Formuła 1  »  Aktualności F1  »  Honda ma zmienić koncepcję swojego silnika w F1 na sezon 2017
			
			
			
			 
									
					
					Honda ma zmienić koncepcję swojego silnika w F1 na sezon 2017
						Honda ostatecznie zdecydowała się zmienić na przyszły rok oryginalną budowę swojego hybrydowego silnika V6 turbo w Formule 1, twierdzi niemiecki magazyn Auto Motor und Sport.
Wyznając filozofię "rozmiaru zero", Japończycy upchnęli turbinę oraz kompresor wewnątrz układu V cylindrów, aby jednostka napędowa była mniejsza i pozwalała bolidowi McLarena mieć lepszą aerodynamikę. Mówi się jednak, że tak kompaktowa konstrukcja uniemożliwia Hondzie dorównanie mocą motorom Mercedesa i Ferrari.
Zobacz także: F1 odłożyła głosowanie nad reformą przepisów o silnikach »Według Auto Motor und Sport, koncern z Tokio ostatecznie postanowił zrewidować koncepcję swojej jednostki na sezon 2017.
Doniesienia te zdaje się potwierdzać Jenson Button w wywiadzie dla NBC. Spytany, czy Honda musi zmienić budowę silnika, Brytyjczyk powiedział: „Myślę, że tak. Przy obecnej konstrukcji trudno wykrzesać moc, której naszym zdaniem potrzebujemy".
„To nie moje zdanie, a Hondy".
„Stąd przebudowa na następny rok".
„Zrobiono spore postępy już na obecny sezon, ale dogonić czołowe zespoły jest bardzo ciężko".
	
	
	
	
						Turbulent Jet Ignition już na GP Kanady?
Honda poza tym jak inni rywale Mercedesa kopiuje stosowane przez niego od początku bardzo cenne, innowacyjne rozwiązanie o nazwie Turbulent Jet Ignition - używanie komory wstępnej spalania dla uzyskania wysokiej wydajności spalania w komorze głównej ubogą mieszanką paliwa.Portal Motorsport.com sugerował, że partner McLarena wprowadzi je najpóźniej ze wszystkich, ale według Auto Motor und Sport technologia ta pojawi się w jednostce Hondy tak jak w motorze Renault już w czerwcowym GP Kanady.
					
Wyznając filozofię "rozmiaru zero", Japończycy upchnęli turbinę oraz kompresor wewnątrz układu V cylindrów, aby jednostka napędowa była mniejsza i pozwalała bolidowi McLarena mieć lepszą aerodynamikę. Mówi się jednak, że tak kompaktowa konstrukcja uniemożliwia Hondzie dorównanie mocą motorom Mercedesa i Ferrari.
Zobacz także: F1 odłożyła głosowanie nad reformą przepisów o silnikach »
Doniesienia te zdaje się potwierdzać Jenson Button w wywiadzie dla NBC. Spytany, czy Honda musi zmienić budowę silnika, Brytyjczyk powiedział: „Myślę, że tak. Przy obecnej konstrukcji trudno wykrzesać moc, której naszym zdaniem potrzebujemy".
„To nie moje zdanie, a Hondy".
„Stąd przebudowa na następny rok".
„Zrobiono spore postępy już na obecny sezon, ale dogonić czołowe zespoły jest bardzo ciężko".
Honda poza tym jak inni rywale Mercedesa kopiuje stosowane przez niego od początku bardzo cenne, innowacyjne rozwiązanie o nazwie Turbulent Jet Ignition - używanie komory wstępnej spalania dla uzyskania wysokiej wydajności spalania w komorze głównej ubogą mieszanką paliwa.Portal Motorsport.com sugerował, że partner McLarena wprowadzi je najpóźniej ze wszystkich, ale według Auto Motor und Sport technologia ta pojawi się w jednostce Hondy tak jak w motorze Renault już w czerwcowym GP Kanady.
źródło: Auto Motor und Sport
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Honda ma zmienić koncepcję swojego silnika w F1 na sezon 2017
Podobne: Honda ma zmienić koncepcję swojego silnika w F1 na sezon 2017
				 BMW przyszłym dostawcą silników dla McLarena?! »
BMW przyszłym dostawcą silników dla McLarena?! »
					
					 Silnik Hondy w F1 nadal zdecydowanie najsłabszy ze wszystkich »
Silnik Hondy w F1 nadal zdecydowanie najsłabszy ze wszystkich »
					
					 Duet McLaren-Honda ma jeszcze poprawić silnik po przerwie wakacyjnej »
Duet McLaren-Honda ma jeszcze poprawić silnik po przerwie wakacyjnej »
					
					Podobne galerie: Honda ma zmienić koncepcję swojego silnika w F1 na sezon 2017
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
Kwalifikacje do GP Singapuru: Russell królem nocy w Singapurze! Mercedes wraca na szczyt »
					
					 Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
Kwalifikacje do sprintu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Verstappen znów górą »
					
					 Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
Sprint to GP USA: Verstappen kolejne 8 punktów bliżej! »
					
				Tapety na pulpit Honda
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć

 Silnik Hondy w F1
Silnik Hondy w F1



 
						
						 
						
						 Tapety Honda
						
						Tapety Honda  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Tapety Peugeot
Tapety Peugeot  Volvo FE: uniwersalny i oszczędny profesjonalista
Volvo FE: uniwersalny i oszczędny profesjonalista  Ford Mustang GT kabriolet - model 2011
Ford Mustang GT kabriolet - model 2011  
 
			
 
 
			