 » Honda wykorzystała trzy "talony" na rozwój silnika

Honda wykorzystała trzy "talony" na rozwój silnika
Honda zużyła trzy "talony" na usprawnienie swojego silnika w Formule 1 na GP Belgii.
Nadchodzącego weekendu na torze Spa w bolidach McLarena pojawi się nowa wersja hybrydowej jednostki napędowej V6 turbo Japończyków, która ma być przeskokiem na poziom osiągów motoru Ferrari. Tak deklarował dowodzący w koncernie z Tokio działem sportów motorowych Yasuhisa Arai. Teraz poinformowano, że na wprowadzenie przygotowanych zmian Honda potrzebowała trzech "talonów", co oznacza przebudowanie silnika w około 5 procentach.
Omawiając wcześniej szykowane modyfikacje, Arai mówił: „Skupiamy się przede wszystkim na samym silniku spalinowym. Obecne przepisy wymagają, by był bardzo wydajny, dlatego chcemy zmienić konstrukcję komory spalania, dolotu i układu wydechowego. „Inna sprawą, którą się zajmiemy, to redukcja tarcia mechanicznego poprzez zmianę przełożeń.
„Nie wszystkie ulepszenia będą gotowe na GP Belgii; niektóre wprowadzimy na Spa, a resztę w kolejnych tygodniach".
Fernando Alonso i Jenson Button przechodząc na nowy egzemplarz silnika, dostaną kary cofnięcia na starcie za użycie już siódmego motoru w sezonie.
Honda przedtem wykorzystała dwa "talony" na GP Kanady, więc ma jeszcze cztery na resztę sezonu.
Bez "talonów" silnik nie może być modyfikowany pod kątem poprawy konkurencyjności.
Mercedesowi i Ferrari zostało ich po siedem, zaś Renault cały czas dysponuje dwunastoma.
Nadchodzącego weekendu na torze Spa w bolidach McLarena pojawi się nowa wersja hybrydowej jednostki napędowej V6 turbo Japończyków, która ma być przeskokiem na poziom osiągów motoru Ferrari. Tak deklarował dowodzący w koncernie z Tokio działem sportów motorowych Yasuhisa Arai. Teraz poinformowano, że na wprowadzenie przygotowanych zmian Honda potrzebowała trzech "talonów", co oznacza przebudowanie silnika w około 5 procentach.
Omawiając wcześniej szykowane modyfikacje, Arai mówił: „Skupiamy się przede wszystkim na samym silniku spalinowym. Obecne przepisy wymagają, by był bardzo wydajny, dlatego chcemy zmienić konstrukcję komory spalania, dolotu i układu wydechowego. „Inna sprawą, którą się zajmiemy, to redukcja tarcia mechanicznego poprzez zmianę przełożeń.
„Nie wszystkie ulepszenia będą gotowe na GP Belgii; niektóre wprowadzimy na Spa, a resztę w kolejnych tygodniach".
Fernando Alonso i Jenson Button przechodząc na nowy egzemplarz silnika, dostaną kary cofnięcia na starcie za użycie już siódmego motoru w sezonie.
Bez "talonów" silnik nie może być modyfikowany pod kątem poprawy konkurencyjności.
Mercedesowi i Ferrari zostało ich po siedem, zaś Renault cały czas dysponuje dwunastoma.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Honda wykorzystała trzy "talony" na rozwój silnika
Podobne: Honda wykorzystała trzy "talony" na rozwój silnika



Podobne galerie: Honda wykorzystała trzy "talony" na rozwój silnika
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Honda
Galerie zdjęć
Newsletter